یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36674 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قابل توجه فروشندگان اغذیه در آستانه نوروز ۱۴۰۳ طرح سلامت نوروزی به همت اداره بهداشت و درمان شهرستان آمل کلیدخورد. دکتریگانه سرهنگی با تاکید برهمکاری همه شهروندان آملی با واحدهای بهداشتی و درمان تقاضاکرد: در صورت لزوم و مشاهده هرگونه تخلفات هموطنان می توانند با سامانه ۱۹۰ یا با شماره ۴۴۲۶۱۵۰۱ الی ۲ تماس بگیرند. […]

قابل توجه فروشندگان اغذیه

در آستانه نوروز ۱۴۰۳ طرح سلامت نوروزی به همت اداره بهداشت و درمان شهرستان آمل کلیدخورد.

دکتریگانه سرهنگی با تاکید برهمکاری همه شهروندان آملی با واحدهای بهداشتی و درمان تقاضاکرد: در صورت لزوم و مشاهده هرگونه تخلفات هموطنان می توانند با سامانه ۱۹۰ یا با شماره ۴۴۲۶۱۵۰۱ الی ۲ تماس بگیرند.

ریاست اداره بهداشت و درمان شهرستان آمل در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل با بیان اینکه از امروز ۱۵ اسفندماه واحد سلامت محیط و کار شبکه های بهداشت و درمان بطور رسمی فعالیت خود را جهت نظارت و بازرسی اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ را فعال خواهندبود، ابرازداشت: طرح سلامت نوروزی یک طرح جامع و کاملی از چند برنامه سلامت محورهست که یک بخشی از آن مربوط به نظارت اماکن تهیه کننده و توزیع مواد غذایی توسط واحد بهداشت محیط و کار انجام خواهدشد.

خدمات بهداشت و درمان در طرح سلامت نوروزی

وی ادامه داد: بخش دیگراین طرح درارتباط با کشیک و آمادگی پرسنل زیر مجموعه بهداشت و درمان مانند مراکز بهداشتی و درمانی بیمارستانها و درمانگاهها و داروخانه های شبانه روزی است که در ایام پیک تعطیلات نوروزی بصورت آماده باش جهت خدمات به هموطنان و مسافرین نوروزی خواهند بود.

به گفته دکتریگانه سرهنگی، شهرستان آمل با توجه به اینکه سالانه پذیرای مسافران زیادی از کل کشور است، از لحاظ استراتژیک یک شهرستان بسیار حائز اهمیت بوده که بخاطر همین بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی بسیار مهم هست.

قابل توجه فروشندگان اغذیه

ریاست اداره بهداشت و درمان شهرستان آمل تصریح کرد: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی اهمیت بازرسی ها را دو چندان خواهدکرد.

وی با اعلام اینکه بیش از ۵هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی داریم اظهارداشت: بیش از ۴هزار اماکن عمومی فعال هستند که از این تعداد ۳۱۸ از اماکن عمومی شهرستان درمسیر بین جاده ای است.

یگانه سرهنگی با اشاره به فعال بودن ۳۹۹ سامانه آبرسانی در شهرستان آمل، خاطرنشان شد: ۳۸۸ سامانه آبرسانی روستایی و ۱۱ سامانه آبرسانی به شهرآمل تخصیص دارد.

اهداف طرح سلامت نوروزی

ریاست اداره بهداشت ودرمان شهرستان آمل هدف ازاجرای این طرح نظارتی را در بحث پیشگیری و کاهش بار بیماری های ناشی از انتقال آب و غذا دانست و افزود: در طول ایام نوروز ۴ اکیپ سیار در سطح شهرستان فعال خواهدبود که ۲ اکیپ در سطح شهر و روستاها و ۱ اکیپ در مسیر جاده ای بالاخص جاده هراز و ۱ اکیپ بعد از اذان مغرب و عشاء شبهای رمضانی هم خواهد بود که در مجموع فعالیت نیروهای میدانی ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب خواهدبود.

قابل توجه فروشندگان اغذیه
seyyedeamol.ir

سامانه اطلاع رسانی بهداشت و درمان

دکتریگانه سرهنگی با تاکید برهمکاری همه شهروندان آملی با واحدهای بهداشتی و درمان تقاضاکرد: در صورت لزوم و مشاهده هرگونه تخلفات هموطنان می توانند با سامانه ۱۹۰ یا با شماره ۴۴۲۶۱۵۰۱ الی ۲ تماس بگیرند.

علیپورنیز از فعال بودن اکیپ ها در ۲ شیفت کاری خبر داد وبیان داشت: باتوجه به اینکه شهرستان آمل از طریق مسیرمواصلاتی هراز، بعنوان شهر ورودی استان هست وتقارن ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروزی هم حساسیت ویژه ای را برای اجرای نظارت و بازرسی های همکاران ما ایجاد خواهد کرد لذا از همه شهروندان آملی و هموطنان خواهشمندیم این همکاری و تعامل فی ما بین را برای حفظ سلامت خود با ناظران بازرس که بصورت تخصصی و مشترک با ارگانهای دیگر خدمتگزاری می کنند داشته باشند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید