یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29942 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شریعت سکان دار شهرستان آمل شد. آنچه درمراسم تکریم و معارفه فرمانداری ویژه شهرستان آمل بیان شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: عصر روز پنجشنبه ۸ آبانماه ۹۹ درمکان سالن اجتماعات شهداء فرمانداری شهرستان آمل طی مراسمی از زحمات سید جعفر رسولی قدردانی و علیرضا شریعت بعنوان سکاندار جدید شهرستان آمل معرفی شد. در […]

شریعت سکان دار شهرستان آمل شد.

آنچه درمراسم تکریم و معارفه فرمانداری ویژه شهرستان آمل بیان شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: عصر روز پنجشنبه ۸ آبانماه ۹۹ درمکان سالن اجتماعات شهداء فرمانداری شهرستان آمل طی مراسمی از زحمات سید جعفر رسولی قدردانی و علیرضا شریعت بعنوان سکاندار جدید شهرستان آمل معرفی شد. در این مراسم حسین حسن نژاد معاون امنیتی سیاسی استانداری مازندران بهمراه هیئت همراه و رضا حاجی پور نماینده منتخب شهرستان و امامان جماعات و مسئولین و معاونین ادارات و نهادها حضور داشتند.

در ادامه خبرقسمتی از سخنان برگزیده مسئولین آورده شد:

شریعت سکان دار شهرستان آمل شد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل:

 ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ما هست . آقای رسولی از رزمندگان ، جانبازان و آزاده عزیز و انصافا با کارنامه بسیار خوب خود یکی از مدیران موفق ما در شهرستان بوده است و آنچه را که در کف اخلاص داشت انجام داده است و حقیقتا در طول خدمت کارهای بسیار ارزنده ای را برای مردم امل انجام داد. برای خدمت به مردم عشق می ورزیدکه انشا الله عاقبت بخیر شوند.

شریعت سکان دار شهرستان آمل شد.
شریعت سکان دار شهرستان آمل شد. seyyedeamol.com

سخنان دکتر حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای :

باید قدردان این عزیزان باشیم و از دکتر یوسفیان هم تشکر می کنم که در طول خدمت خود کارهای خوبی را برای این شهرستان انجام داده اند. ما تابع ولایت هستیم و در خط ولایت باید باشیم. آقای رسولی خدمات قابل توجهی را برای شهرستان انجام داده اند. تشکر می کنم از زحمات این عزیز و انشا الله که موفق باشند.

فرماندار جدید هم مطمئنا نگاه ویژه ای به شهرستان آمل دارند و با فرهنگ و موقعیت این شهرستان هم آشنایی و هم اطلاعات خوبی را دارند و برای آقای شریعت هم آرزوی موفقیت می کنیم.

از مسئولین شهرستان نیز انتظار می رود همانگونه که با آقای رسولی همکاری داشتند با فرماندار جدید شهرستانشان هم همکاری کنند.

شریعت سکان دار شهرستان آمل شد.

سخنان مهندس سید جعفر رسولی فرماندار سابق آمل : 

وی با بیان اینکه از همه مدیران شهرستان ،اعم از استاندار محترم ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، از مردم ولایتمدار شهر خودم و معاونین بنده و همکاران زحمت کش در فرمانداری و بخشداران عزیز تشکر ویژه دارم افزود: از حمایت های ائمه جمعه شهرهای آمل ،  دابو و دشت سر ، امامزاده عبدالله (ع)  و لاریجان هم سپاسگزاری می کنم

رسولی همچنین از رهنمود های ارزنده ائمه جماعت تقدیر کرد و اظهار داشت:از اینکه ما را تحمل کرده اید بی نهایت تشکر می کنم . مدیران آملی مدیران بسیار خوبی هستند. اگر خدماتی انجام شده است با همکاری و زحمات مدیران عزیز شهرستان و همکاران بنده در فرمانداری بوده است.

فرماندار اسبق آمل ضمن خواستن حلالیت از همه همکاران و مردم تاکید کرد: اگر از اینجانب رنجیده هستید انشا الله عفو بفرمائید.

سید جعفر رسولی با اشاره به اینکه شهرستان آمل حدود ۵۰ درصد صنعت مازندران را به خود اختصاص داده است.عنوان کرد: هیچ کارگاه تولیدی در زمان خدمت من در فرمانداری تعطیل نشده است و حمایت های نماینده محترم هم در این اتفاق خوب و مبارک یعنی تعطیل نشدن کارگاه های تولیدی تاثیر به سزایی داشته است. مردم بزرگوار و خیرین این شهرستان پای کار بوده اند. استاندار محترم مازندران نگاه ویژه ای به شهرستان داشته اند.

وی همچنین از اصحاب رسانه تشکر کرد و خاطر نشان کرد: این قشر زحمتکش هم همیشه با ما همراه بودند و هدایت می کردند و مشکلات شهرستان را اصحاب رسانه به ما اعلام می کردند .و خسته نباشید می گویم به این عزیران.

رسولی در پایان سخنانش از اعضاء شورای تامین ، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی ، رییس دادگستری و دادستان این شهرستان نیز تشکرکرد و بیان داشت: این عزیزان انصافا همیشه با اینجانب و مجموعه فرمانداری همراه  بوده اند.

شریعت سکان دار شهرستان آمل شد.

سخنان حسین حسن نژاد معاون امنیتی سیاسی استانداری مازندران در جلسه معارفه فرماندارآمل:

حسین حسن نژاد معاون امنیتی سیاسی استانداری مازندران با محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم تصریح کرد: ما امروز برای هدایت و روابط اجتماعی الگوهای اصیل و الهی بیش از گذشته باید به سیره پیامبر(ص) نیازمندیم، در حوزه رفتار و عملکرد بهترین الگو و برگزیده ترین انسان هستند .

وی صندلی مدیریت را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی دانست و اظهار داشت: می توان انتصاب را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و برای لحظات این فرصت برنامه ریزی داشت، در کاری که همراه با برنامه و نقشه راه باشد، بخشی از مسایل و مشکلات مردم را حل می شود.

این مسئول استانی با استناد به بیانان رهبری ابراز داشت: باید طوری کار کنیم که ولایت بگوید ای کاش فلانی بود همانگونه که رهبری در فقدان سردار سلیمانی افسوس خورد.

حسن نژاد همچنین به محدودیت اختیارات کاری اشاره کرد و گفت: باید مردم را پای کار بیاوریم و با همراهی انان ظرفیت ها را بالا ببریم.

معاون امنیتی سیاسی استانداری مازندران با توصیه  اینکه وظیفه فرماندار کمک به ارتقاء مدیران شهرستان است و در ایام بحران مرد بحران باشد وسیاسی کاری نکند، افزود: اهل تعامل باشید چرا که درتعامل باهم فرصتی برای شهرستان ایجاد و با نگاه کارشناسی مشکلات حل می شود، هر اتفاقی می افتد فرماندار دخیل است و باید به مردم و افکار عمومی پاسخ دهد .

شریعت سکان دار شهرستان آمل شد.

سخنان علیرضا شریعت فرماندار آمل:

علیرضا شریعت فرماندارآمل نیزابراز داشت: آمل دارای فرهنگ تمدنی است که شخصیت های جهانی و ممتازی در این شهرهستند، علامه حسن زاده و علامه جوادی نگین درخشان اسلام هستند، وجود شهدای دفاع مقدس، ۴۱ شهید قیام ۶ بهمن و ۲ شهید سلامت این شهر را سرآمد کرده است.

فرماندارآمل همچنین با عنوان اینکه، آمل بعنوان قطب اقتصاد، سیاست و فرهیختگان است خاطر نشان شد: اصل بر تعامل و مودت است و فرماندار محورهمدلی است، این مسئولیت ها حق الناس است و مدیون خون شهدا و مردم هستیم، تمام تلاشمان این است که بزرگان و اندیشمندان در راستای توسعه این شهرستان استفاده کنیم .

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید