دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36528 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مجلس نشانه اقتدارملت است شانزدهمین سالگرد رحلت ابوالشهیدین مرحوم سید محمود کاظمی دینان نماینده فقید مردم آمل درمجلس شورای اسلامی باحضور آیت الله سیدرحیم توکل نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان، امام جمعه امام زاده عبدالله ، دکتر سیدمهدی کاظمی دینان، سرداران، خانواده های معظم شهدا وشهروندان آملی درمسجد امام رضا برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری […]

مجلس نشانه اقتدارملت است

شانزدهمین سالگرد رحلت ابوالشهیدین مرحوم سید محمود کاظمی دینان نماینده فقید مردم آمل درمجلس شورای اسلامی باحضور آیت الله سیدرحیم توکل نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان، امام جمعه امام زاده عبدالله ، دکتر سیدمهدی کاظمی دینان، سرداران، خانواده های معظم شهدا وشهروندان آملی درمسجد امام رضا برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان با تاکیدبر حضورحداکثری مردم در انتخابات پیش روآن را ازاوجب واجبات برای عظمت مردم ایران دانست وافزود: دشمن با برنامه ریزی و حمایت از صدام در جنگ تحمیلی نتوانست پیروز میدان باشد و دست به فریب و فتنه می زند که مردم پای صندوق های رای حضور نداشته باشند.

مجلس نشانه اقتدارملت است

آیت الله توکل همچنین می گوید: من هم می دانم گرانی هست، مشکلات معیشتی هست، همه اینها قبول است و هیچ شکی درآن نیست، اما بحث این حرفها نیست بلکه بحث حفظ اصل نظام و عزت مردم است باید همه به میدان بیایند تا با فضل خدا این عرصه را نیز پشت سربگذاریم.

وی به مقاومت حماس و غزه و یمن اشاره کردو گفت: به فضل الهی امروز اسرائیل بشدت ضربه خورده و دنبال عقب نشینی است، امروزاگر یمن میدان دارشده است و اگر حماسی که تا دیروز فقط به آنها سنگ می انداخت اما امروز اسرائیل را موشک باران می کند همه حاصل مقاومت ایرانیهاست و از ایرانیها خط گرفتند چرا که خود دشمن هم میداند حرف اول منطقه را ایران باید بزند واین قدرت را ما از خون شهداء و ناله مادران شهید و دل سوخته خانواده های معزز شهداء داریم که پنتاگون هم خودش اقرار کرد ما دیگر توان جنگ با ایران را نداریم.

نماینده مردم مازندران، ابرازداشت: آن زمان که ما نه سلاح داشتیم و نه آمادگی جنگ را داشتیم به پشت مردم غیور و دلاور به حرمت خون شهداء و اشک کودکان یتیمشان، امروز دشمن جرات نمی کند با ما در میدان جنگ نظامی سخن بگوید که با فتنه انگیزی و سوء استفاده از موقعیت هایی که با تحریم هایش برای ملت ایران بوجودآورد مردم ما عقب نشینی کنند اما این خیال باطلی است چون مردم ما با بصیرت همچنان پای مملکت و نظام خود هستند و این را در ۱۱ اسفندماه پای صندوق های رای نشان خواهند داد.

معرفی نماینده فقید آمل

آیت الله سیدرحیم توکل درادامه ازخاطراتش با سید محمود کاظمی دینان نماینده فقید مردم آمل درمجلس پرداخت و ابرازداشت: درملاقاتی که با این سیدبزرگوارداشتم ایشان را با اینکه نماینده مجلس بودند با کمال تواضع و خیلی خاکی دیدم وبا مردم به گونه ای برخورد می کرد که انگار که مقامی ندارد ویک فرد عادی است و هیچ وقت نمی گفت من پدر ۲ شهیدم درحالیکه دارای مقام بود.

مجلس جایگاه خدمت

وی تصریح کرد: محمود کاظمی دینان، مجلس را برای کار دنیای خودش استفاده نکرد،بلکه مجلس را برای خدمت به مردم استفاده کرد تا گره از مشکل مردم باز کند و اینها درسی است برای عزیزان مسئول و نمایندگان آینده.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان ادامه داد:شما مردم عزیز آمل گوهرهای فراوانی مانند آیت الله هاشم آملی، علامه حسن زاده آملی و آیت الله عظماجوادی آملی آن مفسربزرگ قرآن را دارید که برای اسلام و اعتبار شهرتان هستند پس به خود ببالید که چنین الگوهایی را دارید.

ارسال وویس از حسن جوان

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید