چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35027 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

روشندلی باروشنای کلام وحی خالق جهان هستی، نه رنگ پوست و نه دارایی و قومیت هیچ کدام را باعث مباحات آدم نمی داند جز داشتن تقوای الهی که قرب الی الله را همراه داشته باعث سعادت دنیا و آخرت می شود. جشن بزرگ میلاد با سعادت علی ابن امام موسی الرضا(ع) در روستای مرزانکلا بخش […]

روشندلی باروشنای کلام وحی

خالق جهان هستی، نه رنگ پوست و نه دارایی و قومیت هیچ کدام را باعث مباحات آدم نمی داند جز داشتن تقوای الهی که قرب الی الله را همراه داشته باعث سعادت دنیا و آخرت می شود.

جشن بزرگ میلاد با سعادت علی ابن امام موسی الرضا(ع) در روستای مرزانکلا بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل با حضور ۱۱۰ عضو از روشندل دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران و مسئولین استانی و شهرستانی با پرچم گردانی آستان قدس رضوی در سایه خورشید” برگزار شد.

سیدرضا فاطمی،مدیرعامل سازمان مردم نهاددارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در گفتگو با سیده آمل بیان کرد: فعالیت این مرکز ازسال ۱۳۸۶ با مرکزیت شهرستان آمل آغاز شد و تاکنون موفق به جذب ۳۰۷ روشندل قرآنی و علاقمند به آموزه های کلام الله مجید شده است.

روشندلی باروشنای کلام وحی
روشندلی باروشنای کلام وحی
seyyedeamol.ir

چهارمین محفل قرآنی درآمل

فاطمی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تا الان این همایش چهارمین محفل انسی با قرآن است که بصورت دورهمی روشندلان برگزار می شود.

روشندلی باروشنای کلام وحی

مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نوراهدایه استان مازندران با اشاره بر جلوه های خاص قرآنی مرکز دار الهدایه ابراز داشت: اعضاء روشندل اعم از برادران و خواهران قرآنی مازندران اکثرا دارای رتبه های برتر استانی و کشوری هستند که حتی نمونه های ما همراه با افراد بینا درمسابقات کشوری شرکت کرده و حائز رتبه شدند.

آینده ای روشن برای روشندلان تلاشگر

سیدرضا فاطمی در پایان تاکید کرد: ما امیدواریم این عزیزان روشندل استان همچنان درسطح جهان بدرخشند چرا که ما باور داریم معلولیت محدودیت نیست بلکه فرصتی است برای آزمون خدا دادی.

روشندلی باروشنای کلام وحی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید