شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33590 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اینکه ارائه خدمات بیمارگونه الکترونیکی مالیاتی تا چه میزان موفق بوده است و میزان رضایتمندی مردم از این خدمات چگونه است؟ و آیا از این طریق دست دلالان و رشوه خواران در بخش های مختلف اقتصادی کوتاه شده است؟ بحث داغ روز در حوزه اقتصادی است که بیشترین گلایه مردم در حوزه پزشکی است که […]

اینکه ارائه خدمات بیمارگونه الکترونیکی مالیاتی تا چه میزان موفق بوده است و میزان رضایتمندی مردم از این خدمات چگونه است؟ و آیا از این طریق دست دلالان و رشوه خواران در بخش های مختلف اقتصادی کوتاه شده است؟

بحث داغ روز در حوزه اقتصادی است که بیشترین گلایه مردم در حوزه پزشکی است که نتوانسته اند این قابلیت را لمس کنند و همچنان از زیرمیز بگیری پزشکان شکایت دارند.

ولی همچنان سازمان مالیاتی ازطریق دستگاه کارتخوان مالیات خود را بدون تعامل با دستگاه نظام پزشکی کشور دریافت می کند و مردم هیچ نظارتی را درحوزه پزشکی شاهد نبوده و نیستند.

مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی طبق آمار مالیاتی خود گفت: صاحبان مشاغل برای عملکرد درآمدی مربوط به سال گذشته معادل ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: شاهین مستوفی، مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی درباره میزان مالیات پرداختی عملکرد سال ۱۴۰۰ اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار کرد: صاحبان مشاغل برای عملکرد سال ۱۳۹۹ درآمدهای خود معادل ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار اظهارنامه مالیاتی پر کردند که در مجموع ۴۰۰۰ میلیارد مالیات پرداختند.

شفافیت مالیاتی با اتصال دستگاه‌های کارتخوان

وی افزود: در سال گذشته با اتصال دستگاه‌های کارتخوان به پرونده‌های مالیاتی و شفافیت اطلاعاتی نزدیک به ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار مؤدی جدید شناسایی شد که منجر به رشد قابل توجه در اظهارنامه‌های دریافتی از مشاغل شد و این افراد نزدیک به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات برای عملکرد درآمدی سال گذشته پرداخت کردند.

مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی با اعلام اینکه متوسط مالیات پرداختی مشاغل برای عملکرد سال گذشته ۲.۶ میلیون تومان است، ابراز داشت: اشخاص حقوقی نیز برای مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ نیز معادل ۳۳۰ هزار اظهارنامه مالیاتی پر کردند که میزان مالیات پرداختی آن‌ها به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رسید. درحالیکه این رقم برای عملکرد سال ۱۳۹۹، ۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

چگونه جلوی تخلفات دریافتی پزشکان را باید گرفت؟

و همچنان این سوال برای مردم باقی خواهد ماند سهم پزشکان با توجه به مبالغ دریافتی غیر قانونی پزشکی در این آمارها چه جایگاهی دارد؟ که با مدیریت و نظارت درست باید جلوی تخلفات زیرمیز بگیری پزشکان گرفته شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید