جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36546 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عبوراز بحران مسکن درمازندران امیرخسرواصغریان سازنده و پیمانکارپروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن درقجرمحله آمل ازساخت این پروژه دربازه ۴ ساله خبردادواعلام کرد: این پروژه که برای خانواده های کم برخوردارشهرستان درنظرگرفته شد با اعتبار ۸۰۰ میلیاردتومان استارت خواهد خورد که بخشی از آن بصورت وام مسکن بدون بهره وبخشی هم از آورده مردمی خواهدبود. […]

عبوراز بحران مسکن درمازندران

امیرخسرواصغریان سازنده و پیمانکارپروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن درقجرمحله آمل ازساخت این پروژه دربازه ۴ ساله خبردادواعلام کرد: این پروژه که برای خانواده های کم برخوردارشهرستان درنظرگرفته شد با اعتبار ۸۰۰ میلیاردتومان استارت خواهد خورد که بخشی از آن بصورت وام مسکن بدون بهره وبخشی هم از آورده مردمی خواهدبود.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: به مناسب گرامیداشت ایام الله دهه فجر، استاندارمازندران، درمراسم کلنگ زنی پروژه ۸۰۰واحدی نهضت ملی مسکن آمل درجمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم با تأکیدات رئیس جمهورساخت و بهره‌برداری از۴ میلیون مسکن هدف‌گذاری شد، افزود: از این تعداد ۱۵۵ هزار واحد سهمیه استان مازندران است.

عبوراز بحران مسکن درمازندران

به گفته سیدمحمودحسینی پور؛ از رامسرتا گلوگاه، بیشترجانمایی‌ها دراستان انجام شد وهدف گذاری همه شهرستان ها مشخص وابلاغ شده است، اذعان داشت: درمناطق روستای مازندران هم با اقدامات سازنده بیش از ۱۰هزار واحد ساخته و تحویل شد.

وی با بیان اینکه در مناطق شهری حدود ۱۲هزار واحد مسکن انجام شده است، تصریح کرد: یکی از معضلات اصلی مان در مازندران بحث زمین است هرچند با مشکلاتی که در زمینه تهیه زمین داشتیم با همکاری نهادها و دستگاه های مرتبط حدود ۸۰ درصد زمین مورد نیاز برای ۱۵۵ هزار واحد تأمین شده است.

ساخت ۴ شهرک در مازندران

حسینی‌پور با تاکیدبراینکه برای عبوراز بحران مسکن چهارشهرک دراین مسیر برای مازندران با ظرفیت بیش از ۳۵ هزار واحد مصوب شد که اقدام بسیار خوبی خواهد بود، اظهارداشت: البته در مازندران فاصله روستاها و شهرها خیلی نزدیک وبرخی نقاط درهم تنیده شده است به همین دلیل زمین ها را در بافت روستایی با ارائه تسهیلات مناسب تأمین می کنیم.

وی با اشاره به گشایش وام در بانک‌ها برای مسکن ملی در حوزه شهری و روستایی، خاطرنشان کرد: آمل از شهرهای شاخص مازندران است و آغاز پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقدام بزرگی است البته در مجاورت این زمین به مساحت ۲۷ هکتار زمین دیگر در دستور کار قرار دارد تا یک شهرک مجهز و حرفه ای برای هموطنان شهری و روستایی ایجاد شود.

نهضت ملی مسکن درقجرمحله آمل

امیرخسرواصغریان سازنده و پیمانکارپروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن درقجرمحله آمل ازساخت این پروژه دربازه ۴ ساله خبردادواعلام کرد: این پروژه که برای خانواده های کم برخوردارشهرستان درنظرگرفته شد با اعتبار ۸۰۰ میلیاردتومان استارت خواهد خورد که بخشی از آن بصورت وام مسکن بدون بهره و بخشی هم از آورده مردمی خواهدبود.

اصغریان متذکرشد: این شهرک با امکانات خوب شهری دارای مسجد و پارک شهری و مدرسه خواهدبود

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید