شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36282 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیریت دولت هوشمند درمازندران رویداد ۲۴ ساعته جام رسانه امید، ویژه تمامی فعالان رسانه با ۳رویکرد جهاد تبیین، جهادخدمت و جهاد امیدآفرینی توسط رسانه استان مازندران باحضور استاندارو فرمانده سپاه کربلادر ساری برگزار شد. مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری استان مازندران دراین رویداد طی مصاحبه ای باپایگاه خبری سیده آمل ازمتصل شدن  ۷ شهرمازندران به […]

مدیریت دولت هوشمند درمازندران

رویداد ۲۴ ساعته جام رسانه امید، ویژه تمامی فعالان رسانه با ۳رویکرد جهاد تبیین، جهادخدمت و جهاد امیدآفرینی توسط رسانه استان مازندران باحضور استاندارو فرمانده سپاه کربلادر ساری برگزار شد.

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری استان مازندران دراین رویداد طی مصاحبه ای باپایگاه خبری سیده آمل ازمتصل شدن  ۷ شهرمازندران به شبکه ملی فیبرنوری خبردادو گفت: یکی از مهمترین خدماتی که در راستای شبکه ملی ارتباطات درحال انجام هست پیوستن شهرها به شبکه فیبرنوری منازل واماکن کسب و کار است که تاکنون ۷ شهر به حوزه شبکه متصل شده اند و ۱۳ شهردیگر دردست اجراء هست.

تحقق وعده ریاست جمهوری

وی تصریح کرد: ۵۱ شهردیگر استان نیزابلغ گرفت تا پایان سال ۱۴۰۳ در بحث ۲۰میلیون پورت که رئیس جمهور وعده داده بود به آن قول جامه عمل بپوشانیم.

به گفته اسماعیل اعزی درخصوص تحقق شعار دولت سیزدهم مبنی بر مدیریت دولت هوشمند ۲ پروژمهم دراستان مازندران دنبال می شود که یکی پیوستن شهرها و روستاهای استان به شبکه ملی فیبرنوری است و دیگری بحث توسعه ارتباطات روستایی در رابطه با برقراری عدالت ارتباطی است.

وی در ادامه بیان داشت: قطعا پایداری شبکه و ارتباطات از این طریق محقق خواهدشد.

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری استان مازندران درخصوص دومین بحث ارتباطی دراستان توضیح داد: دومین پروژه مهمی که طی سفرهای استاندار به شهرها و روستاهای استان داشتند برفراری عدالت ارتباطی است که تاکنون دراین حوزه ۱۹۴ روستا در ۲ سال اخیر به اینترنت پرسرعت متصل شدند که از این تعداد ۱۲۰ روستا فقط در سال جاری از خدمات اینترنتی بهره مند شدند که این نشان از تسریع پروژه ها درمازندران است.

مدیریت دولت هوشمند درمازندران

اعزی تصریح کرد: ما در۲ سال اخیر دولت سیزدهم ۳۵۲ کیلومتر فیبرنوری برای ۵ شهرمازندران را به انجام رسانده ایم که ابلاغ ۱۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری را به شرکت مخابرات کشور تحویل دادیم تا بتوانیم با این توسعه ارتباطات زیبنده که درسطح استان مازندران چه درشهر و چه درروستاها انجام می دهیم بتوانیم به دولت هوشمند که شعار اصلی آقای رئیسی است تحقق بدهیم.

#پیشرفت-مازندران

#پیشرفت-ایران

#اخبار-امیدآفرین

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید