پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35798 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

راه اندازی آکادمی تخصصی ورزشی توسعه ورزش کشور برای حضور ورزشکاران در میادین مسابقات ملی و بین المللی نیاز به توجه ویژه امورمالی و فعال سازی بخش اقتصادی وزارت ورزش و نوجوانان درتربیت نیروی انسانی ورزشکار، ساخت مکانهای ورزشی، تهیه تجهیزات استاندارد و امور مختلف دیگر دارد که در مجموع زیرساخت ورزشی کشور را تشکیل […]

راه اندازی آکادمی تخصصی ورزشی

توسعه ورزش کشور برای حضور ورزشکاران در میادین مسابقات ملی و بین المللی نیاز به توجه ویژه امورمالی و فعال سازی بخش اقتصادی وزارت ورزش و نوجوانان درتربیت نیروی انسانی ورزشکار، ساخت مکانهای ورزشی، تهیه تجهیزات استاندارد و امور مختلف دیگر دارد که در مجموع زیرساخت ورزشی کشور را تشکیل میدهد.

دراین بین حامیان مالی یاهمان اسپانسرکه عموما ازبخش های تولیدی کشورهستند نقش بسزایی را در رشد و توسعه ورزش ملی ایفا می کنند که بزرگترین حامیان این عرصه درشهرستان آمل درتیم داری جوانان مستعد رشته های مختلف ورزشی به رقابت پرداخته اند که برای اولین بار بعداز سالها در حوزه فوتسال، بانوان ایرانی قادر شدند با حمایت باشگاه فرهنگی، ورزشی نوای آمل به لیگ برتر قهرمانی کشور راه یابند

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مجتبی روشن، عضو هیات مدیره شرکت فولادین ذوب آمل در نشست توجیهی بازگشت مقتدرانه تیم فوتسال بانوان نوای آمل تاکیدکرد: شرکت فولادین ذوب آمل درکنارتولیدات صنعتی و اشاعه مسئولیت پذیری اجتماعی گام های موثری را در حوزه های فرهنگی و ورزشی برداشته است که یکی از آنها تیم داری ورزشکاران مستعد فوتسال بانوان نوا هست.

وی به عملکردعالی بانوان فوتسال نوا درسال گذشته اشاره کردوگفت: بنا به توصیه های استاندار محترم مازندران؛ دکتر حسینی پور، درحوزه تیم داری بخش بانوان ورود پیدا کردیم.

فوتسال بانوان نوا از آغاز تا کنون

روشن درتوضیحات بیشترمی گوید: باشگاه فرهنگی، ورزشی نوا حدود ۲سالی است که در حوزه های مختلف، کارخود را با اخذ مجوزهای لازم فعالیتهای ورزشی، از سال ۱۴۰۰ زیر نظر مجموعه هلدینگ بزرگ فولادین ذوب آمل شروع کرد که طی این ۲ سال توانست افتخارات قابل توجهی را برای شهرستان و استان درسطح میادین ملی و بین المللی کسب کند.

به گفته این عضوهیات مدیره شرکت فذا کسب عنوان قهرمانی در کشتی فرنگی، نائب قهرمانی درکشتی آزاد و نائب قهرمانی وزنه برداری از افتخاراتی بود که ما توانستیم با حمایتها و همکاریهای همه مسئولین محترم شهری و استانی کسب کنیم.

توصیه استاندار به تیم داری هلدینگ ها

وی بااشاره به بداخلاقی های برخی عوامل عنوان کرد: متاسفانه درحوزه ورزش بانوان در سطح استان از فقر فراوانی برخوردار هستیم که با توجه به توصیه استاندار با حمایتهای هلدینگ فذا، بانوان مستعد توانستند برای اولین بار فوتسال بانوان نوا را از استان به قهرمانی لیگ برتر کشور ارتقاء دهند.

راه اندازی آکادمی تخصصی ورزشی

مجتبی روشن هدف از برنامه ریزی برای حضور در لیگ برتررا قهرمانی کشور بیان کرد

وی بابیان اینکه باتوجه به موانعی که دراین حوزه وجودداشت ما۲موردراازاستاندار درخواست داشتیم، ادامه داد: اولین مطالبه هلدینگ فذا درحوزه ورزش، ایجاد آکادمی تخصصی و حرفه ای خصوصا ورزش فوتسال بانوان و کشتی و وزنه برداری و والیبال و بسکتبال است و دومین مطلب دادن زمینی که بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

عضوهیات مدیره شرکت فذا باتاکیدبراینکه دکترحسینی پور برای آماده سازی این پروژه قول مساعد یک زمین با متراژبالا را داده اند، ابرازکرد: بادریافت زمین بدون فوق وقت این آکادمی، که در مازندران مورد مغفول واقع شده را راه اندازی خواهیم کرد.

قرار داد نوا بسته شد

وی از بسته شدن قرار داد با سرمربی و تیم فوتسال نوا خبر داد و اذعان داشت: این قرار داد عملا روال قانونی خودراپشت سرگذاشته وعلی رقم اینکه برخی سنگ اندازیها شدتا از مازندران تیمی روانه مسابقات نشود با درایت آقای جمشید پناه قرارداد به ثبت رسید و در فدراسیون قطعی شد.

ورود بجای فذا در حوزه ورزش

مجتبی روشن تصریح کرد: اگر ما امسال با فوتسال بانوان نوا ورود پیدا نمی کردیم این امتیاز از مازندران گرفته می شد و هرتیم دیگری هم از مازندران می رفت به دلیل عدم تجربه بانوان ما نمی توانست دوباره راه رفته ما را برود و در صورت حمایتهای همه جانبه استانی و شهرستانی پیش بینی نتیجه عالی برای تیم داریم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید