جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34069 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شهر کوچک با پروژه های بزرگ پروژه های احداث ۲ پارک ، اجرای جوب جهت ساماندهی آبهای سطحی، دیوارکشی سنگی در مسیر سیلابها، تجهیز روشنایی معابر شهری، گاز رسانی، لوله کشی آب شرب و… از خدمات شهری ۱۰ ماهه سیدحامد موسوی شهردار شهر ییلاقی گزنک لاریجان هست. حامد موسوی شهردار گزنک درگفتگوی خبری سیده آمل […]

شهر کوچک با پروژه های بزرگ

پروژه های احداث ۲ پارک ، اجرای جوب جهت ساماندهی آبهای سطحی، دیوارکشی سنگی در مسیر سیلابها، تجهیز روشنایی معابر شهری، گاز رسانی، لوله کشی آب شرب و… از خدمات شهری ۱۰ ماهه سیدحامد موسوی شهردار شهر ییلاقی گزنک لاریجان هست.

حامد موسوی شهردار گزنک درگفتگوی خبری سیده آمل جمعیت به ثبت رسیده شهر را ۳۱۹ نفر اعلام کرد و افزود: یکی از معضلاتی که شهرهای کوچک مانند گزنک با آن دست به گریبان هستند خدمات دهی مفید بالا با ردیف بودجه کم به نسبت تعداد نفرات جمعیت شهری است.

وی در ادامه گفت: جمعیت ثابت شهری ما در فصل گرما به ۲ برابر می رسد و این کار شهرداری گزنک را سخت تر و دوچندان می کند.

موسوی دربیان پروژه های اجرایی خود به احداث ۲ پارک اشاره کرد و اظهار داشت: ۵۰ درصد از کار قرارداد آسفالت با ۲ میلیارد هزینه با ۷ هزار متر به انجام رسیده که تا پایان سال جاری تمام کار تحویل داده خواهد شد.

شهر کوچک با پروژه های بزرگ

شهردار گزنک پروژه ساماندهی آبهای سطحی را از مهمترین کارشهرداری گزنک اعلام کرد و ادامه داد: در مسیر سیلابی که هرساله از قسمت بالای جاده به داخل شهر خسارت می رساند، دیواره سنگی به طول ۱۰۰۰ متر مکعب به اجرا درآمده است و همچنین برای ساماندهی آبهای سطحی ۱۰۰۰ متر اجرای جوب به همراه ۴ هزار متر جدول بندی با رنگ آمیزی آن انجام شد.

خسارت سیلاب به تولیدکنندگان ماهی و شهرگزنک

وی از خسارت۲۰ میلیون تومانی سیلاب به پرورش دهندگان ماهی قزل آلای منطقه خبر داد و بیان داشت: با توجه به خسارت های وارد شده ناشی از سیلاب به شهر گزنک هیچگونه کمک مالی از طرف دولت برای بازسازی به شهر ما تعلق نگرفت.

موسوی با بیان اینکه فقط ۴۰۰ میلیون تومان در این مدت ۱۰ ماه خدمتم هزینه اجرای پروژه روشنایی شهر شد، تصریح کرد: منبع درآمد شهرداری گزنک با اجاره ماشین آلات شهرداری که عبارت است از یک لودر، یک بیل مکانیکی و ۲ کامیون تامین می شود.

کسر بودجه شهرداری طبق سرانه جمعیت شهر ییلاقی

به گفته سیدحامد موسوی: به مشکلات مدیریتی شهرهای کوچک مناطق ییلاقی از ۲۵ / ۱۲ / ۱۴۰۰ بیش از پیش افزوده شده، چون ارزش افزوده این شهرداریها بصورت تعداد نفرات جمعیتی محاسبه می شود و این درصورتی است که درفصل گرما جمعیت شهرهای ییلاقی به بیش از ۲ الی ۳برابر می رسد و کارخدمات دهی شهرداری با این بودجه کاری بسیار دشوار است.

تامین منابع مالی

وی با اشاره به اینکه قبل از این میزان درآمد ما ۱۶۰ میلیون تومان بوده که درحال حاضر به ۴ میلیون تومان رسیده است و بیش از ۲۵۰ میلیون تومان کسورات داریم، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به این مشکلات از طریق اجاره ماشین آلات در این مدت، حقوق ۲۱ پرسنل خود را هرماه به موقع پرداخت شد.

آغاز بررسی پرونده ساخت و ساز شهری

شهردار گزنک از آغاز بررسی پرونده های ساخت و ساز شهری خبر داد وتاکید کرد: از طریق بحث ممیزی و ماده ۱۰۰ و ۷۷ که بعد از ۷ سال پیگیری عملیاتی شد، کار بررسی پرونده های مسکن و شهرسازی گزنک را شروع کرده ایم تا در کارهای عمران شهری طرح های نو جهت زیبا سازی شهر انجام دهیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید