جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35097 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فعالیت خادمین مازندران معصومی ذات الله زارعی بابیان اینکه افتخاریست بربنده که درجمع خادمین اهل بیت و حضرت معصومه هستم، تصریح کرد: انصافا فضایی راکه درابتدای ورود درمجموعه فرمانداری ایجاد کردید حس و حال ما راتغییر داد که در این مدت ۱۰ تا ۱۲ روزکارم درآمل همه یک طرف و این لحظات دیدار با شما […]

فعالیت خادمین مازندران معصومی

ذات الله زارعی بابیان اینکه افتخاریست بربنده که درجمع خادمین اهل بیت و حضرت معصومه هستم، تصریح کرد:

انصافا فضایی راکه درابتدای ورود درمجموعه فرمانداری ایجاد کردید حس و حال ما راتغییر داد که در این مدت ۱۰ تا ۱۲ روزکارم درآمل همه یک طرف و این لحظات دیدار با شما یک طرف.

درادامه نهضت نامگذاری اماکن ومیادین، کارگروه خادمین کریمه اهل بیت حضرت معصومه علیه اسلام گزارش اجمالی را تقدیم فرماندارویژه شهرستان آمل ارائه دادند.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: علی اصغررنجبر مدیریت گروه سفیران کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) در گزارش فعالیتهای کارگروه خادمان کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) به فرماندار شهرستان آمل از معصومی شدن اماکن و میادین استان مازندران درکشور خبردادو افزود: نهضت نامگذاری اماکن ومیادین شهرها و استانهای کشور از شهرستان آمل آغاز و بدنبال آن شهر های همجوار و متعاقباساری،امیرکلا، چالوس، تنکابن نیز به این نهضت پیوستند.

فعالیت خادمین مازندران معصومی
فعالیت خادمین مازندران معصومی
seyyedeamol.ir

فعالیت خادمین مازندران معصومی

وی همچنین از استقبال خوب مسئولین شهرستانها و استان در پیوستن با این نهضت اشاره کردو بیان داشت: با توجه به علاقمندی ایرانیان به اهل بیت علیهماالسلام مانیز جرات پیدا کردیم و نهضت معصومی شدن شهرستا نهاو استانها رافراتراز مازندران برده و شهرها و استانهای دماوند،ورامین،اصفهان،کرمانشه،کرمان،یاسوج، سیرجان و آستاراو فومن و… را با نهضت همراه کردیم.

عضو گیری سفیران کریمه اهل بیت

به گفته اولین عضو خادمان حرم حضرت معصومه علیه السلام درآمل، با وجود نداشتن دفترمتمرکز تاکنون تعداد اعضاء خادمان شهرستان آمل به ۱۳۳ نفر رسیده که بصورت شیفتی در حرم حضرت معصومه (س) خدمتگزاری می کنند.

کمک های مردمی

رنجبربا اشاره به نیاز حمایت مسئولین برای حفظ ارزش های معنوی و فرهنگی این نهضت اذعان کرد: فعالیت های این کارگروه فقط به نامگذاری محدود نبوده و در امر تهیه جهیزیه نوعروسان، اطعام دهی اعیاد و مناسبتهای مذهبی، توزیع بسته های معیشتی و کمک به نیازمندان نیز فعالیت دارد.

صحبتهای فرماندار آمل با سفیران کریمه اهل بیت(س)

ذات الله زارعی بابیان اینکه افتخاریست بربنده که درجمع خادمین اهل بیت و حضرت معصومه هستم، تصریح کرد: انصافا فضایی را که درابتدای ورود درمجموعه فرمانداری ایجاد کردید حس و حال ما راتغییر داد که در این مدت ۱۰ تا ۱۲ روزکارم درآمل همه یک طرف و این لحظات دیدار با شما یک طرف.

صداقت درکار خادمان حضرت معصومه(س)

فرماندارآمل با تاکیدبر اینکه بسیار ارزشمند است کسی که درمسیر ائمه اطهار صادقانه کار می کند، ابراز داشت: آنچه که از دل برآید لاجرم بردل نشیند و این نشان می دهد نوع کارشما از دل هست که پیشنهادات شما مورد اقبال مسئولین قرار می گیرد و انشاالله خود حضرت معصومه (س) هم کمک حال شما است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید