سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33877 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رزمایش استانی سپاس و میثاق با یاوران ولایت و دیدار از ۶۳۴ خانواده شهید در سطح شهرستان آمل باحضور ۷۷ اکیپ از دستگاههای اجرایی شهرستان آمل با رمز <<سلام فرمانده یا صاحب الزمان>> با موفقیت انجام شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل، با تشکر از زحمات فرمانده […]

رزمایش استانی سپاس و میثاق با یاوران ولایت و دیدار از ۶۳۴ خانواده شهید در سطح شهرستان آمل باحضور ۷۷ اکیپ از دستگاههای اجرایی شهرستان آمل با رمز <<سلام فرمانده یا صاحب الزمان>> با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل، با تشکر از زحمات فرمانده حوزه های مقاومت و اعضاء ستاد رزمایش سپاس و همراهان از اجرای رزمایش استانی سپاس و میثاق با یاوران ولایت خبرداد و افزود: با تدبیری که استاندار محترم و نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلا اتخاذ کردند قرار براین شد تا در یک روز بصورت سراسری از خانواده شهدای شهرهای استان دیدار شود.

رزمایش استانی سپاس درآمل اجراشد
رزمایش استانی سپاس درآمل اجراشد
seyyedeamol.ir

رزمایش استانی سپاس درآمل اجراشد

به گفته داغمه چی درشهرستان آمل جهت این دیدار استانی با ۶۳۵ خانواده شهید هماهنگ شد که توسط ۷۷ تیم ستادی طی ۲ روز در آغازین روز هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

دلایل اجرای رزمایش سپاس از خانواده شهدا یاوران ولایت

این فرمانده سپاه دلایل اجرای چنین رزمایشی را اینگونه بیان داشت: از ۲ جنبه این رزمایش بصورت سراسری در سطح استان برگزار می شود که در وهله اول، بررسی و پیگیری مشکلات این عزیزان مدنظراست تا طبق فرمی که در دست سرگروه تیم قرار دارد، مشکلات احصاء و در فرم مخصوص یادداشت شود و بنابر این هست هم استاندار، هم سپاه کربلا و هم بنیاد شهید تا درحد توان برای رفع مشکلات تلاش کنند.

پیگیری و رفع مشکلات خانواده شهداء

وی بابیان اینکه امروزه تمامیت امنیت ماازخون شهداءوایثارخانواده های معززشان است دومین دلیل، برمحوریت دیدار با خانواده شهداء در این رزمایش را با پدران، مادران و همسران شهداء عنوان کرد و ادامه داد: خیلی ازگزارشات در راستای سرکشی از خانواده شهداء حاکی از جا ماندن تعدادی اندک از خانواده شهداء و تکرار دیدار از خانواده های دیگر است که دراین رزمایش ۲ روزه سعی بردیدار از همه خانواده های معزز شهداء و احصاء مشکلات آنها و رفع نگرانی های آنهاست چون ما مدیون این بزرگواران هستیم.

رزمایش استانی سپاس درآمل اجراشد
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید