شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36727 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیریت بحران چهارشنبه سوری رسم دیرینه چهارشنبه سوری نوید برفرارسیدن زایش و رویش گیاهان و جوان شدن طبیعت دارد که با پریدن از آتش سرخ یادآور دگرگونی انسان و ارتقای وی ازپلیدی هاست که متاسفانه با رسوخ فرهنگ بیگانه درعملیات روانی و تغییر رشدمنفی فرهنگ، شبهای آخرسال شهرها بیشتر شبیه میدان جنگ می شوند تا […]

مدیریت بحران چهارشنبه سوری

رسم دیرینه چهارشنبه سوری نوید برفرارسیدن زایش و رویش گیاهان و جوان شدن طبیعت دارد که با پریدن از آتش سرخ یادآور دگرگونی انسان و ارتقای وی ازپلیدی هاست که متاسفانه با رسوخ فرهنگ بیگانه درعملیات روانی و تغییر رشدمنفی فرهنگ، شبهای آخرسال شهرها بیشتر شبیه میدان جنگ می شوند تا بادنبال کردن دلهره و اضطراب، جای خود را به مسرت و شادی سرورازنوید بخشی زندگی دوباره طبیعت داده است و خانواده ها بعد از ایجاد سانحه به یاد تربیت فرزندان خود خواهند افتاد.

صبح امروزهمایش صبحگاه مشترک دستگاههای اجرایی مرتبط با موضوع مدیریت بحران در پیشگیری از حوادث غیرمترقبه چهارشنبه سوری با حضور فرمانده سپاه ناحیه آمل، فرماندارآمل، شهرداران مناطق ۱و۲ روسای جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهور، ادارات آب،گاز، برق و دیگر ارگانها جهت انسجام و وحدت رویه در آشیانه مرکزی آتشنشانی شهرستان آمل برگزارشد.

روح الله اسماعیلی مسئول آتشنشانی آمل درگفتگو با پایگاه خبری سیده آمل با تبریک ایام بهارقرآن و فرا رسیدن نوروز باستانی از اهمیت صبحگاه مشترک در مدیریت حوادث غیرمترقبه چهارشنبه سوری می گوید: آنچه که در بحث مدیریت بحران حائزاهمیت است همکاری و ارتباط تنگاتنگ مستقیم مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان جهت رفع موانع و مشکلات در حوادث غیرمترقبه هست تا درکنار یکدیگر خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه دهند.

مدیریت بحران چهارشنبه سوری

وی به نقش بی بدیل نیروی انتظامی و پلیس راهور در ایجاد امنیت شهروندان و نیروهای اجرایی آتشنشانی پرداخت وافزود: ما در عملیاتهای اطفاء حریق تا امنیت نداشته باشیم نمی توانیم عملیات خوبی را برای رفع مشکلات آسیب دیدگان از سوانح داشته باشیم.

تاثیر تجهیز ناوگان آتشنشانی در ماموریتها

به گفته اسماعیلی: هرچقدر ناوگان آتشنشانی از ادوات و تجهیزات بهتر و بروزترکامل مجهز باشد پرسنل ما نیز در امنیت بیشتر خدمات بهتری را به شهروندان تقدیم خواهند نمود.

قدردانی از اعضای شورای شهر و شهردار آمل

مدیریت آتشنشانی آمل در این راستا با قدردانی از حرکت امیدبخش شهردار آمل و اعضای شورای شهربیان داشت: فرصت را مغتنم می شمارم و از نگاه مثبتی که مجموعه شورای شهر و شهردارمحترم نسبت به تجهیز ناوگان آتشنشانی آمل ازتخصیص بودجه ۴% عوارض پروانه ساخت و سازهای شهرآمل به آتشنشانی داشتند نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

روح الله اسماعیلی خاطرنشان شد: درحال حاضر پس از ۱۶سال، تمامی ۶ خودرو سبک و سنگین پیش رو در آتشنشانی آمل با هزینه ای بالغ بر۳۰میلیاردریال به روزرسانی کامل شد و به یمن این حمایت برای حضور در ماموریت ها آمادگی کامل را دارد.

برنامه های سال آینده

 مدیریت آتشنشانی آمل از برنامه های سال آینده خود گفت: دومین مبحث مهم در آتشنشانی مساله آموزش و پیشگیری است که پس از ۲ سال درگیر بودن برای تجهیز ناوگان سراغ فرهنگ سازی مقاطع سطوح پایین آموزش و پرورش خواهیم شد چراکه اگر امروز تمرکز خود را روی آموزش سنین پایین بگذاریم در سالهای آتی ۱۰۰برابر از آن را برداشت خواهیم کرد.

اسماعیلی یکی دیگر از برنامه های عملیاتی خود را درحوزه آموزش شهروندی ایجاد یکسری محیط های خاص برای مدارس و شهروندان اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید