یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35548 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قطع برق چالش تولیدملی علی قاسم‌زاده مدیر مجموعه تولیدات خوراک دام و طیور در روستای بختیارکتی باگلایه ازقطع مستمر برق افزود: با قطع ۱۲ ساعته برق، از تولید ۱۲۰ تن خوراک دام وطیور در روز از عرصه تولیدات نهاده های استان و کشور عقب می مانیم. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بمناسبت هفته دولت، […]

قطع برق چالش تولیدملی

علی قاسم‌زاده مدیر مجموعه تولیدات خوراک دام و طیور در روستای بختیارکتی باگلایه ازقطع مستمر برق افزود: با قطع ۱۲ ساعته برق، از تولید ۱۲۰ تن خوراک دام وطیور در روز از عرصه تولیدات نهاده های استان و کشور عقب می مانیم.
به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بمناسبت هفته دولت، با حضورحسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران باتفاق هیات همراه و فرماندارویژه شهرستان آمل و معاونین و مسئولین دستگاههای اجرایی این شهرستان از فاز دوم مجموعه تولیدات خوراک دام و طیور برادران قاسمزاده افتتاح شد.

مدیریت این مجموعه تولیدی با بیان اینکه از نظر تولیدات خوراک دام و طیور شهرستان آمل ۲۵ درصد تولیدات استانی رادارد،ادامه داد:۳۰هزارتن از تولیدات خوراک دام و طیور از تولیدات این مجموعه در استان هست.

تولیدات نهاده های شرکت برادران قاسمزاده

به گفته قاسمزاده این مجموعه سالیانه ۴۲۰ هزار تن تولید تولیدات خوراک دام و طیور دارد.

هزینه این بخش خصوصی واحد تولیدی
وی به هزینه ۳۰ میلیاردی برای این مجموعه اشاره کرد و افزود: ۱۵ میلیارد تومان با قیمت کنونی برآورد زمین این تولیدی شد و ۱۵ میلیارد تومان بابت آماده سازی و خرید تجهیزات هزینه شده است.

قطع برق چالش تولیدملی

علی قاسم‌زاده ازچالش فراروی خود می گوید: با قطع ۱۲ ساعته برق، از تولید ۱۲۰ تن خوراک دام و طیور در روز از عرصه تولیدات نهاده های استان و کشور عقب می مانیم.

حمایت مالی مسئولین از تولیدکنندگان داخلی

وی بادرخواست خودازمسئولین عنوان کرد: با توجه به هزینه های بالای تولید وچالشهای پیش رو برای سرمایه درگردش کارمان نیاز به تسهیلات و حمایت‌های مالی داریم تابتوانیم به امرتولید ادامه دهیم.

جذب نیروی کار

به گفته این مدیر جوان با راه اندازی و تکمیل ۲ فاز از مجموعه برادران قاسمزاده برای اشتغال ۵۰ نفر در نظر گرفته شد.

ارتقای تولید با صادرات

قاسمزاده به برهان‌های آتی خود اشاره و عنوان کرد: با اخذ کارت بازرگانی و هماهنگی با دفتر خرید در روسیه انشاالله در خوزه صادرات نیز اقدام خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید