دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36537 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رشدوتوسعه صنایع بخش خصوصی عشق به خدمت و دست گیری، همچنین کاردر دل رشته کوههای البرز در شرایطی سخت تنها دل شیر می خواهد و مرد کهن منصور بابارحمتی تصریح کرد: قراربود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای ارتقاء و توسعه تولید شرکت ماداده شود که به تصویب هم رسید، ولی به دلیل نبودن بودجه […]

رشدوتوسعه صنایع بخش خصوصی

عشق به خدمت و دست گیری، همچنین کاردر دل رشته کوههای البرز در شرایطی سخت تنها دل شیر می خواهد و مرد کهن

منصور بابارحمتی تصریح کرد: قراربود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای ارتقاء و توسعه تولید شرکت ماداده شود که به تصویب هم رسید، ولی به دلیل نبودن بودجه پرداخت نشد و با فروش املاک شخصی طرح را به اتمام رساندیم.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران درمراسم افتتاحیه فاز سوم واحد صنعتی نوشیدنی وانا هستی البرز دربخش لاریجان آمل با اشاره به اینکه مازندران درحوزه بهره‌وری کشاورزی با وجود تولیدات زیاد از کمبود و نبود صنایع تبدیلی رنج می‌برد،ابرازکرد: این واحد تولیدی تمام تلاش خود را برای ایجاد این صنایع تبدیلی و افزایش اشتغال به کار گرفت.

رشدوتوسعه صنایع بخش خصوصی
seyyedeamol.ir

 وی با بیان اینکه مازندران به ایجاد صنایع تبدیلی محصولات باغی به راه‌اندازی چنین واحدهای تولیدی نیاز دارد، گفت: تولید آب‌میوه درطعم‌های متفاوت به ویژه به ذائقه امروز مردم به گیاه آلوئه ورا، در این استان چشم‌گیر است که بنابر این به حمایت صنایع تبدیلی نیازدارد.

ارتقاء تولیدات داخلی تا صادرات

سیدمحمودحسینی با تاکید براینکه یکی ازموضوعات مهم این استان، تولیدات بهتروبا کیفیت است، اظهارداشت: با ارتقاء سطح کیفی تولیدات می توانیم به فکر صادرات باشیم تا رقابت‌ها را افزایش دهیم.

به گفته استاندار مازندران: این استان برای تمامی محصولات باغی و مرکبات ایجاد صنایع تبدیلی در پهنه‌های مختلف ضرورت دارد تا هم موجب کاهش ضایعات محصولات باغی و هم ایجاد افزایش صادرات شود.

رفع موانع تولید

وی یکی از سیاست‌های استان را رفع موانع تولیدعنوان ومطرح کرد: احداث چنین مراکز تولیدی نیز درچنین منطقه‌ای با ایجاد اشتغال ۱۲۰ نفر لازم هست تا مشکلات این واحد مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: دردولت مردمی سیزدهم ۲۲۰ واحد تولیدی راکد مازندران راه‌اندازی شد.

رشدوتوسعه صنایع بخش خصوصی

مهندس منصوربابا رحمتی، مدیرعامل شرکت صنایع آشامیدنی وانا هستی البرز بخش لاریجان آمل پس از ۱۵ سال تجربه از توسعه این واحد صنعتی می گوید: امروز به یمن مبعث پیامبر وایام دهه فجر انقلاب اسلامی سومین فاز توسعه کارخانه افتتاح شد، که شامل سالن تولید، پالپ و شیرابه، برگ آلوئه وراست که خدمت زیادی به کشاورزان این منطقه می کند.

وی همچنین افزود: دوخط دیگر که یک خط تولید ۱۸هزار بطری درساعت است وخط  دیگر۱۲هزاربطری در ساعت که از ۲۵ میلیون به ۸۰ میلیون بطری تولید درسال خواهد رسید.

منصور بابارحمتی تصریح کرد: قراربود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای ارتقاء و توسعه تولید شرکت ماداده شود که به تصویب هم رسید، ولی به دلیل نبودن بودجه پرداخت نشد و با فروش املاک شخصی طرح را به اتمام رساندیم.

 وی درخصوص صادرات این محصولات خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۲۰ درصد صادرات داریم که اگر بطری ها شیشه ای شود به ۸۰ درصد خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید