یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35679 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شناسایی واحدهای تولیدی ملی به گفته اله بداشتی نشست سراسری فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگران کارخانجات مازندران در شهرآمل با هدف هم اندیشی رفع موانع پیش رو برگزار شد که راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید در این جلسه به بحث و گفتگوگذاشته شد. نشست سراسری فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات […]

شناسایی واحدهای تولیدی ملی

به گفته اله بداشتی نشست سراسری فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگران کارخانجات مازندران در شهرآمل با هدف هم اندیشی رفع موانع پیش رو برگزار شد که راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید در این جلسه به بحث و گفتگوگذاشته شد.

نشست سراسری فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات نواحی استان مازندران هم زمان با هفته دفاع مقدس با حضور اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،باقری مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی مازندران،فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، حسینیان مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندان به میزبانی سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه آمل در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: در ابتدای نشست استانی هم اندیشی با فرماندهان حوزه های مقاومت کارگری و مسئولان کشوری و استانی فرمانده سپاه ناحیه آمل با خوش آمدگویی،برگزاری این جلسه را برای جامعه کار و تولید استان بسیار مفید و حضور دکتر اله بداشتی را فرصت بسیار خوبی برای مطرح کردن مشکلات صاحبان کارخانه های استان دانست و بیان کرد: بیش از نیمی از صنعت و کارخانجات مازندران درآمل فعال است که بدیعی است باید درخصوص رفع موانع تولید و مشکلات کارخانجات توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشید.

درادمه این جلسه فرماندهان حوزه کارگری مشکلات و سوالات خود را درخصوص تولید ،اشتغال ومشکلات کارخانجات حوزه خود مطرح نمودند که توسط مدیرکلهای کار و تعاون و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی و اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور پاسخ داده شد.

افزایش پایگاههای مقاومت کارگری

سید جواد حسینیان، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در این جلسه گفت: این نشست، نشست نخبگان و فعالان بسیج کارگری استان مازندران هست که امروز در اینجا جمع شدند و با کمک فعالیت جهادی این عزیزان قدم های خوبی در حوزه رفع موانع تولید برداشته شد و همچنین افزایش چشمگیر تعداد پایگاه های فعال کارگری استان از ۸۰ به ۱۶۰ پایگاه تاثیر گذاری این عزیزان به همراه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در امید آفرینی، رفع موانع تولید، اشتغال و طرح نشان اقتصاد مقاومتی بسیار درخشان است.

درادامه دکتر اله بداشتی ضمن بررسی معضلات مطرح شده، دستور به تسریع رفع مشکلات و موانع تولید را به فرماندهان حوزه های این قشر داد.

برنامه های راهبردی شعارسال

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از برنامه های رونق کار تولید و تحقق شعارسال می گوید: راهبرد برنامه های امسال در بحث مهار تورم و رشد تولید که فرمان رهبری برای جهادگران است صادر شد.

وی ادامه داد: دراین راستا با برنامه های علمی و دانش بنیان با استفاده از ظرفیت گروههای جهادی، تخصصی، از ابتدایی ترین روزهای سال جهت تعالی بخشی به امر تولید آغاز کرد.

اهداف برگزاری نشست هم اندیشی درآمل

به گفته اله بداشتی نشست سراسری فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگران کارخانجات مازندران در شهرآمل با هدف هم اندیشی رفع موانع پیش رو برگزار شد که راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید در این جلسه به بحث و گفتگو گذاشته شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور اذعان داشت: حضور دستگاههای اجرایی این استان، همچنین صاحب نظران و اندیشمندان این عرصه که هم تصمیم ساز هستند و هم تصمیم گیرنده درکنار هم باعث شد استان مازندران بعنوان یک استان پیشرو در حل مسائل عرصه اقتصادی صنعتی باشد.

شناسایی واحدهای تولیدی فعال

وی در بحث اعطای نشان اقتصاد مقاومتی بیان داشت: استان مازندران جزو اولین استانهایی بوده که این جشنواره را برگزار کرد و واحدهایی که توانستند در بحث بحرانها ماموریتهای خود را در تکانه های سخت اقتصادی بخوبی انجام دهند و در بی اثرسازی تحریمها نقش آفرینی کنند شناسایی نمودیم و آنها را بعنوان یک الگوی اثربخش قابل تکثیر به دیگردستگاهها و حوزه های دیگر صنعتی معرفی می کنیم.

اله بداشتی تصریح کرد: استان مازندران ازابتدای سال حضور فعالی درعرصه حوزه های اقتصادی داشته و واحدهای صنعتی را در بحث احصاء مشکلاتشان تا رفع موانع آنها فعال کرد که با شناسایی در این حوزه از واحدهای صنعتی کوچک، متوسط تا کلان باسنجش ها شاخص های اقتصاد مقاومتی را براساس دانش بنیان انتخاب و طراحی کرد.

رفع موانع از کارخانه های آسیب دیده

وی به شناسایی هزار مورد از کارگاههای آسیب دیده اشاره کرد وافزود: تمام تلاشمان براین استتا پایان سال شرایط بازگشت به کار آنها را ۲ برابر کنیم و با احصاء مشکلات انجام شده، از ۶۷۰ مورد رفع موانع تولید در حوزه های کارگری و کارگاهها فراوانی مشکلات در این عرصه دارند انجام شد و واحدها به کارتولید برگشتند.

اله بداشتی تاکیدکرد: با ارائه تسهیلات  هم دربحث اشتغال افرادی که در واحدها هستند که در خطوط توسعه و چرخه تولیدموثرند هم برای ایجاد اشتغال پایداربرای افراد جدید به جهت همکاری و بکارگیری در واحدهای مرتبط اضافه می شوند تا به تولید رونق داده شود.

شناسایی واحدهای تولیدی ملی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشوراعلام کرد: ۳۵ واحد در بحث ملی شذن معرفی خواهند شد و آنهایی که درسطح ملی هستند از دست معاون اول ریاست جمهور تندیس اقتصاد مقاومتی دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید