چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33512 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شروع جدی کارقرارگاه عفاف وحجاب اهم اخبارجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ حسینی بااظهارنگرانی و تاسف خود درارتباط با کاهش جمعیت مازندران اینچنین اذعان داشت: درپی کاهش جمعیت سالم و جوان و کارآمد مازندران درکشور این کاهش، آماراولین را به خود اختصاص داد، در آمار طلاق نیز این استان در سطر […]

شروع جدی کارقرارگاه عفاف وحجاب

اهم اخبارجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱
حسینی بااظهارنگرانی و تاسف خود درارتباط با کاهش جمعیت مازندران اینچنین اذعان داشت: درپی کاهش جمعیت سالم و جوان و کارآمد مازندران درکشور این کاهش، آماراولین را به خود اختصاص داد، در آمار طلاق نیز این استان در سطر اول آماری کشور قرار گرفته است.
به گزارش واحد خبری سیده آمل: در شانزدهمین روز از تیرماه ۱۴۰۱ اعضای جلسه شورای فرهنگی در مصلی نماز جمعه با ریاست سیدجلیل مرتضوی امام جمعه آمل حضور بهم رساندند.
مرتضوی درابتدای سخنانش از برگزاری هفتم محرم امسال شهرستان بصورت کشوری خبرداد و بیان داشت:با هماهنگی های لازم این برنامه از شبکه های سراسری روی آنتن خواهد رفت.
به گفته امام جمعه آمل برنامه یادواره پیش روی ۱۰۵۰ شهید شهرستان آمل نیز همزمان باگرامیداشت اولین نماز جمعه بعدازانقلاب توسط آیت الله طالقانی با شکوه تمام در ۵ مرداد برگزار خواهدشد.

اولویت شورای فرهنگ عمومی آمل

درادامه جلسه شورای فرهنگ عمومی سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل نیز پیگیری دستورات قرارگاه عفاف وحجاب را ازاولویتهای تابستان امسال اعلام وتصریح کرد: تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب درسطح کشور به ریاست رئیس جمهور به انجام رسید که متعاقبا برنامه های آن درسطح استانها به ریاست استانداران و در شهرستان ها با ریاست فرمانداران پیگیری و اجرایی خواهدشد.
وی همچنین اظهارداشت: مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب که از ۴ کارگروه تخصصی تشکیل شده درحوزه های خود بصورت جدی دنبال و به اجرا درخواهدآمد.
فرماندارآمل با تاکیدبراینکه ما درحوزه عفاف و حجاب کل کشور به نگاهی جدی نیازداریم خاطرنشان شد: این نگاه در استانهای شمال کشور که تحت تاثیر حجم بالایی از مسافرین و مهاجرین شهرهای مختلف اقصی نقاط کشور هست باید با پیگیری ویژه، مجدانه دنبال شود.

شروع جدی کارقرارگاه عفاف وحجاب

حسینی درخصوص شروع رسمی فاز عملیاتی قرارگاه عفاف و حجاب درسطح شهرستان آمل اینگونه شرح داد: درقرارگاه شورای تامین یک اشتراک نظری است بین سیستم نیروی انتظامی و نظامی و قضایی در حوزه عفاف و حجاب که مطالبه بحق خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران که جلوگیری از بی بندوباری است مصوبات عملیاتی خواهدشد.
وی اولویت مهم در این حوزه را مباحث فرهنگی، اجتماعی عنوان کرد و افزود: وظیفه ادارات فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی تولید محتوایی فاخر است تا مراسم تجمع بزرگ ۲۱ تیرماه بامحوریت عفاف و حجاب  باشکوه و حضور حداکثری برگزار شود.

تاکیدرهبری بر افزایش جمعیت کشور
فرماندار شهرستان آمل با اشاره برتاکید رهبری در خصوص تلاش قرارگاه رشد افزایش جمعیت درسطح کشور، ازبه صدا درآمدن زنگ خطر کاهش آمارجمعیت درمازندران،ابرازداشت: متاسفانه درحال حاضر، استان مازندران شرایط بسیار نامطلوبی را ازلحاظ حفظ آمار جمعیت دارد.
حسینی باظهارنگرانی و تاسف خود در ارتباط با کاهش جمعیت مازندران اینچنین اذعان داشت: درپی کاهش جمعیت سالم و جوان و کارآمد مازندران که درکشور آماراولین را به خود اختصاص داد، در آمارطلاق نیز این استان در سطر اول کشورقرار گرفته است.

حمایت دستگاههای اجرایی و موسسات خیریه از ازدواج آسان

فرماندار آمل همچنین گفت: قانون حمایت از رشد جمعیت ‌ونیروی جوان کشور همه دستگاههای اجرایی، دولتی تا تمام نقاط شهری و روستایی را موظف کرد برای تشویق رشد جمعیت از همه ظرفیت خود و موسسات خیریه جهت ازدواج آسان و رشد جمعیت اتفاقات خوبی را رقم زنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید