سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36061 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شاخص مدیریت خدمت خالصانه هست فرماندارویژه شهرستان آمل درجلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان اعلام کرد: بنده در حوزه خدمت به مردم با احدی نه تعارف دارم نه شوخی و از دوستان و مدیران ادارات تقاضا دارم در راستای خدمت به مردم همه تلاش خود را داشته باشندو از همه ظرفیتهای قانونی و کمکهای مسئولین استفاده […]

شاخص مدیریت خدمت خالصانه هست

فرماندارویژه شهرستان آمل درجلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان اعلام کرد: بنده در حوزه خدمت به مردم با احدی نه تعارف دارم نه شوخی و از دوستان و مدیران ادارات تقاضا دارم در راستای خدمت به مردم همه تلاش خود را داشته باشندو از همه ظرفیتهای قانونی و کمکهای مسئولین استفاده کنند تا خدمت شایسته به مردم صورت بگیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل، در آغاز جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان آمل حجت الاسلام یعقوبیان، امام جمعه آمل با تاکید برتعهد ومسئولیت پذیری مدیران درجهت رضایتمندی مردم افزود: جنس شادی وغم مسئول با شادی و غم مردم عادی باید فرق داشته باشد چرا که تمام دغدغه مدیران حل کردن مشکلات مردم هست.

به گفته امام جمعه آمل: اموراجتماعی مربوط به جامعه؛ لازم به مشورت و شوردارد که اصل مشورت درامورات جامعه با تشکیل کمیته های تخصصی نتیجه بخش خواهدشد.

راه اندازی کمیته علمی تخصصی در ادارات

یعقوبیان همچنین بااشاره به جدی گرفتن بحث امورمالی در ادارات، تصریح کرد: هر اداره ای برای بهبود روند کاری و عملکرد خود باید یک کمیته علمی تخصصی شکل دهد و درحیطه امورات کارخود، موضوع شناسی کند تا با ۴ مورد بررسی آسیب شناسی، دریافت راه درمان، آمارگیری و آماردهی، و آماده سازی زمینه های امکانات انسانی نیروی کارباید با کارسنخیت داشته باشد، اگراین اتفاق افتاد آن اداره در عملکرد اموراتش موفق خواهدبود.

شاخص مدیریت خدمت خالصانه هست
شاخص مدیریت خدمت خالصانه هست

درادامه ذات اله زارعی، فرماندارویژه شهرستان آمل نیزاذعان داشت: طبق گزارشات و مباحثی که دوستان بیان کردند مطالب درجلسات شورای اداری می بایست بیشتر و دقیقتر و کاربردی تر مطرح شود

وی بابیان اینکه بحث ها خوب بود ولی اغناء کننده نبود، اظهارداشت: مدیریت درنظام اسلامی موهبتی است جهت خدمت رسانی به مردم چون مردم ولی نعمتان ما هستند، شأن مسئولین ما درخدمت گذاری به مردم است.

فرماندارویژه شهرستان آمل خطاب به مسئولین اداری شهرستان تاکیدکرد: مدیرباید بداند شانش در چیست؟ که به فرمایش امام راحل شان مسئولین به خدمتگزاری مردم است.

جایگاه مدیران جمهوری اسلامی

زارعی به جایگاه مسئولین و مدیران نظام اسلامی پرداخت وگفت: بایدبدانیم در کجای تاریخ ایستاده ایم و نقش تاریخی ما بعنوان یک مدیر درسطح حوزه های مختلف و رده های مختلف جامعه چیست؟ چراکه انقلاب اسلامی ما میزاث دار سیر تکاملی نهضت عاشورای حسینی است.

عمق بخشی به سطح خدمات مردمی

وی همچنین تاکیدکرد: ما بایستی نگاهمان را درحوزه های مختلف عمق ببخشیم و لنز دوربین نگاهمان را به مساحت روز خلاصه نکنیم تا قاب بزرگتری را ازحرکات تکاملی و نقش نظام اسلامی که این نظام تا به امروز داشت و نقشی که ما دراین راه داشتیم را باید گسترده تر کنیم.

شاخص مدیریت خدمت خالصانه هست

این نماینده دولت خاطرنشان شد: در درجه اول کارباید فی سبیل الله باشد و اگر با نیت الهی برای خدمت به مردم کار کنید نباید دغدغه هیچ چیز را داشته باشید و هیچ کس نمی تواند شما را بزند چون خدا حافظ شما خواهد بود.

ذات اله زارعی؛شاخص مدیران اسلامی را اینگونه تبیین کرد: شاخص مدیراسلامی در شفافیت و اخلاص درکارش هست کارباید برای مردم شفاف و روشن باشد و نکته ابهام و پنهان کاری نداشته باشد، مردم مردم خوبی هستند اگر مردم بدانند مدیرانشان با اخلاص رفتار می کنند همراهی خوبی را با آنها خواهند داشت.

استفاده از تمام ظرفیت ها در حل مشکلات

وی همچنین بیان داشت: مدیر باید از همه ظرفیتها بخوبی استفاده کندو نباید دراجرای قانون کوتاهی کند و راحت از قضایا عبورکند و کوتاهترین راه نه گفتن به مردم را انتخاب کند بلکه به دنبال راهکار قانونی با کمک مسئولین مربوط سعی در حل و رفع مشکلات مردم را داشته باشد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکند.

زارعی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است، اظهارداشت: کسی که همراهی لازم را برای ارائه خدمت به مردم انجام ندهد در مسیر ریل خدمت دولت سیزدهم نمی تواند به کارش ادامه دهد.

جدیت فرماندار آمل در رفع مشکلات

فرماندارویژه شهرستان آمل اعلام کرد: بنده در حوزه خدمت به مردم با احدی نه تعارف دارم نه شوخی و از دوستان و مدیران ادارات تقاضا دارم در راستای خدمت به مردم همه تلاش خود را داشته باشندو از همه ظرفیتهای قانونی و کمکهای مسئولین استفاده کنند تا خدمت شایسته به مردم صورت بگیرد.

وی از نکات مدیریتی به بالا بردن آستانه صبرمدیران تاکیدکرد وادامه داد: مدیران عزیز سعی کنید شنونده خوبی باشید و مردم را همراهی کنید تا مردم هم شما را همراهی کنند.

پیوست فرهنگی دربرنامه مدیران

ذات اله زارعی داشتن پیوست فرهنگی دربرنامه های مدیریتی و اقدامات کاری را مهم دانست و اضافه کرد: نماز جماعت از جمله کارهای فرهنگی است که معنویت را در محل کار ادارات بالا خواهدبرد.

تاکید برجهاد تبیین ادارات

این معاون استانداری درآمل تصریح کرد: ما بدنبال این هستیم تا یک شهرستان نمونه تشکیل دهیم و آمل را درسطح ملی نمونه معرفی کنیم و این میسر نمی شود جز با برنامه ریزی عملکردمناسب ودر حوزه عملکردکامل جهادی؛ زمانی این جهادتبیین کاملترمی شود که به اطلاع و سمع و نظر مردم برسد.

وی از برنامه های دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ می گوید: دهه بجری که پیش رو داریم را با شیوه های مختلف از طریق رسانه و فضای مجازی و نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کنید.

وظیفه مدیران شهرستان و انتخابات پیش رو

فرماندارآمل با استناد به فرمایشات رهبرانقلاب که«انتخابات درنظام جمهوری اسلامی مظهر خداباوری و خودباوری درحماسه سیاسی است» به مقوله انتخابات پرداخت وابراز داشت: همه مدیران وظیفه ای که درحوزه انتخابات دارند و بعنوان نماینده فرماندار ویا هیات نظارت و بازرسی و اجرایی همکاری می کنند، به هیچ وجه نبایستی به نفع یا علیه کاندیداهای عزیز موضع داشته باشند.

برابر بودن همه کاندیدا ها

وی تاکیدکرد: هر یک از کاندیداهای عزیزی که شورای نگهبان به مردم معرفی کند برای ما محترم هست و متعاقبا هر یک از آنها که از صندوق با رای مردم بیرون بیاید برای ما یکسانند و ما وظیفه داریم در چهارچوب راهبردی که رهبری در ابتدای سال در بحث مشارکت، سلامت و امنیت مردم مطرح کردند عمل کنیم و لاغیر.

ذات اله زارعی با اظهارامیدواری تلاش مدیران جهت خدمت رسانی برای اعتلای کشور ورضایتمندی مردم در آملی بهتر سخنان خود را پایان داد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید