سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36550 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قابلیتهای بالگرد جدید آمل بازگشت بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ آمل پس از ۳ سال به آشیانه خود درپایگاه هوایی این شهرستان سیدمحمودحسین پور اعلام کرد: این بالگرد با پیگیری مسئولین مرتبط با موافقت ریاست جمهور محترم با اعتبار ۱۰ میلیون دلار درخدمت شهروندان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان آمل قرارگرفت. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: […]

قابلیتهای بالگرد جدید آمل

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ آمل پس از ۳ سال به آشیانه خود درپایگاه هوایی این شهرستان

سیدمحمودحسین پور اعلام کرد: این بالگرد با پیگیری مسئولین مرتبط با موافقت ریاست جمهور محترم با اعتبار ۱۰ میلیون دلار درخدمت شهروندان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان آمل قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران در مراسم بهره برداری از بالگرد جدید اورژانس ۱۱۵ شهرستان آمل بمناسبت گرامیداشت دهه فجر، با بیان اینکه ۷۰% از بالگرد قبلی آسیب دیده بود، عنوان کرد: اوایل سال ۱۴۰۰ درحادثه هوایی بالگرد قبلی و آسیب وارد شده آن بالگرد قابلیت ریکاوری نداشت و بدلیل نیاز به امکانات فوری خدمات اورژانس ضرورت بهره برداری از بالگرد جدید احساس می شد که با پیگیری به انجام رسید.

قابلیتهای بالگرد جدید آمل
قابلیتهای بالگرد جدید آمل
seyyedeamol.ir

بالگردآمل به آشیانه برگشت

سید محمودحسین پوراعلام کرد: این بالگرد با پیگیری مسئولین مرتبط با موافقت ریاست جمهورمحترم با اعتبار ۱۰ میلیون دلار درخدمت شهروندان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان آمل قرارگرفت.

وی همچنین ادامه داد: این بالگرد تنها بالگرد با مالکیت دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

استاندارمازندران تصریح کرد: استان مازندران بواسطه پهناور بودنش و بواسطه اینکه ۳۶۰۰ روستایی که دربردارد، همچنین ۶محور مواصلاتی که استان دارد، هم از جنوب به شما وهم شرق به غرب نیازمند چنین امکاناتی هست.

خدمات اورژانس هوایی با اجاره بالگرد

حسین پورابرازداشت: فعلا ما درغرب استان و درمرکزاستان هم ازطریق اجاره بالگردهای دیگرخدمات می دهیم.

وی تاکیدکرد: نگاه ما این است استان مازندران حداقل ۵ بالگرد برای خدمات اورژانس به ناوگان هوایی اورژانس به بهره برداری برسد.

استاندارمازندران خاطرنشان شد:مابدنبال هدفگذاری درخصوص خدمات اورژانس فوریت های پزشکی استان هستیم و با پیگیری آن با تامین بودجه باتوجه به جانمایی های انجام شده در اسرع وقت به انجام خواهدرسید

قابلیتهای بالگرد جدید آمل

در این مراسم دکترغلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از قابلیت های این بالگرد میگوید: با توجه به کارشناسی افرادی که در این حوزه کارمی کنند این بالگرد، از جهت خدمات دارای امکانات اورژانس دستگاه تنفس مصنوعی و دستگاه اکسیژن و کمکهای ریکاوری اولیه، با ظرفیت حداقل ۳ بیماربدحال، باتفاق ۳ همراه را تا مراکز درمانی انتقال دهد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید