دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34703 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خیرین بازوان قدرتمند دولت این روزها شاهد فعالیت خیرین در عرصه های مختلف اقتصادی، آموزشی و سلامت هستیم و مردم عمران و آبادانی کشور را مدیون این سنگرسازان بی سنگر هستند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: با حضور ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت، نماینده مردم آمل در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی […]

خیرین بازوان قدرتمند دولت

این روزها شاهد فعالیت خیرین در عرصه های مختلف اقتصادی، آموزشی و سلامت هستیم و مردم عمران و آبادانی کشور را مدیون این سنگرسازان بی سنگر هستند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: با حضور ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت، نماینده مردم آمل در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اعضای مجمع خیرین آمل، معاون فرماندار ویژه شهرستان آمل ساختمان بخش دیالیز بیمارستان شمال این شهر با تجهیز ۱۶ دستگاه و ۲۰ تخت افتتاح و به بهره‌ برداری رسید.

ساختمان بخش دیالیز بیمارستان شمال با مشارکت ۷۰ درصدی بخش خصوصی شرکت فولادین ذوب آمل در شهرستان آمل احداث و راه‌اندازی شد.

خیرین سنگر مقاومت

معاون آموزشی وزیر بهداشت در این مراسم حضور خیرین درحوزه سلامت را بازوان توانمند وزارت بهداشت و درمان عنوان و اظهار کرد: در چند سال گذشته با توجه به افزایش خیران، بخش آموزش درحوزه سلامت نیز فعال شده و انتظارمی رود با افزایش این تعداد افراد درحوزه آموزش تحولات خوبی را شاهد باشیم.

ابوالفضل باقری فرد با اشاره به اینکه، اهدای یک وسیله و دستگاه که بعد از مدت‌ها شاهد خرابی و فرسودگی آن هستیم، کار خیر در راستای آموزش ماندگار است، افزود: ساخت یک ساختمان آموزشی بسیار سخت است هرچند در وزارت بهداشت دنبال کردن شعار عدالت، تعالی و بهره‌وری در دستور کار است.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی در حوزه آموزش بسیار مهم است وبایددرزمینه عدالت رشته‌های پزشکی و امکانات آموزشی بانگاه عادلانه در تمام کشورگسترش یابند

باقری فرد با تاکید بر اینکه با پیگیری لازم می‌توان بیمارستان درمانی رابه آموزشی تبدیل کردتا دانشجویان پزشکی تمام عرصه آموزشی را در این شهرستان سپری کنند.

خیرین بازوان قدرتمند دولت

تجهیز بیمارستان شمال

معاون وزیر بهداشت با ابراز رضایت از حضور بخش خصوصی در راه اندازی بخش دیالیز که واقعا نیاز مردم بود عنوان کرد:راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان شمال با تجهیز ۲۰ تخت در یک مرکز درمانی خصوصی و مشارکت شرکت فولادین ذوب  با تعرفه دولتی یک تعامل مناسبی در این شهرستان است که اتفاق افتاد که جای تقدیر دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید