پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33469 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

علی بهادری جهرمی درتوییتر خود نوشت اتحادیه بین المللی تعاون یک انجمن بین المللی غیر انتفاعی است که در سال ۱۸۹۵ برای پیشبرد مدل تعاون تاسیس شده است.این اتحادیه راس همه سازمانهای تعاونی در سراسر جهان می باشد که نمایندگی ۳۰۶ فدراسیون و سازمانهای تعاونی در ۱۰۵کشور را بر عهده دارد(آمار نوامبر ۲۰۱۷).اعضای اتحادیه را […]

علی بهادری جهرمی درتوییتر خود نوشت

اتحادیه بین المللی تعاون یک انجمن بین المللی غیر انتفاعی است که در سال ۱۸۹۵ برای پیشبرد مدل تعاون تاسیس شده است.این اتحادیه راس همه سازمانهای تعاونی در سراسر جهان می باشد که نمایندگی ۳۰۶ فدراسیون و سازمانهای تعاونی در ۱۰۵کشور را بر عهده دارد(آمار نوامبر ۲۰۱۷).اعضای اتحادیه را فدراسیون های تعاونی ملی، سازمان های تعاونی فردی و دفاتر دولتی مربوط به تعاونی ها تشکیل می دهند.از هر شش نفر یک نفر عضو تعاونی می باشد بطوری که اتحادیه نشان می دهد ۱.۲ میلیارد نفر عضو ۲.۶ میلیون تعاونی در سراسر جهان هستند.
اتحادیه بین المللی تعاون با دولت ها و سازمان های جهانی و منطقه ای برای ایجاد محیط های قانونی که به ایجاد و رشد تعاونی ها کمک می کند همکاری می کند،به طور کلی اتحادیه اهمیت مدل کسب و کار مبتنی بر تعاونی را ارتقا می دهد. اتحادیه استراتژی جهانی خود برای تعاونیها برای تبدیل شدن به سریع ترین شکل سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ را در دسترس قرار داده است.
نسخه ششم ازگزارش تعاونی جهانی گردش مالی جهانی ۲.۱ تریلیون دلار برای ۳۰۰ تعاونی برتر دنیا را نشان می دهد.
شرکت های تعاونی برای حداقل ۲۸۰ میلیون نفر در سراسر جهان در داخل یا درون تعاونی ها مشاغل نیمه وقت یا تمام وقت را تولید می کنند که تقریبا ۱۰ درصد از کل جمعیت شاغل را تشکیل می دهند.

علی بهادری جهرمی درتوییتر خود نوشت

به گزارش واحد خبری سیده آمل:سخنگوی دولت اعلام کرد که تعاون ایران برای اولین بار توانست از بین ۱۱۰ کشور، «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» (ICA) شود.

مزایای عضویت در اتحادیه بین‌المللی تعاون

علی بهادری جهرمی در توییتر نوشت: تعاون ایران برای اولین بار توانست از بین ۱۱۰ کشور، «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» (ICA) شود. تسهیل پیشرفت اقتصادی و اجتماعی، انتقال تجربیات و دانش روز به داخل، ارتقا کمی و کیفی فعالیت تعاونی‌ها و رشد صادرات محصولات تعاونی‌ به بازارهای جدید از مزایای این انتخاب است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید