یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33285 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عملکردبسیج سازندگی درقالب خدمت بی منت همزمان باگرامیداشت سالروزتاسیس بسیج سازندگی ، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ( گروه های جهادی) از طریق ویدئو کنفرانس بصورت سراسری درحسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل اجراء شد. عرصه های فعالیت این جهادگران خدمات بی منت عمرانی و محرومیت زدایی – فرهنگی، آموزشی- بهداشت، درمان و سلامت- افتصاد مقاومتی و […]

عملکردبسیج سازندگی درقالب خدمت بی منت

همزمان باگرامیداشت سالروزتاسیس بسیج سازندگی ، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ( گروه های جهادی) از طریق ویدئو کنفرانس بصورت سراسری درحسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل اجراء شد.

عرصه های فعالیت این جهادگران خدمات بی منت عمرانی و محرومیت زدایی فرهنگی، آموزشی- بهداشت، درمان و سلامت- افتصاد مقاومتی و خدمات رسانی کمکهای مومنانه از طریق سازماندهی مدیریت های بسیج سازندگی سپاه کشور در استانها و شهرستانها هست.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: سروان حامد طاهر نسب، مدیریت  بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل، در ادامه این رزمایش با بیان اینکه کلید واژه خدمت بی منت سر لوحه کار جهاد گران بسیج سازندگی است، اظهار داشت: گروههای جهادی از اقشار مختلف با تخصص های گوناگون در رشته های مختلف خدمات خود را در بخش های عمران و آبادانی، مهندسی کشاورزی، صنعتی و جامعه پزشکی، سلامت به جامعه هدف نیازمند به یاری آنها ارائه می دهند.

عملکردبسیج سازندگی درقالب خدمت بی منت

طاهری نسب بسیج را بعنوان پاره تن ملت ایران خواند و افزود: با حضور مقتدرانه جهادگران آمادگی ۱۰۰ در صدی خود را به مسئولین و هموطنان در هرجایی که دست نیاز بسوی بسیج دراز کنند بی منت اعلام می کنیم.

گزارش یکساله از عملکرد بسیج سازندگی سپاه آمل

وی همچنین با ارائه گزارش یکساله خود از سال ۱۴۰۰ اذعان داشت: مبلغ ۴۱ میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات در امر اشتغالزایی بصورت مستقیم و غیرمستقیم اجراء و ۲۳۰ نفر با اهداء مجوز مشغول به کار شدند که ۱۰۷ مورد مربوط به مشاغل کسب و کار خانگی می شد.

طاهرنسب از ثبت وساماندهی ۳۶۷ نفر درگروه های جهادی؛ سامانه اطلس کشور خبر داد و تصریح کرد: صدور مجوز برای ۳۱ گروه جهادی درشهرستان آمل برای فعالیت رسمی با موفقیت انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی آمل در بحث محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی نیز گفت: با مدیریت جهادگران از طریق تشکیل ۷۳ صندوقهای قرض الحسنه مردم یار در سطح روستا و شهر به یاری نیازمندان رفته ایم.

ساخت مسکن محرومین با کسب اعتبار ۵۰ %

 وی درادامه با اعلام اینکه ساخت ۴۷ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی را با اعتبار۵۰ % به سرانجام و تحویل بسیج سازندگی داده ایم تاکیدکرد: تنها دستگاه اجرایی کشور که به همت و مدیریت بسیجیان متخصص گروههای جهادگرخود با اعتبار ۵۰ % پروژه ها را به اتمام می رساند بسیج سازندگی هست.

طاهرنسب با اشاره به بازسازی ۱۳ گلزار شهداء با هماهنگی بنیاد شهید شهرستان آمل اضافه کرد: مزار شریف ۲۹ شهید بازسازی و به خانواده های معظمشان تحویل داده شد.

این مدیر جهادگر ادامه داد: در بخش پروژه آبرسانی فاقد آب شرب،  تعداد ۱۱۰ پروژه تحویل بسیج سازندگی آمل شد که همچنان بیش از ۲ هزار پروژه آبرسانی در مناطق محروم به انجام رسید.

مدیر بسیج سازندگی با استناد بر آیه کریمه ۹۵ سوره نساء جهادگران را مصداق این آیه دانست وگفت: بالاترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است که درهمین راستا باید از حضور بجا و مقتدرانه جهادگران قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید