جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33716 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قطعا رسانه بیدار باش جامعه است چه من مسئول، چه روابط عمومی، چه رسانه، قطعا محوریت اخلاق و کار حرفه ای باید درهمه حوزه ها رعایت شود و کاری نکنیم دچار بی اخلاقی و بداخلاقی شویم که منجر به تنش در آرامش اجتماعی شده و آبروی نظام و اعتماد عموم شهروندان به خطر افتاده و […]

قطعا رسانه بیدار باش جامعه است
چه من مسئول، چه روابط عمومی، چه رسانه، قطعا محوریت اخلاق و کار حرفه ای باید درهمه حوزه ها رعایت شود و کاری نکنیم دچار بی اخلاقی و بداخلاقی شویم که منجر به تنش در آرامش اجتماعی شده و آبروی نظام و اعتماد عموم شهروندان به خطر افتاده و آسیب ببینیم.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: محوریت سخنان سید عباس حسینی،فرماندارشهرستان آمل درمراسم تجمیعی با دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مناسبت تجلیل از جایگاه رسانه بر اخلاق مداری رسانه در کنار کار حرفه ای بود،

حسینی تصریح کرد: بنده به شخصه از مطالبه گری استقبال می کنم.

اما آیا این سخنان درحد حرف است یانه؛ باید ازنگاه تیزبین خبر نگاران ظریف و حقیقت جو مورد تحلیل قرار گیرد.

تضمین سلامت فکری جامعه باکار خبری

جناب فرماندار درفرمایشاتش،انتظارات و دیدگاه خود را نسبت به کار رسانه بسیار زیبا بیان داشت: خبرنگار مباحث عمیق جامعه را انعکاس می دهد پس سلامت فکری و فرهنگی جامعه را تضمین کرده و کمک بزرگی به نظم بخشی فضای عمومی جامعه دارد.
سوال: با توجه به فرمایش درست جنابعالی، انتظار متقابل رسانه آمل از شما، بکار گماردن افراد معتقد قابل اطمینان بدون غرض ورزی به همکاران رسانه ای درمسند روابط عمومی فرمانداری هست تا با ایجاد د‌وگانگی فضای عمومی جامعه رسانه ای شهرستان را مسموم و متشنج نسازد که سلامت فکری، فرهنگی تضمین کنندگان سلامت فکری، فرهنگی جامعه به مخاطره افتد و متقابلا انعکاس اخبار بدی در این حوزه باشند.

همچنین افرادتازه به دوران رسیده  مغرض و خودخواه درفرمانداری از این مسند با نیت نردبان قرار دادن جایگاه فرماندار با غرور به منفعت طلبی شخصی و تخریب دیگران بپردازند.
به گفته حسینی عرصه رسانه و خبر، عرصه بسیار وسیعی است از پلت فرم‌های مجازی و کاغذی که عرصه ای بسیار متنوع و متکثر است و قطعا نظارت و جهت دهی به این حوزه کار را دشوار می کند، به همین دلیل هم تمیز دادن شاخصه ها و آمارهای مرتبط به فعالین این حوزه کار ساده ای نیست.

رتبه بندی و ارزیابی ناعادلانه رسانه آمل

سوال: با تشخیص نادرست چه کسی رسانه واقعا فعال خبری در همه ارگانها با بی عدالتی و بی انصافی؛ مواجه شد و اقدام به رتبه بندی در فرمانداری شد؟؟!! آیا این کج سلیقگی ناشی از عدم تخصص شایسته و تفرقه افکنی و حکومت رانی نیست؟!!
فرماندار آمل تصریح کرد: چیزی را که ما درعرصه خبرنگاری و رسانه تخصصی به دنبالش هستیم باید کار مداوم بصورت حرفه ای شکل بگیرد که گویای حرف قاطبه مردم باشد مردمی که ولی نعمت ما هستند.

ایجاد فضای مسموم در رسانه آمل

سوال: آقای فرماندار آیا حرف خبرنگاران رسانه ای آسیب دیده از فضای مسموم متشنج بوجود آمده از درون فرمانداری، جزعی از مطالبه مردم آسیب دیده نیست که در مراسم تجلیل با بی عدالتی و بی انصافی افراد ناصواب فرمانداری مواجه شده اند؟؟!! در حالیکه تاکید شما بر روال بودن رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردمی هست؟ آیارسیدگی به درد بوجود آمده خبرنگاران ازمراسم تجلیل تجمیعی شما از رسانه در شعار فوق گنجانیده نمی شود؟؟!!

پس کجاست آن اخلاق مداری و انصافی که در مراسم مربوط به ما، سر دادید؟؟!!

اخلاق مداری راس امور است

تاکید عباس حسینی بر اینکه: چه من مسئول، چه روابط عمومی، چه رسانه، قطعا محوریت اخلاق و کار حرفه ای باید درهمه حوزه ها رعایت شود و کاری نکنیم دچار بی اخلاقی و بداخلاقی شویم که منجر به تنش در آرامش اجتماعی شده و آبروی نظام و اعتماد عموم شهروندان به خطر افتاده و آسیب ببینیم.

قطعا رسانه بیدار باش جامعه است
قطعا رسانه بیدار باش جامعه است Seyyedeamol.ir

قطعا رسانه بیدار باش جامعه است

آیا ازبین بردن اعتماد وقایع نویسان و جویندگان حقایق حوزه خبر، که از متن و بطن جامعه برخاسته اند، و منعکس کنندگان بحق مطالبات مردم هستند، مدنظر جنابعالی نیست و صدای درد این منعکس کنندگان صدای دردمندان که راهی به جایی نمی برد هم در نطفه خاموش خواهد شد؟؟!! تا نزدیکان کاری غیر رسمی شما که با رابطه مسند دارشده اند نه ضابطه، همچنان به جولان تفرقه افکنی ادامه دهند؟؟!!

درانتهای عرایض وگلایه، از زحمات مهدی غلامی. مدیر خانه مطبوعات آمل که توسط همین لابی بازهای باند باز رسانه که کارشان تا استان هم بالا گرفته یادی کنیم و دست مریزاد گوییم که کارش ناتمام ماند.

درعمل باید آزمودن مرد حرف

قطعا رسانه بیدار باش جامعه است
قطعا رسانه بیدار باش جامعه است Seyyedeamol.ir

قطعا رسانه بیدار باش جامعه است
قطعا رسانه بیدار باش جامعه است
Seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید