یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33275 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 بورسیه تحصیلی اشتغال دانشگاه فذا درآمل آئین تکریم از مقام شامخ معلمین آمل و اساتید دانشگاه فذا شهرستان آمل با حضور نماینده مجلس، فرماندار، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان در تالار اهورا برگزارشد. اگر قرار است جامعه ما نشان دهد دارای تمدن و فرهنگ هست باید بر روی آموزش و پرورش و معلمان با […]

 بورسیه تحصیلی اشتغال دانشگاه فذا درآمل

آئین تکریم از مقام شامخ معلمین آمل و اساتید دانشگاه فذا شهرستان آمل با حضور نماینده مجلس، فرماندار، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان در تالار اهورا برگزارشد.

اگر قرار است جامعه ما نشان دهد دارای تمدن و فرهنگ هست باید بر روی آموزش و پرورش و معلمان با برنامه ریزی  به روز سرمایه گذاری کنیم.

گزارش واحدخبری سیده آمل: دکتر حسام اردشیر لاریجانی، مدیرعامل شرکت فولادین ذوب آمل با بیان اینکه یکی از رسالت های آموزش و پرورش و مراکز عالی کشف نخبگان است، به عوامل فرار مغزها پرداخت و گفت: اولین چالش نخبگان تکریم نشدن و قدرنشناختن کارآنهاست و دومین مشکل آنها ترس از بی کار ماندن پس از اتمام دوره تحصیلات و دادن پروژه ها و مقالات علمی خودشان هست.

بورسیه تحصیلی اشتغال دانشگاه فذا درآمل
بورسیه تحصیلی اشتغال دانشگاه فذا درآمل
Seyyedeamol.ir

حسام اردشیر نقش و عملکرد معلمان و اساتید در شناسایی دانش آموزان مستعد و استعدادیابی را بسیار اساسی دانست و ادامه داد: اگر معلم یا مدرسه و هنرستانی توانست این مهم را انجام دهد باید مسئولین در ازای هر دانش آموز توانمند نخبه به آن معلم و مدرسه پاداش داده و برای آن رتبه خوبی درنظر بگیرند.

بورسیه تحصیلی اشتغال دانشگاه فذا درآمل

وی همچنین اعلام کرد: با معرفی دانش‌آموز نخبه به مجموعه فذا، از طریق مدارس به نخبه معرفی شده تسهیلات بورسیه تحصیلی داده می شود.

مدیرعامل شرکت فذا نحوه بورسیه مجموعه فذا را اینگونه عنوان کرد و گفت: دانش آموزان نخبه حین ادامه تحصیل در هنرستان و دانشگاه فذا ۷۰ ساعت در شرکتهای مجموعه فذا درقالب کارآموزی  بصورت کارمند حقوق نیز دریافت می کنند.

رشته های بین المللی فعال در دانشگاه فذا

در ادامه مراسم دکتر لیمویی ریاست دانشگاه فذا با بیان این مطلب که دانشگاه علمی کاربردی فذا درسال ۱۳۸۲ با ۲ رشته دانشگاهی فعالیت خود را آغاز کرد افزود: از سال ۱۳۹۹ درکنار ارتقاء رشته های درسی دانشگاه مبادرت به اخذ مجوز برگزاری آزمون  toefl ibt  از سازمان ETS  و سازمان سنجش آموزش کشور نمود وآذر ماه همان سال با اخذ مجوز GRE GENERAL فعالیت رشته تحصیلی بین المللی خود را تکمیل کرد.

لیمویی به تعداد ۷۵۰ دانشجو و ۱۲۰ استاد دانشگاه فعال دراین دانشگاه اشاره کرد واظهار داشت: ۲ هنرستان فنی و کار و دانش نیز آماده پذیرش دانش آموزان مستعد  برای ادامه تحصیل همراه با کارورزی هستند.

آموزش برق همزمان با اشتغال

ریاست دانشگاه علمی کاربردی از اضافه شدن دوره آموزشی برق حین خدمت خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه علمی مفتخر هست خدمات آموزشی همراه با اشتغالزایی برای نسل جوان جویای کار را با همت حاج آقا اردشیر و فرزند برومندشان دکتر حسام اردشیر به شهروندان آملی و هموطنان سطح کشور،دارد و این جای بسی تقدیر و تشکر از زحمات این خانواده بزرگوار است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید