شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36846 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دانشگاه فذا ازتحصیل تااشتغال دکتر رضالحمیان درخصوص مراکز رشد درسال گذشته ابرازداشت: از محل تسهیلات تبصره ماده ۱۶ چهارده میلیارد تومان فقط برای مراکز رشد وام ۱۴% دریافت شدکه به نوعی برای هر ۱۵۰میلیون تومان یک شغل با همراهی تامین اجتماعی وام فراهم شد که دانشگاه فذا بخوبی این تسهیلات را انجام داد. به گزارش […]

دانشگاه فذا ازتحصیل تااشتغال

دکتر رضالحمیان درخصوص مراکز رشد درسال گذشته ابرازداشت: از محل تسهیلات تبصره ماده ۱۶ چهارده میلیارد تومان فقط برای مراکز رشد وام ۱۴% دریافت شدکه به نوعی برای هر ۱۵۰میلیون تومان یک شغل با همراهی تامین اجتماعی وام فراهم شد که دانشگاه فذا بخوبی این تسهیلات را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: درمراسم بزرگداشت مقام شهیدمرتضی مطهری و جایگاه معلم که به همت دانشگاه فذا برگزارشد، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران با اشاره به سبقه علمی، فرهنگی فضلاء و علمای شهرستان آمل در طول تاریخ ایران زمین بیان داشت: دانشمندان آملی همیشه جزء مفاخر ایران دربسیاری ازمواقع مانند طالب آملی از سفیران فرهنگی کشور در دیگربلاد باعث فخر کشور بودند.

رضالحمیان درادامه گفت: ما مفتخر هستیم که مراکز عمده دانشگاهی ما و مراکز علمی ما در این شهر مستقر هست، بخصوص دانشگاههای علمی، کاربردی ۳ گانه ای که در این شهر فعالند، بویژه مرکز علمی کاربردی فولادیبن ذوب آمل یا همن فذا که در مرحله اول بعنوان یک مرکز معین در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله مشغول به کار است.

دانشگاه فذا ازتحصیل تااشتغال

وی همچنین افزود: مباخث دانشگاه علمی، کاربردی در تضمین اشتغال هست و نه فقط کسب مهارت که از این مرحله عبور کرده و به مرحله تامین اشتغال نیز رسید.

دکترلحمیان با بیان اینکه امروزهرشرکتی که نیاز به نیروی مهارتی و تربیت نیرو دارد چه در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله و یا شهرکهای دیگر، این وظیفه تربیت نیرو را دانشگاه علمی کاربردی فذا بعهده دارد، ادامه داد: در سال گذشته بیشترین تضمین اشتغال نه در استان که در کل کشور مربوط به مرکز علمی، کاربردی فذا در آمل بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم باسیاست جدیددانشگاه مرکز فذا بتواند تامین کننده نیروهای مهارتی و تضمین شغلی برای سایر شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی و بقیه شهرکهای آمل باشد.

رشد مثبت دانشگاه فذای آمل

به گفته ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران علی رقم اینکه دانشگاهها با افت دانشجو و یا با تراز منفی پذیرش در فارغ التحصیلی رویرو هستند، دانشگاه فذا با مدیریت دقیق و برنامه منظم توانست بایک رشد مثبت بالای ۳۵ درصدی روبرو شود.

وی با استنادبر فرمایشات مقام معظم رهبری” اگر فارغ التحصیل داشته باشیم و برای فارغ التحصیلان نتوانیم آینده شغلی داشته باشیم پس درجایی آموزش عالی ما ایراد دارد” عنوان کرد: در این راستا دانشگاه فذا نشان داد قادر به رفع تمام ایرادها و موانع هست وتوانست به یک نقطه مثبت بصورت الگویی برای سایر دانشگاهها در همه زمینه ها قراربگیرد.

دکتر رضالحمیان درخصوص مراکز رشد درسال گذشته ابرازداشت: از محل تسهیلات تبصره ماده ۱۶ چهارده میلیارد تومان فقط برای مراکز رشد وام ۱۴% دریافت شدکه به نوعی برای هر ۱۵۰میلیون تومان یک شغل با همراهی تامین اجتماعی وام فراهم شد که دانشگاه فذا بخوبی این تسهیلات را انجام داد.

کسب جایگاه ویژه دانشگاه فذا

وی خاطرنشان شد: حدود ۴۰ میلیاردتومان فقط برای دانشجویان و فارغ التحصیلان علمی کاربردی استان مازندران ازهمین محل تسهیلات تبصره ماده ۱۶ توانستیم استفاده کنیم که درهر ۲مورد چه دربین دانشگاههای استان مازندران چه دربین دانشگاههای علمی کاربردی کشور مازندران رتبه اول را کسب کرد که در این بین دانشگاه فولادین ذوب آمل جایگاه ویژه ای را برعهده داشت.

گرامیداشت روز معلم بهانه ای برای تشکر

ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران با تاکیدبراینکه مقام استاد شهید مرتضی مطهری را در جایگاه عالی قراردارد، عنوان کرد: روز معلم و ایامی که آن را بهانه ای برای تجلیل تشکرو تبریک از جایگاه کسانیکه حداکثر تلاش خودشان را برای پیش برد اهداف چه نظام آموزش عالی چه دوره های آموزش و پرورش متوسطه است و یاد استاد شهید مطهری بدین خاطر متعالی است که پیوند حوزه و دانشگاه را رقم زد و الحمدلله با تربیت شاگردان خوب توانست ادامه آموزه هایش پایدار باقی بماند.

نتیجه عملیات “وعده صادق”

دکتر رضالحمیان با گریزی برعملیات “وعده صادق” آن را بعد از جنگ ۱۹۶۷ اعراب یکی از افتخارآفرینی های ایرانیان دانست واعلام کرد: پس از آن تاریخ از طرف کشورهای مستقل دیگرهیچ حمله مستقیمی به اسرائیل صورت نگرفته بود تا اینکه موضع وعده صادق جایگاه صلح و امنیت را در منطقه و دیپلماسی جهانی برای ما به ارمغان آورد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید