یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36291 |
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شکوفه امید دردستان امیدآفرینان رویداد ۲۴ ساعته جام رسانه امید در مازندران با حضور استاندار و جانشین فرمانده سپاه کربلا همچنین مدیران کل اداره آب منطقه، اداره ارتباطات وفن آوری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ۳ رویکرد جهادتبیین، جهاد خدمت، جهادامیدآفرینی برگزارشد. یادداشت پایگاه خبری سیده آمل: رویداد جام رسانه ای امید را […]

شکوفه امید دردستان امیدآفرینان

رویداد ۲۴ ساعته جام رسانه امید در مازندران با حضور استاندار و جانشین فرمانده سپاه کربلا همچنین مدیران کل اداره آب منطقه، اداره ارتباطات وفن آوری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ۳ رویکرد جهادتبیین، جهاد خدمت، جهادامیدآفرینی برگزارشد.

یادداشت پایگاه خبری سیده آمل: رویداد جام رسانه ای امید را درحوزه های مختلف با ارائه گزارش اجمالی ازعملکرد این مسئولین حاضردر مراسم را شنیدیم اما همه آنچه که درعملکرد مسئولین هست را ندیدیم.

آنچه که فراتراز یک گزارش دقیقه ایست و مردم به دنبال آن هستند خدمت مستمر خالصانه و صادقانه است که طول سالها برخی از مدیران سطح پایین تر مجموعه های خدماتی عمل می کنند.

شکوفه امید دردستان امیدآفرینان

افراد پاکدست بی آلایش بی ادعایی که با نظری به عملکردشان به یاد شهیدهمت ها و شهیدباکری ها می افتیم.

برخی از نیروهای خدوم جمعیت هلال احمر ونیروهای حافظان حریم امنیت انتظامی و مددکاران بهزیستی و کمیته امداد را می توان از این جمله خواند.

امیدآفرینان امدادگر هلال احمر

امدادگران نجاتگر هلال احمر که درکوران بحرانهای فصلی و غیرفصلی حوادث غیرمترقبه سیل و زلزله و چالش بوران برف زدگی درجاده ها و مناطق کوهستانی و کمک رسانی به روستاهای دورافتاده کشور از جان و سلامت خود زده، شب و روز و تعطیلی چیزی جزتولید بارقه ای ازامید نمی شناسند.

امید در حضور سربازان حافظ امنیت

نیروهای انتظامی هم گمنامانی بی نشانند که نقشه شوم دشمنان را نقش برآب می کنند، آن افسری که درجاده های پرپیچ و تاب مرگ برای کمک رسانی می شتابد و آن سربازی که برسرچهارراه و میادین سرما و گرما را برای ایجاد نظم جامعه تحمل می کند.

سرباز گفتم، راستی چه چیزی بالاتر ازحفظ حریم امنیت ما ایرانیان است که اگر نباشد از خارج از مرزهایمان تا سرمرز گرفته و داخل شهرهایمان به چپاول خواهیم رفت.

مددکاران امیدآفرین بهزیستی

قدردان مشاورین و مددکاران بهزیستی باشیم، آنان که خادمین آموزش طریق بهتر زیستن افراد جامعه هستند که دربحران آسیب های اجتماعی تمام سعی آنها نجات روح و روان انسانهای آسیب دیده از چالش های روزمره جامعه است.

درد آشنایان معتادین، کودکان کار، زنان بدسرپرست و بی سرپرست که گاها خود در استرس دردزدایی دچار درد می شوند.

امید آفرینی یاوران یتیمان

آن مددکار کمیته امداد امام خمینی که به دنبال تهیه جهیزیه برای نوعروس و دامادی است که ناامیدانه چشم امیدشان را به خبری از آماده ساختن لوازم زندگی دوخته و با زنگ مژدگانی مددکاردنیا ازآن او می شود.

و آن یتیم چشم انتظار برای آماده شدن لوازم تحصیل درفصل مهر ومهربانی امیدش به یاری دست نوازشی از مددکار جویای مهربانی است.

قدردانی صفت پسندیده ای است که از صدراسلام پیامبر رحمت از زحمات خادمان بعمل می آورد.

و امروز ما قدردان مدیرانی هستیم که تمام دغدغه شان سازندگی است و لاغیر.

نظارت و کوتاه شدن دشمنان مردم و امنیت اجتماعی

و انتظار مردم از مسئولین بالادست، داشتن نظارت بیشتردر دستگاههای اجرایی پایین دستشان و شناسایی خادمان صادق به مردم هست تا دست ناشایسته های لابیگرمردم دل آزار، کوتاه و خادمان واقعی میدان دار مدیریتی با عملکرد شفاف و صادقانه شوند.

#پیشرفت-مازندران

#پیشرفت-ایران

#اخبار-امیدآفرین

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید