جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35435 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خصوصی سازی پارکها درآمل همزمان با هفته خبرنگار، به همت سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری آمل؛ هم اندیشی رسانه های شهرستان برای فرهنگ سازی بهبود سرانه و توسعه فضای سبز و زیباسازی شهری درمرکز تولید وتکثیر گل وگیاه این سازمان برگزار شد.  به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دکترحسن مهدوی فر، از عملکرد این […]

خصوصی سازی پارکها درآمل

همزمان با هفته خبرنگار، به همت سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری آمل؛ هم اندیشی رسانه های شهرستان برای فرهنگ سازی بهبود سرانه و توسعه فضای سبز و زیباسازی شهری درمرکز تولید وتکثیر گل وگیاه این سازمان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دکترحسن مهدوی فر، از عملکرد این سازمان در حوزه های مختلف ازجمله فضای سبز، سیما و منظر شهری وهمچنین برنامه های در دست اقدام گزارش داد.

به گفته مهدوی فر برای توسعه فضای سبز شهری و همچنین اجرای طرح های زیبا سازی و منظر شهری نیازمند مشارکت وحضور فعالانه شهروندان و همراهی آنها در طرحهای در دست اقدام هست.

وی در ادامه بیان داشت: درکمتر از یکسال گذشته در حوزه نورپردازی ،نصب المان، مشارکت شهروندان درکاشت وتوسعه فضای سبز،ساماندهی وبهبودوضعیت تابلوهای تبلیغاتی ونصب بنرهای مناسبتی، تبلیغاتی و غیره قدم های خوبی برداشته شده که همچنان برنامه هایی نیز در دست اقدام است.

خصوصی سازی پارکها درآمل

 این مدیر خوش فکر به استقبال از خصوصی سازی برخی پارکها اشاره و ابراز داشت: برخی از پارکهای ما قابلیت تجاری سازی در راستای بهره برداری خدمات رسانی بیشتر به مردم را دارند به این شکل که ما ملکی را بدون دریافت اجاره بها واگذار می کنیم و شخص می تواند با برنامه های بروز هم آن محیط را نگهداری نماید و هم از آورده آن به نفع خود استفاده کند.

وی همچنین تصریح کرد: این طرحی است که به شورای شهرارائه داده ایم و درصورت تصویب در اسرع وقت آن را اعلام و به اجراء درخواهیم آورد.

رویکرد شهرسازی درآمل

حسن مهدوی فر با اعلام اینکه مردم باید شاهد فضای سبز زیبا و منظره بصری خوب شهری باشند، افزود: ما ۲ رویکرد داریم یک رویکرد برای زمان حال امروز درحوزه بصری است و دیگری درحوزه زیربنایی برای آینده شهرسازی در خصوص کاشت درخت هست.

رئیس سازمان سیما منظر وفضای سبزشهری شهرداری آمل اذعان داشت: شهر آمل دیگر گنجایش توسعه را ندارد و بخاطر طرح تفصیلی اراضی به سمت ساخت و ساز رفته است که زمان صدور پروانه ساخت ساختمان، سازندگان درصدی از سطح اشغال را باید به فضای سبز اختصاص دهند که درصورت تخلف برابر با زمین در نظر گرفته شده جریمه گرفته خواهد شد.

راه اندازی مشاوره امدادگل

مهدوی فر از راه اندازی مشاوره امدادگل خبر داد و گفت: یکی از ابتکارات کاری ما جهت استفاده بهینه از فضاهای آپارتمانی راه اندازی امدادگل هست که شهروندان می توانند با تماس به کارشناس فضای سبز ما محیط سبزی را در پشت بام بعنوان روف گاردن roof garden یا محل منازل خود داشته باشند.

شماره تماس ساخت فضای سبز:  ۰۹۹۰۹۴۳۲۵۹۴ جهت ارائه خدمات فضای سبز به شهروندان

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید