جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33393 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ساخت بنای بیت الرضاآمل درمازندران از وظایف اصلی کانونهای خدمات آستان قدس رضوی درشهر ستانها،شناسایی جامعه هدف و ارائه خدمت درقالب موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و خدمات درمانی و … هست. یکی از این کانونهای خدمت رضوی در شهرستان آمل با مدیریت سردار کوهستانی به مدت ۵ سال با تشکیل ۱۹ کانون تخصصی و ۳۰ […]

ساخت بنای بیت الرضاآمل درمازندران

از وظایف اصلی کانونهای خدمات آستان قدس رضوی درشهر ستانها،شناسایی جامعه هدف و ارائه خدمت درقالب موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و خدمات درمانی و … هست.

یکی از این کانونهای خدمت رضوی در شهرستان آمل با مدیریت سردار کوهستانی به مدت ۵ سال با تشکیل ۱۹ کانون تخصصی و ۳۰ کانون محلی؛ عمومی خدمات ارزنده ای را به افراد نیازمند جامعه هدف خود ارائه داده است.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: در آستانه میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام و آغاز دهه کرامت، سردار کوهستانی در نشست خبری خلاصه ای از عملکرد این کانون خدماتی درشهرستان آمل رااینگونه شرح دادوگفت: برنا مه های گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) تا روز میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت بصورت مشارکتی با دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار خواهدشد.

ساخت بنای بیت الرضاآمل درمازندران

وی با اعلام اینکه بنابردرخواست کانون خدمت آستان قدس رضوی شهرستان آمل؛ بزودی ساختمان بیت الرضا درآمل کلنگ زنی خواهدشد، ادامه داد: آمل اولین شهردراستان مازندران خواهد بود که بیت الرضا با مساحت ۲۰۰ متر مربع در رضوان ۶۰ در زمین ۱۲۰۰ متری پارکی با نام و المان امام رضا(ع) جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف خود احداث و آغاز بکار خواهدکرد.

کوهستانی همچنین از برگزاری جشن های مراسمات دهه کرامت گفت: بعد از جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر که بصورت مشارکتی با ارگانهای شهرستان درسالن پیامبر اعظم برگزار می شودو روز ۱۱ خرداد ماه نیز مراسم جشن در سالن شهرداری آمل همراه با دختران کانونها و مادرانشان خواهیم داشت.

مراسم های ۱۵ خرداد مصادف با دهه کرامت

وی از مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد و ارتحال امام (ره) در ۲ مسجد بزرگ شهر خبرداد و افزود: مراسم گرامیداشت ارتحال امام که با ایام دهه کرامت مصادف شد نیز مسجد اسک و مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در رضوان ۲۱ برگزار خواهد شد و در ادامه این مراسمات سخنرانی در نمازهای جمعه شهرهای تابع با همین موضوعیت با مشارکت آستان قدس رضوی با ارائه گزارش عملکرد ما، اجراء خواهد شد.

توزیع نان صلواتی

مدیریت کانون خدمت رضوی درآمل اضافه کرد: عصر روز پنج شنبه ۱۹ خرداد ماه مراسم جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) همراه با گرداندن پرچم متبرک امام رضا(ع) با خادمان حرم را داریم و همچنین توزیع نان صلواتی با نان امام رضا(ع) در مناطق محروم در آن روز نیز در برنامه های ما قرار دارد.

کوهستانی با اشاره به حمل و نقل صلواتی در روز ۱۹ خرداد بیان داشت: اهتزاز پرچم امام رضا درمیدان قائم همراه با نورافشانی از دیگر برنامه های جشن میلاد هست.

آغاز فعالیت مهدیه آمل پس از ۱۰ سال

در ادامه این نشست سرکارخانم لطفی مدیریت مهدیه آمل هم با ارائه گزارشی از فعالیتهای کانون خواهران  اذعان داشت: خدا را شکر مهدیه آمل بعد از ۱۰ سال دوباره شروع بکار کرد و ما دربخش فرهنگی؛ اجتماعی خواهران همراه با خواهران انجمن اسلامی در خدمت خواهران فعال شهرستان هستیم خدا را شکر مهدیه آمل بعد از ۱۰ سال دوباره شروع بکار کرد.

لطفی در سخنانش تاکیدکرد: مهدیه شهرستان آمل به هیچ گرایش و ارگان خاصی وصل نیست بلکه با حمایت بازاریان معتقد شهرستان فعالیتهای خود را درپیش گرفته است.

وی همکاری با موسسه افق امامزاده ابراهیم آمل جهت اشتغالزایی و کارآفرینی بانوان را از مهمترین فعالیتهای این کانون اعلام وابرازداشت:جشن بزرگ میلادحضرت معصومه(س) در سالن پیامبراعظم با راه اندازی ۳۰ غرفه از صنایع دستی و هنرهای خانگی بانوان شهرستان و اجرای برنامه های متنوع سرود و نمایش با شکوه هرچه تمامتر برگزار خواهدشد.

فلاح عضو هیات امنا و مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده ابراهیم (س) از اجرای ۲ پروژه درحال ساخت سوئیت اسکان زوار امامزاده ابراهیم و احداث سرویس بهداشتی مشابه سرویس بهداشتی حرم رضوی مشهر خبر داد و بیان داشت: در کنار این پروژه ها مراسم تحویل ۱۵ کمک جهیزیه به نوعروسان در روز میلاد حضرت معصومه(س) و ۱۵ کمک جهیزیه دیگر هم روز میلاد امام رضا(ع) را خواهیم داشت که جمعا به ۳۰ کمک جهیزیه می رسد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید