جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36157 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رویداد صنعت خودرویی درآمل شهرک تخصصی نمایشگاه خودرو مازندران در آمل راه اندازی می شود. نادعلی کهنسال، مدیرکل صنعت معدن تجارت مازندران، در هجدهمین سفر شورای اداری استاندار مازندران به شهرستان آمل درگفتگو با پایگاه خبری سیده آمل، از رویداد خوب طرح راه اندازی شهرک نمایشگاهی خودرو مازندران درشهرستان آمل خبرداد و گفت: امروز باتفاق […]

رویداد صنعت خودرویی درآمل

شهرک تخصصی نمایشگاه خودرو مازندران در آمل راه اندازی می شود.

نادعلی کهنسال، مدیرکل صنعت معدن تجارت مازندران، در هجدهمین سفر شورای اداری استاندار مازندران به شهرستان آمل درگفتگو با پایگاه خبری سیده آمل، از رویداد خوب طرح راه اندازی شهرک نمایشگاهی خودرو مازندران درشهرستان آمل خبرداد و گفت: امروز باتفاق استاندار محترم جهت بازدید و جانمایی این شهرک نمایشگاهی خودرو آمدیم تا همه جوانب آن را بررسی کنیم.

رویداد صنعت خودرویی درآمل

به گفته کهنسال؛با راه اندازی شهرک نمایشگاهی خودرو در شهرستان آمل نه تنها مبلمان و زیبا سازی فضای بصری شهری آمل ساماندهی خواهد شد بلکه بازاری برای تخصصی نمودن عرضه خودرو راه اندازی می شود که تاثیرات آن را می توان درسطح استان و حتی کشور مشاهده کرد.

نمایشگاه تخصصی خودرو برای عموم آزاداست

 وی بابیان اینکه مراحل قانونی این شهرک نمایشگاهی در کارگروه بررسی خواهد شد، اظهارداشت: با همکاری صاحبان املاک طی یکی دوسال آینده این نمایشگاه به بهره برداری خواهد رسید و بازدید این نمایشگاه تخصصی خودرو برای عموم آزادخواهد بود.

 مدیرکل صنعت معدن تجارت مازندران عنوان کرد: این پروژه مورد اقبال استاندارمحترم مازندران و مسئولین مرتبط قرارگرفته و با تاکید ایشان از طریق مدیران عامل شهرک و اتحادیه صنفی پیگیری شده ، با نظارت اداره صنعت معدن مورد استفاده هموطنان قرار خواهدگرفت.

متمرکز نمودن نمایشگاه ها دریکجا

توکلی ازمدیران این شهرک نیزاذعان داشت: این پروژه با اهداف جمع آوری نمایشگاههای پراکنده بصورت یکجا و منسجم در استان بخصوص شهرستان آمل ارائه داده شد.

عرضه انواع خودرو درسطح استاندارد

این مدیر عامل جوان تصریح کرد: یکی دیگراز اهداف این نمایشگاه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در فراهم کردن فضایی امن در مقیاس استانی و ملی در جهت توانمندی صنعت خودرو کشور برای بالا بردن کیفیت خدمات عرضه انواع خودرو تا سطح استانداردهای بین المللی و استفاده از تکنولوژی های نوین خواهدبود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید