جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33701 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرمانده سپاه ناحیه آمل در جمع خبرنگاران گفت: رسالت اصحاب رسانه نقد سازنده بدون غرض در راستای جهاد تبیین است. جهاد تبیین یعنی شفاف سازی آنچه را که دستگاههای اجرایی درقالب خدمات به شهر‌وندان نواحی و مناطق، درسطح کشور ارائه می دهند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه […]

فرمانده سپاه ناحیه آمل در جمع خبرنگاران گفت: رسالت اصحاب رسانه نقد سازنده بدون غرض در راستای جهاد تبیین است.

جهاد تبیین یعنی شفاف سازی آنچه را که دستگاههای اجرایی درقالب خدمات به شهر‌وندان نواحی و مناطق، درسطح کشور ارائه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل با گرامیداشت یاد و خاطره محمود صارمی، خبرنگار شهید در ۱۷ مرداد سال ۷۷ و همه رسانه های فعال در عرصه جهاد تبیین اظهار داشت: نقش رسانه ها برای تبیین و روشنگری از اینکه مطالبات مردم برای خدمات بهتر به گوش مسئولین برسد بی بدیل و انکار ناپذیر است.
به گفته داغمه چی یک خبرنگار خوب با نگاه مثبت رسانه ای خود می تواند در حل مشکلات امور موثر بوده و حتی وقایع را خوب رقم بزند.

وی درصحبتهای خود به اصحاب رسانه شهرستان آمل توصیه کرد: می توان با تعامل و نگاه خوش بینانه در شهرستان نتایج خوبی را داشت، کارهایی که برای مردم شهرستان مفید باشد.

نقش رسانه در رفع مشکلات 

داغمه چی با تاکید براینکه شاید یک قلم و یک مطلب شما بتواند خیلی از مشکلات را رفع کند بیان داشت: گاهی برای پیش برد کارها رسانه نقش تاثیرگذاری دارد و مطمئنا کاربا نگاه خدا عبادت محسوب می شود و عزت را بدنبال خواهد داشت.
وی همچنین تصریح کرد: یقینا اگر تقوای الهی مدنظر باشد مطالب بهتر بوده و به نفع جامعه قلم زده می شود، آنچه که مرضیه رضای خدا هست و رنگ و بوی صواب را بخود می گیرد.
فرمانده سپاه آمل در دومین توصیه خود به خبرنگاران اذعان داشت: شما عزیزان سطح آگاهی و تحلیل مردم را بیشتر می کنید و اگر در این کار نقد خوب، نقدی با اصول و بجا؛ بدون غرض و نگاه حسن ظن می تواند به ما در خدمات بهتر و سریع به مردم کمک کند تا آملی خوب داشته باشیم.
وی همچنین ادامه داد: این انتظار از شما هست تا برای اینکه شهرمان را خوب جلوه دهید با بررسی مشکلات، راهکار دهید و صدای شهروندان را به درستی به ما برسانید و ذهن مردم را به مسائل حاشیه و فرعی سوق ندهید.

جایگاه رسانه درجهاد تبیین کشور
جایگاه رسانه درجهاد تبیین کشور Seyyedeamol.ir

جایگاه رسانه درجهاد تبیین کشور

داغمه چی تاکید کرد: در قلم خود رعایت انصاف و عدالت را داشته باشید همدیگر را متهم نکنیم و با ضربه به آبروی دیگران شهرمان را زیر سوال نبریم
وی به جهاد تبیین اشاره و ابراز داشت: جهاد تبیین یعنی شفاف سازی آنچه را که دستگاههای اجرایی در قالب خدمات به شهر‌وندان نواحی و مناطق،درسطح کشور ارائه می دهند.
فرمانده سپاه اضافه کرد:باتوجه به ۸سال دفاع مقدس و ۱۰۵۰ شهید از آمل برای حفظ انقلاب، جنگی که در تحریم ها و نشر اکاذیب و انتشار ویروس بیماری هنوز ادامه دارد، باهمه اینها رسانه باید در جهاد تبیین روشنگری کند کجا بودیم؟ و اکنون کجا هستیم؟ شرایط روستاهای ما و شهرهای ما دیروز چه بود و امروز به کجا رسیدیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید