یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36160 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بانکها باتولیدکنندگان همکاری کنند حسینی پور پس ازبازدید واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان آمل گفت: جوانان تولیدکننده تجربیات لازم را ندارند که چگونه حمایت مدیریت استان را ازآن خود کنند تا توفیقات بیشتری را کسب کنند. سید محمود حسینی پور، استاندارمازندران درهجدهمین سفرشهرستانی همراه با مدیران استانی در ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به […]

بانکها باتولیدکنندگان همکاری کنند

حسینی پور پس ازبازدید واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان آمل گفت: جوانان تولیدکننده تجربیات لازم را ندارند که چگونه حمایت مدیریت استان را ازآن خود کنند تا توفیقات بیشتری را کسب کنند.

سید محمود حسینی پور، استاندارمازندران درهجدهمین سفرشهرستانی همراه با مدیران استانی در ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به آمل ابتدا با حضور درگلزارشهدای امامزاده ابراهیم این شهرستان ، با آرمانهای والای شهداء تجدید میثاق کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران دربازدید از واحدهای صنعتی در خصوص حمایت های مجموعه استانی از این دست واحدهای تولیدی به ظرفیتهای شهرستان آمل پرداخت وگفت: خوشبختانه شهرستان آمل قطب صنعتی مازندران هست.

کلنگ زنی فیبر نوری در شهرک جمشیدآباد آمل

به گفته حسینی پور صنایع متنوع و مختلفی در این شهرستان فعال است و ما امروز در ابتدایی ترین کاری که انجام شد کلنگ زنی طرح فیبر نوری برای شهرک صنعتی جمشیدآباد را که از نیازهای ضروری تولیدکنندگان آن بود انجام دادیم.

وی درادامه بیان کرد: طی بازدید ازچند واحد تولیدی صنعتی که بازدید داشتیم ازجمله واحد تولیدی که جوانان نخبه درآن جمع شدند و به تولید انواع ماشین آلات استان و کشور کمک کردند همچنین؛ ارز آوری صادراتی هم به کشورهای همسایه داشتند توصیه هایی داشتیم.

تاکید برگرفتن ارتباط با مسئولین

حسینی پورپس ازبازدید واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان آمل گفت: جوانان تولیدکننده تجربیات لازم را ندارند که چگونه حمایت مدیریت استان را ازآن خود کنند تا توفیقات بیشتری را کسب کنند.

استاندارمازندران تصریح کرد:جوانان عزیزتولیدکننده باید مشاوره هایی داشته باشند که این مشاوره توسط اداره کل صمت استان بویژه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان می توان راه چگونگی ادامه خط تولید وتوسعه تولیدات آنها ودریافت تسهیلات را به آنها نشان دهد.

احصاء و رفع موانع تولید در ستاد تسهیلات

وی ازرفع موانع تولیدکنندگان در ستاد تسهیلات می گوید: ما در هرسفر شهرستانی ستادتسهیل مهمترین مسائل بنگاههای اقتصادی را با حضورمسئولین ارشد استانی احضاء کرده سپس با طرح مشکلات احکام لازم صادرو مصوبات مربوطه جاری می شود.

بانکها باتولیدکنندگان همکاری کنند

سید محمود حسینی پور به دغدغه های موجود جوانان در بازار اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید برای رسیدن به مرز صادرات وسرمایه در گردش مهمترین چالش فراروی تولیدکنندگان ماست که بانکها باید دراین زمینه همکاری لازم را با واحدهای تولیدی انجام دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید