پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35512 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحقق مطالبه ورزشکاران آملی در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت باحضور رجبی مدیرکل ورزش وجوانان مازندران و فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ورزشکاران این شهرستان بعداز۱۶سال نیمه کاره ماندن ساختمان بزرگترین خانه تخصصی تکواندو در سطح استان‌های شمالی کشور این مکان ورزشی طی مراسمی  افتتاح […]

تحقق مطالبه ورزشکاران آملی

در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت باحضور رجبی مدیرکل ورزش وجوانان مازندران و فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ورزشکاران این شهرستان بعداز۱۶سال نیمه کاره ماندن ساختمان بزرگترین خانه تخصصی تکواندو در سطح استان‌های شمالی کشور این مکان ورزشی طی مراسمی  افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از افتتاح  بزرگترین خانه تخصصی تکواندو در سطح استان‌های شمالی کشور در شهرستان آمل خبر داد.

تحقق مطالبه ورزشکاران آملی
تحقق مطالبه ورزشکاران آملی
seyyedeamol.ir

تحقق مطالبه ورزشکاران آملی

به گفته رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل: خانه تخصصی تکواندو شهید نجفدری آمل در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر و با زیربنای حدود ۸۰۰ متر تا یک سال گذشته به دلیل کمبود منابع اعتباری نیمه کاره رها شده بود.

هاشم جمشیدپناه افزود: در یکسال گذشته و تامین و اختصاص اعتبارهای دولتی روند ساخت و تجهیز خانه تکواندو آمل شتاب خوبی گرفت و به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

خرید زمین برای بدنسازی تکواندوکاران

 وی با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز خانه تکواندو آمل با احتساب ارزش زمین آن حدود ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: مقرر شد بزودی زمین کناری خانه تکواندو آمل برای ایجاد سالن بدن سازی برای تکواندوکاران مراحل ساخت وتجهیز آن شروع شود.

افتتاح خانه تکواندو بعداز ۱۶ سال

 رئیس اداره ورزش وجوانان آمل با اشاره به اینکه افتتاح خانه تکواندو آمل بعد از حدود ۱۶ سال باعث خوشحالی ورزشکاران این رشته ورزشی دراین شهرستان شده است، ابرازکرد: با وجود ظرفیت های بالای تکواندو درآمل، متاسفانه نبود خانه تخصصی این رشته ورزشی در این شهرستان باعث دغدغه ومطالبات به حق ورزشکاران این رشته ورزشی بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید