پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35795 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بازگشت مقتدرانه فوتسال بانوان نوا گفته های هاشم جمشیدپناه؛ درنشست خبری مجموعه فرهنگی، ورزشی فذا، حاکی از خبرهای نوید بخشی بود که شهروندان آملی از اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل باهمت سرمایه گذاران شهرستان درعرصه ورزش وحمایت مسئولین استانی و شهر ستانی انتظار داشتند. خبرهای نوید بخش تلطیف نمودن فضای همکاری ورزشی شهرستان، راه […]

بازگشت مقتدرانه فوتسال بانوان نوا

گفته های هاشم جمشیدپناه؛ درنشست خبری مجموعه فرهنگی، ورزشی فذا، حاکی از خبرهای نوید بخشی بود که شهروندان آملی از اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل باهمت سرمایه گذاران شهرستان درعرصه ورزش وحمایت مسئولین استانی و شهر ستانی انتظار داشتند.

خبرهای نوید بخش تلطیف نمودن فضای همکاری ورزشی شهرستان، راه اندازی ورزشگاه ۱۰ هزارنفره کاله و راه یابی تیم شمشیر بازی آمل به لیگ برتر، رفع انرژی های منفی درتیم های موفق و دیگرخبرها که درادامه مشاهده خواهیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در نشست خبری مجموعه فرهنگی، ورزشی فذا، از افزایش آمار رده بندی ورزش آمل در بخش های مختلف بانوان و آقایان خبرداد و گفت: در چندماهی که بنده تصدی این اداره را بعهده گرفتم، سعی براین بود با تکمیل گرفتن ارتباطات خوب تیم های موفق را مجدد در شهرستان فعال شوند.

ارتقای ورزش آمل در یکسال اخیر

به گفته جمشیدپناه سال گذشته ما ۳ تیم درلیگ برتر د اشتیم و یک تیم در لیگ دسته اول که امسال ۴تیم درسطح اول کشوریعنی لیگ برترداریم و۷ تیم در لیگ دسته اول که این نشاندهنده رشد چشمگیر ورزش آمل در سطح کشوری و حتی مجامع بین المللی است.

وی درتوضیحات بیشتر خودافزود: حضورتیم بسکتبال کاله درمسابقات لیگ برتر از پنج شنبه آغاز خواهدشد و تیم بسکتبال با ویلچر شهروند، ۱۰ روز دیگردرلیگ برتر به میدان خواهدرفت.

بازگشت مقتدرانه فوتسال بانوان نوا

هاشم جمشیدپناه همچنین به بازگشت مقتدرانه تیم فوتسال بانوان نوا اشاره واعلام کرد: به همت مجموعه هلدینگ فرهنگی، ورزشی فذا و ارتباطات خوب آقایان بابک بهمنی و روشن از اعضاء هیات امنای این مجموعه تمام انرژی منفی که به والیبال ما رسوخ پیدا کرده بود و در ادامه گریبانگیر فوتسال بانوان نوا نیز شده بود را مرتفع ساخته و این تیم را با قدرت بیش از پیش برای حضور در مسابقات لیگ برتری مهیاساختند.

راه یابی تیم شمشیربازی آمل به اردوی قهرمانی کشور

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان با تاکید بر تلطیف نمودن فضای ورزشی شهر ستان ادامه داد: چهارمین تیم راه یافته به لیگ برترموفقیت شمشیر بازان آملی و حضور شان به تیم قهرمانی کشور هست.

وی تصریح کرد: ۳ تیم هم امسال در لیگ دسته اول راه یافتند که تیم والیبال بانوان ما پانزهم همین ماه درلیگ دسته اول مسابقات خود را شروع خواهند کرد واین آمار افزایش خوبی را در رشد ورزش آمل رقم زد.

راه اندازی خانه وزنه برداری آمل

راه اندازی خانه وزنه برداری یکی دیگر از خبرهای نوید بخشی بود که جمشیدپناه به اصحاب رسانه خبر دا.

ادامه ساخت ورزشگاه ۱۰ هزارنفری کاله آمل

وی همچنین بیان داشت: سیل چندسال پیش شیراز باعث شد تا وزارت نیرو و آب، فاضلاب بخاطر مسائل امنیتی و حفاظت حریم رودخانه هراز را زیادکنند و این دلیلی بر توقف فعالیت احداث ورزشگاه ۱۰هزارنفری کاله بود ولی باتدابیر مهندسی ومسئولین با اجرای دیوار انحرافی موانع پیش روی راه اند ازی این مجتمع ورزشی نیز برطرف خواهد شد.

توسعه ورزشگاه کاله آمل

ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل اظهار داشت: ضمن صحبتهایی که باآقایان سلیمانی داشتیم درحال حاضر سقف مجموعه با مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده و برای تکمیل این ورزشگاه زمین کنار این ورزشگاه برای راه اندازی تیراندازی با اهداف پروازی درنظرگرفته شد که روز جمعه بعد از پیاده روی خانوادگی و رالی خانوادگی از قائمشهر به پاک جنگلی میرزاکوچک خان مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی نیز برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید