شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35509 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مازندران قلب تپنده ورزش مجید هنرجو: ایران آذر ماه سال‌جاری میزبان برگزاری مسابقات آسیایی بازی‌های اسکیت خواهدبود. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: رئیس فدراسیون اسکیت ایران در حاشیه مسابقات اسکیت دستجات آزاد کشور آقایان که در سالن غدیر آمل برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی اسکیت اظهار داشت: امسال در بازی‌های آسیایی […]

مازندران قلب تپنده ورزش

مجید هنرجو: ایران آذر ماه سال‌جاری میزبان برگزاری مسابقات آسیایی بازی‌های اسکیت خواهدبود.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: رئیس فدراسیون اسکیت ایران در حاشیه مسابقات اسکیت دستجات آزاد کشور آقایان که در سالن غدیر آمل برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی اسکیت اظهار داشت: امسال در بازی‌های آسیایی در ۲ رشته رولبال و فری استایل ۱۲ بازیکن اعزام می‌شوند که امیدواریم مدال‌های خوبی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه  بازیکنان امسال در مسابقات جهانی هند در رشته رولبال به خوبی کار کردند، افزود: در آذر ماه سال‌جاری ایران میزبانی مسابقات آسیایی بازی‌های اسکیت را برعهده دارد.

 هنرجو گفت: آخرین اقدامات برای حضور مسابقات آسیایی با حضور ۸ بازیکن سرعتی مشخص شد که چهار دختر و چهار پسر هستند و در فری استایل هم دو دختر و دو پسر انتخاب شدند.

کسب مقام سوم آسیایی

رییس فدراسیون اسکیت ایران با بیان اینکه آخرین انتخابات درحضور مسابقات لیگ برتر در چهار رشته سرعت، رولبال و فری استایل هم برای  بانوان و هم آقایان برنامه‌ریزی شد که امیدواریم بخوبی انجام شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه در رشته فری استایل مقام اول جهان را داریم و چند مدال طلا و نقره کسب شده، در رشته سرعت نیز توانستیم مقام آسیایی را کسب کنیم؛ همچنین در رشته هاکی مقام آسیایی و در حوزه بانوان هم مقام سوم را درکارنامه خودثبت کردیم که امیدواریم مسیر رو به رشدی را داشته باشیم.

برنامه آینده فدراسیون

به گفته مجید هنرجو درآغاز مسابقات لیگ برتر امسال ورزشکاران در رشته رولبال، سرعت، فری استایل و هاکی به رقابت می‌پردازند و البته مهمترین برنامه فدراسیون در این رشته تمرکز بر برگزاری بازی‌های آسیایی است که تمام توان به کار گرفته شد تا در این بازی‌ها اسکیت ایران به یک تحولی بزرگ در کاروان ورزشی کشور دست یابد.

وی باتاکیدبراینکه تاکنون در۲ رشته فری استایل و سرعت برای بانوان و آقایان اقداماتی که انجام شد، برگزاری اردو برای ۱۲ رشته‌ مختلف و در آماده‌سازی بازی‌های هانگژو بود، ابراز داشت: اسکیت مازندران نیز تاکنون بخوبی کار کرده و در هر دوره از میزبانی برگزاری مسابقات کشوری بهترین‌ها را ارائه کردند.

کسب ۱۲۳ مدال رنگی در ۴ ماهه اول سال جاری

رییس فدراسیون اسکیت ادامه داد: امسال فدراسیون در زمینه قهرمانی ورود پیدا می‌کند و در امراحداث سالن اقدامات استانی درحال انجام است و مسئولان امر باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بازیکنان موفقی در مازندران رشد کنند.

کسب ۱۲۳ مدال جهانی، آسیایی ورزشکاران مازندرانی طی چهارماهه سال‌ جاری  را می توان از افتخارات مازندرانیها در این رشته عنوان کرد.

آمل میزبان اسکیت کشوری

سرپرست معاونت امورورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران برگزاری مسابقات کشوری اسکیت رولبال راباحضور ۷ استان همزمان با گرامیداشت هفته دولت برعهده گرفته است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ورزش و جوانان احداث خانه‌های تخصصی رشته‌های ورزشی است که براساس آمایش و بررسی رشته‌ها این احداث خانه‌ها دستور کار قرار می‌گیرد.

حسین دلیری با بیان اینکه مازندران پتانسیل و ظرفیت مناسبی در رشته‌های ورزشی کشور دارد و می‌تواند از این خانه‌های تخصصی بهره‌مند شود، اضافه کرد: با توجه به وجود استعداد در رشته اسکیت تلاش بر تقویت سایر رشته‌های اسکیت را دستور کار داریم.

مازندران قلب تپنده ورزش

 وی با اعلام اینکه مازندران بعنوان قلب تپنده ورزش کشور به شمار می‌آید از تلاش مسئولان استانی و استاندار مازندران بر تقویت رشته‌های ورزشی خبر داد و اذعان داشت: این استان با کسب ۱۲۳ مدال قهرمانی جهان، آسیا و کشور در چهارماهه سال‌ جاری جایگاه ویژه‌ای درکشور بدست آورده است.

ورود بخش خصوصی برای اتمام پروژه ها

معاون اداره کل ورزش مازندران با بیان اینکه در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری ۱۴ پروژه شامل هفت طرح دولتی و هفت طرح خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال دردستورکار است،عنوان کرد: درکنار افتتاح این تعداد پروژه ۵۳طرح ورزشی نیمه‌ تمام دردست اجراست که باورود بخش خصوصی بتوانیم این طرح‌ها رابه اتمام برسانیم.

۲ رویداد مهم ورزشی در کشور

وی همچنین باتاکیدبراینکه اکنون درآستانه قرارگرفتن دو رویداد مهم مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هستیم و به دنبال پیگیری خواسته‌های ورزشکارانیم تا اجحافی در حق هر یک از آنها نشود، خاطرنشان کرد: باتوجه به حضور۸۰ ورزشکار در ۲۱ رشته ورزشی در این مسابقات آسیایی و پارا آسیایی با حضور مربیان و داوران و مسئولان کشوری بدنبال برگزاری مراسم بدرقه گرم این ورزشکاران هستیم تا هر یک از آنها با دلگرمی و اقتدار و کسب موفقیت‌های ارزشمند با مدال برتر در این رقابت‌ها حضور یابند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید