پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35392 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دستگیری اوباش فضای مجازی وقتی از لحاظ روانشناختی رشد و تربیتی؛ افراد هنجار شکن در جامعه را بررسی می کنیم، ریشه تمام رفتارهای نابهنجارشان، درخانواده دوران طفولیت و نوجوانی آنها پیدا می شود که غالبا این افراد،کودکان والدین طلاق یا اعتیاد یا بی بندوبار هستند. برخورد قاطع پلیس برای ایجاد امنیت پایدار با عرض اندام […]

دستگیری اوباش فضای مجازی

وقتی از لحاظ روانشناختی رشد و تربیتی؛ افراد هنجار شکن در جامعه را بررسی می کنیم، ریشه تمام رفتارهای نابهنجارشان، درخانواده دوران طفولیت و نوجوانی آنها پیدا می شود که غالبا این افراد،کودکان والدین طلاق یا اعتیاد یا بی بندوبار هستند.

برخورد قاطع پلیس برای ایجاد امنیت پایدار با عرض اندام اراذل و اوباش یکی از راههای کنترل این افراد هست که نه تنها در فضای حقیقی بلکه این روزها شاهد دستگیری افراد هنجارشکن در فضای مجازی نیز هستیم که پلیس فتا از آنها غافل نخواهد بود.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل:سرهنگ”علی داداش تبار”فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری شروری که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر سلاح شرارت کرده بود، خبر داد.

هنجارشکنی درهر فضایی ممنوع است

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل طی رصد فضای مجازی یکی از اراذل و اوباشی را که در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم و عکس از خود با سلاح کرده بود دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

دستگیری اوباش فضای مجازی

وی افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم متهم را که دارای چندین فقره درگیری و شرارت نیز در پرونده خود داشت، دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه اسلحه کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.

خط قرمز نیروی انتظامی

سرهنگ داداش تبار ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس بگیرند، گفت: امنیت مردم خط قرمز ما بوده و پلیس اجازه عرض اندام به هنجارشکنان نخواهد داد و برابرقانون با آنها برخورد خواهد کرد.

هرچند انتظار می رود امر آموزش و آگاهی بخشی از طریق آموزش و پرورش و دستگاههای مربوط جهت عوامل پیشگیرانه پیش از وقوع ارتکاب مجرمانه در جامعه شکل گیرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید