جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29899 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دکتر زینب سلطانی از اهداف خود گفت: یکی از اهداف پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل معرفی بانوان فعال و موفق جامعه  امروزی است تا الگویی مناسب برای دختران آینده ساز جامعه فردای ما شوند و این روند نه تنها برای بانوان آملی که کل بانوان کشور ما با کمی تلاش هدفمند در همه عرصه های […]

دکتر زینب سلطانی از اهداف خود گفت:

یکی از اهداف پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل معرفی بانوان فعال و موفق جامعه  امروزی است تا الگویی مناسب برای دختران آینده ساز جامعه فردای ما شوند و این روند نه تنها برای بانوان آملی که کل بانوان کشور ما با کمی تلاش هدفمند در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری خود خوش درخشیده، سیده آمل ضمن افتخار به بانوان فرهیخته کشور، از این طریق زمینه ای را جهت معرفی آنها و اهدافشان فراهم می سازد.
به گزارش واحد خبری سیده آمل: زینب سلطانی با سابقه کاری ۱۲ ساله خود اولین بخشدار زن در فرمانداری ویژه شهرستان آمل با تحصیلات کارشناسی ارشد در قسمت های مختلف احزاب سیاسی ، کمیسیون امور بانوان و خانواده فرمانداری بعنوان کارشناس و مسئول، در عرصه عملیاتی علم را با عمل اجین ساخته و وارد میدان خدمت شد.

در حال حاضر این بانوی موفق در بخش مرکزی با مدیریت ۹۶ روستا با جمعیت ۶۰ هزار نفر تحول چشمگیری را بوجود آورد که همه دهیاران و اهالی شاهد بر این دگرگونی، قدر دان زحمات بی شائبه او هستند.

دکتر زینب سلطانی از اهداف خود گفت:

وی همچنین در ادامه فعالیت های خود با این ایده که افراد میتوانند برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت که همانا رشد و توسعه جامعه هدف را شامل می شود با کسب علم به روز شده و با تجربه کاری در کنار هم حوزه استحفاظی مربوط به خود را بهتر مدیریت کنند و منجر به تغییرات اساسی و بروز شوند.

سلطانی با این چشم انداز اقدام به ادامه تحصیل نموده و با کسب امتیاز بالا ، موفق به حضور در رشته دکترای جامعه شناسی سیاسی شد. تا باردیگر پرچم توانمندی بانوان را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی برافراشته و قدرت فکری بانوان را در جامعه جهانی به منصه ظهور برساند

دکتر زینب سلطانی از اهداف خود گفت:
دکتر زینب سلطانی از اهداف خود گفت:

دکتر زینب سلطانی از اهداف خود گفت:

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید