پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36366 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دنیادرحال عوض شدن هست همایش جوانان و هیئت های ورزشی بمناسبت گرامیداشت یاد وخاطره حماسه سازان شهدای مقاومت ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل با حضور دکترسادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی مازندران و مسئولان شهرستان آمل در مصلی قدس آمل برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مسئول بسیج دانشجویی مازندران دراین همایش باقدردانی ازپاسداشت […]

دنیادرحال عوض شدن هست

همایش جوانان و هیئت های ورزشی بمناسبت گرامیداشت یاد وخاطره حماسه سازان شهدای مقاومت ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل با حضور دکترسادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی مازندران و مسئولان شهرستان آمل در مصلی قدس آمل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مسئول بسیج دانشجویی مازندران دراین همایش باقدردانی ازپاسداشت یاد شهداء مقاومت درشهرستان آمل بیان کرد: ملتی که به گذشتگان خود مراجعه می کند و به آنها احترام میگذارد، ملتی که به شهدای وقتش افتخار می کند و برایش بزرگداشت می گیرد، این ملت هیچوقت طعم تلخ اسارت را نمی کشد چون شهادت برایش فرهنگ هست و شهداء برایش الگو است.

وی به استنادبرداستان عیاران و شوالیه ها خطاب به دانش آموزان و دانشجویان حاضرگفت: درطول تاریخ جوانان ما همچون عیار و قلچماق قصه ما، مقابل ظلم استبداد ایستادند و با ساخت هزارسنگر دشمن جنگلی، یکی از نوچه های ظالم استکبار آمریکا را از شهرخود بیرون راندند.

توصیه مطالعه کتاب « سرگذشت استعمار» به دانشجویان

دکترسادات کرمی تصریح کرد: من از اساتید و دانشجویان عزیز خواهش می کنم کتاب «سرگذشت استعمار» که در حجم کم و ۱۵ جلد هست مطالعه کنند تا از وضعیت اسفباری که استثمارگران با برده داری و ظلم ملت ها انجام می دادند چه برسر آنها آوردند ولی امروز همه جوامع بین الملل از دسیسه های آنها مطلع شدند و دربرابر ظلم آنها با ایستادگی و مقاومت چهره کریه پادشاه تاریکی ها را نمایان می کنند.

وی به شهامت و دلآوری جوانان ایرانی درعصرهای مختلف اشاره کردو ادامه داد: جوانان آملی نیز با مقاومت و ساخت هزارسنگر حماسه سازی در آن دوران با بیرون کردن دشمن و بستن پرونده جنگلی ها حماسه مردمی این شهر را تاریخی کردند.

بصیرت جوانان ایرانی در ادوار مختلف

مسئول بسیج دانشجویی مازندران همچنین اذعان داشت: این جوانان ما بودند که سفارت و خانه ابوالهل و پادشاه تاریکی را در پایتخت با دستان خالی تسخیرکردند.

به گفته این مسئول بسیج دانشجویی استان این جوانهای ایرانی بودند و هستند که دردل دریا از مرزهای آبی ما صیانت می کنند و بر روی عرشه کشتی آمریکاییها پرچم مقدس ایران را برافراشته و دشمن را از حریم ایران بیرون کرده اند.

وضعیت کودکان فلسطینی و بی تفاوتی مجامع بین الملل

سادات کرمی اعلام کرد: طی ۱۰۰ روز اخیر به اذعان WHO  ۲ هزار کودک بدون سرپناه، بدون داروی بی حسی در بیمارستانهای صحرایی غزه قطع عضو شدند ولی این جوانان غیرتمند هستند که برای حفظ نجات جان کودکان و زنان دیگر با استعمار جهانی مبارزه می کنند و همچنان مقاومت آنها در مقابل ظلم ادامه دارد.

دنیادرحال عوض شدن هست

وی ابراز داشت: با مشاهده این همه ظلم و مقاومت دربرابر آن و مبارزه با آن دنیا درحال عوض شدن هست چراکه جوانان مسلمان با الگوبرداری از جوانان انقلابی ما تلاشی را که برای عزت اسلام در کشورهای مختلف یمن، لبنان، سوریه ، عراق و فلسطین و ایران انجام می دهند همه ملتهای جهان را بیدار کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران اظهارکرد: با الگوبرداری از حاج قاسم های زمان امروز کسی که در جبهه مقاومت به تکلیفش عمل می کند، هم دردنیا عاقبت بخیر می شود وهم درآخرت پیش شهداء روسفیدخواهد ماند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید