دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36873 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قابل توجه جویندگان کار مجموعه آموزشی هلدینگ هونام تحت پوشش دانشگاه علمی کاربردی فولادین ذوب آمل با همکاری مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل دوره آموزشی و معرفی استارت آپی استانی را تحت عنوان دورهمی برگزار کرد. مدیرمرکز رشد ونوآوری شهرستان آمل درگفتگوباپایگاه خبری سیده آمل از چگونگی شکل گیری تیم استارت آپی دورهمی و […]

قابل توجه جویندگان کار

مجموعه آموزشی هلدینگ هونام تحت پوشش دانشگاه علمی کاربردی فولادین ذوب آمل با همکاری مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل دوره آموزشی و معرفی استارت آپی استانی را تحت عنوان دورهمی برگزار کرد.

مدیرمرکز رشد ونوآوری شهرستان آمل درگفتگوباپایگاه خبری سیده آمل از چگونگی شکل گیری تیم استارت آپی دورهمی و اهدافش دراین مرکز؛ گفت: ازسال ۹۹ درمرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل خلائی را احساس کردیم و در راستای رفع این خلاء تیم اقتصادی را در زمینه جذب شرکتها و معرفی آنها به جامعه هدف تحت عنوان دورهمی تشکیل دادیم.

قابل توجه جویندگان کار

به گفته ابراهیم پور؛ این شرکتها ضمن معرفی خدمات کاری خود، نیاز و مشکلاتشان را نیز مطرح می کنند، درجمع این دورهمی شرکتهای استارت آپی هم در کنار این شرکتهای تولیدی و خدمات دهی هستند که به لحاظ اندازه و مارکت، بزرگتر و با تجربه بیشتری از برخی از این شرکت ها هستند که با آشنایی این مجموعه ها با یکدیگر تجربه شرکتهای بزرگتر به شرکتهای نوپا و کوچکتر منتقل می شود.

رشد و توسعه مشاغل

وی همچنین ادامه داد: در این تعامل اتفاقی که می افتد یکی این است که شرکتها بازار اختصاصی کوچکی را برای خودشان ایجاد می کنند، یعنی به این صورت که شرکت صاحب نیازی هست و شرکت دوم صاحب فن آوری است که با آشنایی با هم منجر به عقد قرارداد کسب و کار می شود.

عقدقرارداد کاری

مدیرمرکزرشد ونوآوری شهرستان آمل با بیان اینکه از سال ۹۹ تاکنون باعقد ۳ قرارداد درمرکز رشد قادر به حمایت فکری نیازمندان در عرصه کسب و کار شده ایم افزود: من باب مثال شرکت ساخت دیکهای فشارقوی، شرکت ساخت خط پلت، شرکت زیرساخت تجهیزات گرمایش از شرکتهایی هستند که باعقدقرارداد در دورهمی، برنامه ها و عملکردخودشان را توسعه بخشیدند.

جویندگان کار

وی تصریح کرد: بیشترمخاطبین ما بیشتر از دانشجویان و شرکتهای بزرگ شامل شرکتهای دانش بنیان و شرکتهای استارت آپی شهرستان و استانی هستند که در دورهمی گردآوری شدند.

محمدابراهیم پورخاطرنشان کرد: چیزی که ما بدنبالش هستیم، درکنار این نیچ مارکت (Niche Market)این هست که بتوانیم یک شبکه سازی داشته باشیم.

معارفه شرکتها در دورهمی

مدیرمرکزرشد ونوآوری شهرستان آمل، ابرازداشت: خیلی از شرکتهای ما درآمل یکدیگر را نمی شناسند و نمی دانند این نیاز را شرکت داخل شهرش می تواند برطرف کند.

ابراهیم پوربااشاره به اینکه پیش بینی ما بر این است که با دورهمی که تشکیل دادیم، بتوانیم این شرکتها را به یکدیگر معرفی کنیم، عنوان کرد: برنامه دورهمی امروز ما هم در دانشگاه فذا از این دست کارهاست.

از دورهمی شهرستانی تا استانی

وی اظهارداشت: ماتاکنون دورهمی رادرمرکز رشدشهرستان آمل درسطح شهرستانی برگزار می کردیم، ولی با درخواست خود شرکتهای حاضر این دورهمی را استانی برگزار کردیم تا بصورت ناحیه بندی جلو ببریم.

مدیرمرکزرشد ونوآوری شهرستان آمل، با اعلام اینکه شاید از ۴عضو دورهمی موثر در مازندران یکی از آنها مرکزرشد آمل هست و ۳عضو دیگر شرکت های خصوصی هستند، بیان داشت: ما در ناحیه اول ۳شهرستان آمل، محمودآباد و نور را داریم که از جلسه گذشته که اطلاع رسانی را شروع کردیم ۲شهرستان دیگر نیز اعلام آمادگی کردند که یکی از آنها شرکت خصوصی از نوشهر و دیگری از بابل هستند که پای کارآمدند.

اولویت دورهمی با آشنایی شرکتهای خصوصی است

وی با تاکیدبراینکه اگرشهرستانهایی باشند که بتوانند وارد فضای دورهمی ما شوند؛ اولویت ما برای برگزاری دورهمی درآن شهرستان خواهدبود، اضافه کرد: از همینجا ما دعوت می کنیم، اگر واقعا شرکت ها بتوانند وارد این فضا بشوند و آمادگی حضور در دورهمی را اعلام کنند ما نهایت همکاری را با آنها خواهیم داشت.

نگاه دورهمی

ابراهیم پور درپایان گفت: نگاه ما براین است که باید بصورت بخش خصوصی جلوبرویم چراکه نگاه دولتی نمی تواند آن شتاب لازمه را ایجاد کند برای همین بخش خصوصی دراولویت کاری ما هست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید