جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35039 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خط مشی گلادرسلامت هموطنان امنیت سلامت غذایی شرکتهای تولیدی صنایع غذایی در گرو حفظ محیط زیست است که بازرسان حفظ محیط زیست بایدبرآن دقت نظر وعملکرد بیشتری داشته باشند دراین راستا شرکت گلا جزء اولین واحدهای تولیدفرآورده لبنی است که قبل از راه اندازی خط تولیدی شرکت سیستم فاضلاب وتصفیه خانه آن راطراحی وبهره برداری […]

خط مشی گلادرسلامت هموطنان

امنیت سلامت غذایی شرکتهای تولیدی صنایع غذایی در گرو حفظ محیط زیست است که بازرسان حفظ محیط زیست بایدبرآن دقت نظر وعملکرد بیشتری داشته باشند

دراین راستا شرکت گلا جزء اولین واحدهای تولیدفرآورده لبنی است که قبل از راه اندازی خط تولیدی شرکت سیستم فاضلاب وتصفیه خانه آن راطراحی وبهره برداری کرد .

اسماعیل خاتمی مقدم مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی گلا آمل در گفتگو باسیده آمل با اعلام راه اندازی خط تولیداین شرکت ازسال۱۳۸۱افزود:مافعالیت تولیدات لبنی خودرا در ابتدا با یک خط تولیدی پنیر UF با تکنولوژی دانمارکی شروع کردیم.

توسعه خط تولید گلا

وی درادامه گفت: به مرور زمان براساس تقاضای بازار و قابلیت هایی که در خودمان بوجودآمد متعاقبا خطوط دیگر شرکت را که عبارتنداز: تولیدات خطوط تولیدی اسپر درایورپنیرخامه ای، ماست، دوغ، پودرپرمیت و شیرخشک را با گسترش خط UF به خط VF به اجراء در آوردیم.

راه اندازی خط تولید بسته بندی محصولات

این مدیرعامل خوش فکر از راه اندازی تولید ظروف مورد نیاز بسته بندی محصولات لبنی شرکت گلا خبرداد و اذعان داشت: سال ۱۳۸۳ خط تولید ظروف مصرفی گلا با تکنولوژی  ILLIG آلمان آغاز بکارکرد و جهت همکاری بیشتر با واحدهای تولیدی هدف سفارش تولیدظروف نیز پذیرفته می شود.

راه اندازی واحد دامداری شرکت تولیدی فرآورده های لبنی گلا

خاتمی مقدم از فعالیت های تولیدی خود به راه اندازی یک واحد دامداری درگلشهر بابلسراشاره و ابرازکرد: از ابتدای فعالیت تولید، ازسیاستهای کاری ما تولید بدون کارخانه برای شرکتهای دیگربود که درحال حاضر با همکاری ۱۰ برند فعال بخشی از تولیدات ما با نام آنها دربازار عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی گلا با اظهار تاسف از ورود دیرهنگام گلادرحوزه صادرات بیان داشت: با اینکه برای صادرات محصولاتمان دیراقدام کردیم اما هم اکنون کشورهای مختلف حاشیه شمالی و غربی را تحت پوشش صادراتی شرکت قرار دادیم.

صادرات محصولات گلا

وی مهمترین دست آورد حوزه صادرات گلا را ورود محصولات لبنی گلا به کشور ژاپن دانست و اعلام کرد: اولین و تنها واحد لبنی کشور هستیم که توانستیم استانداردهای ژاپن را پاس کنیم و صادرات خوبی به این کشور داشته باشیم.

به گفته خاتمی مقدم: برای توسعه تولیدات شرکت گلا جذب سرمایه گذارژاپنی از برنامه های آتی ماهست.

خط مشی گلادرسلامت هموطنان

وی با تاکید بر اینکه زنجیره امنیت سلامت غذایی شرکت های تولیدی صنایع غذایی درگرو حفظ محیط زیست است، ادامه داد: یکی دیگر از بندهای خط مشی ما مسائل مربوط به پذیرش مسئولیت اجتماعی نسبت به حفظ محیط زیست بود که در سند چشم انداز کاری ما از روز اول لحاظ شد.

خاتمی مقدم در گواه گفته خود می گوید: قبل از اینکه کارخانه گلا استارت تولیدات خود را بزند سیستم فاضلاب و تصفیه خانه اش راه اندازی شده بود درحالیکه با وجود فعالیت شرکت ما در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله هیچ ضرورتی بر این کارنبود و مانیز مانند دیگر شرکت ها می توانستیم از فاضلاب مرکزی شهرک صنعتی استفاده کنیم.

تجهیز خط تولید به خشک کننده آب پنیر

وی همچنین به چگونگی استانداردهای روند خط تولید گلا پرداخت و اضافه کرد: زمانی پودر پنیر با ارزش نبود و ما نیز آن را به نگاه بعد اقتصادی نیاورده بودیم اما با پیشرفت تکنولوژی و کسب تجربه درحال حاضر با تکمیل تجهیزات دستگاه خشک کننده خط تولید شرکت و تبدیل آب پنیر به پودرهای لبنی از افزایش ورود ضایعات تولیدی لبنی گلا به فاضلاب مرکزی و ایجادآلودگی محیط زیست جلوگیری کردیم که الان حتی یک قطره آب پنیر به دور ریخته نمی شود چرا که متوجه شدیم از ارزش غذایی بالایی دارد.

عملکرد خوب معرف محصولات گلاست

 این مدیرعامل توانمندتصریح کرد: نظام نامه و خط مشی کیفیت محصولات ما بهترین معرف ماهست که مخاطبین ما می توانند عملکرد گلا را با آنچه که ادعا می کند در کیفیت محصولاتش بسنجند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید