سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14902 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل دکتر خدایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اعتراض به آزمون از سوی دانشجویان امری کاملا عادی است. مسلما  آزمون سراسری که مهمترین آزمون در کشور است، همیشه اعلام نتایج آن همراه با یکسری اعتراضات مواجه می‌شود که بخشی از اعتراضات امروز داوطلبان در ارتباط با عدم قبولی آنها در آزمون […]

به گزارش سیده آمل دکتر خدایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اعتراض به آزمون از سوی دانشجویان امری کاملا عادی است. مسلما  آزمون سراسری که مهمترین آزمون در کشور است، همیشه اعلام نتایج آن همراه با یکسری اعتراضات مواجه می‌شود که بخشی از اعتراضات امروز داوطلبان در ارتباط با عدم قبولی آنها در آزمون و همچنین عدم رضایت از رتبه کسب شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین معترضان امروز در سازمان سنجش بودند که آنها به ظرفیت‌های ثابت این گروه‌های آزمایشی و از طرف دیگر داوطلبان اعتراض داشتند، با توجه به قانون ششم توسعه و افزایش ظرفیت ۵ درصدی که از امسال اجرایی شده، ۵ درصد از ظرفیت آزاد پذیرش در علوم تجربی کاهش یافت که به این موضوع اعتراض داشتند.

رییس سازمان سنجش کشور تاکید کرد: بخشی دیگر از اعتراضات امروز داوطلبان در سازمان سنجش اعتراضات عادی به اعلام نتایج بوده که همواره اتفاق می‌افتد که بیشتر آنها در قالب درخواست از سوی داوطلبان بود که این درخواست‌ها در سازمان سنجش بررسی می‌شود.

دکتر خدایی با تاکید بر اینکه کارنامه علمی داوطلبان کنکور سراسری سه‌شنبه ۲۸ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۲۰ مهر  پس از مشاهده کارنامه علمی خود درخواست‌ها و اعتراضات خود را از طریق سیستم اینترنتی سازمان سنجش ارسال کنند. در واقع بسیاری از اعتراضات و نگرانی داوطلبان پس از مشاهده کارنامه علمی رفع خواهد شد.

رییس سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد:  نتایج اعتراضات و درخواست‌های داوطلبان به نتایج آزمون سراسری یک هفته پس از پایان مهلت ارسال اعتراضات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید