چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35212 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیریت جدید بیمارستان شمال آیین تکریم و معارفه رئیس جدید بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل با حضور مسئولین برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: با حضور مسولین بهداشتی شهرستان آمل و جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان شمال رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد. ظرفیت های بیمارستان شمال آمل مهندس حسام […]

مدیریت جدید بیمارستان شمال

آیین تکریم و معارفه رئیس جدید بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: با حضور مسولین بهداشتی شهرستان آمل و جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان شمال رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.

ظرفیت های بیمارستان شمال آمل

مهندس حسام اردشیر قائم مقام مدیر عامل گروه بیمارستان شمال در آیین تکریم ومعارفه رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال با اشاره به ظرفیت آمل در حوزه پزشکی گفت: با وجود اینکه پزشکان مجربی در این شهرستان وجود دارند اما از ظرفیت این پزشکان به خوبی استفاده نشده است.
وی با تاکید بر بالا بردن ذائقه بیماران، اظهار کرد: باید ظرفیت سازی های موجود را به بهره برداری برسانیم و از ان استفاده کنیم.
مهندس اردشیر تصریح کرد: برای استفاده از گیاهان دارویی و طب سنتی در لاریجان برنامه ای در حال اجراست که امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد‌
وی از ایجاد گردشگری بین المللی سلامت در بیمارستان شمال خبر دادواظهارکرد:درخصوص گردشگری سلامت اولین گروه از عراق برای درمان بیماران به این بیمارستان خواهند آمدوبا کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در حال گفتگو هستیم.

قائم مقام مدیرعامل گروه از اهداف خدمات در بیمارستان شمال می گوید: هدف ما این است که مردم بخاطر درمان مجبور نشوند به شهر های دیگر بروند و مشکلات مسافت و حمل و نقل کم شود و این مقصد انقدر مهم است که همه به سمت آن حرکت میکنیم و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان بیش از اینهاست عنوان کرد: امروز رکورد بستری بیش از ۴۵ نفر در روز زده شد و باید از این ظرفیت موجود استفاده شودتا خدمات بهینه ارائه گردد

پژمان خسروی رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل در ادامه اظهار کرد: بخش خصوصی یکی از مهم ترین ارکان دولت است،

اهمیت حمایت از بیمارستان خصوصی

به گفته خسروی: امروزه این تفکر بیش تراز پیش وجود دارد که بیمارستان های خصوصی سرمایه کشور هستند و در تنگناها دولت را مرتفع می کنند.
وی با بیان اینکه بیمارستان شمال ظرفیت های زیادی دارد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان از نظر متخصصین و توانمندی های که وجود دارد یکی از بخش های خصوصی نمونه شمال کشور را میتوانیم داشته باشیم.
رئیس بهداشت و درمان آمل ادامه داد: پتانسیل های زیادی در این شهرستان وجود دارد و در بحث درمانی افق های روشنی را میبینم و با حضور مجموعه فذا این مسیر میسر خواهد شد.

ابراهیم قاسمی رئیس سابق بیمارستان شمال عنوان کرد: وقتی امکان سنجی کردیم، متوجه حجم زیادی از سر ریز بیماران شدیم که برای خدمات سطح بهتر به شهرهای همجوار یا تهران می رفتند.
وی ادامه داد: در این راستا با امکان سنجی، وضعیت بازار منطقه و سهم بازار آمل از بخش خصوصی درمان به این نتیجه رسیدیم که برنامه ریزی جامعی داشته باشیم و افق بلند و گسترده ای برای مرکز درمانی جامع در سطح کشور و منطقه داشته باشیم.

زحمات دکتر قاسمی در بیمارستان شمال

قاسمی به شروع کار بیمارستان شمال از سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: با ۱۵۰ تخت خواب و با ۲۰ هزار مترمربع فعالیت این بیمارستان شروع شد، در این سالها در حال تکمیل بخش های مختلف بودیم‌.

وی چالش عمده درمانی در شهرستان آمل را مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که راس امور هستند، باید باور داشته باشند این شهر اهمیت بیشتری دارد.
قاسمی باتاکید اینکه این بیمارستان در دراز مدت می تواند تا ۵هزار نیروجذب کند، تصریح کرد: مابا ۴۰۰ نیرو شروع بکار کردیم، که حماسه خود را در سه سال کرونا نشان دادند با حمایتهای شرکت فولادین ذوب آمل که دغدغه های مالی را برطرف می کند بزرگترین سرمایه این بیمارستان نیروی انسانی است.

مدیریت جدید بیمارستان شمال

درادامه تازه نفس بیمارستان شمال،خانم ماریا کربلایی زاده پزشک متخصص زنان،زایمان و نازایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک و همفکری کارکنان و همکاران پزشک محترم این بیمارستان نسبت به پیشرفت و ارتقای درمانی آن گام برداریم و در مسیر خدمت به خلق حرکت کنیم.
درپایان این مراسم ماریاکربلایی زاده پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی بعنوان رئیس جدید بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال معارفه و اززحمات ابراهیم قاسمی بااهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

 

مدیریت جدید بیمارستان شمال
مدیریت جدید بیمارستان شمال Seyyedeamol.ir

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید