شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12842 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با سیده آمل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات اظهار کرد: انتخابات برای مردم هم حق و هم تکلیف است . مردم حق دارند فردی را که عالی‌ترین مقام اجرایی است انتخاب کنند و در تعیین سرنوشت خود دخالت داشته باشند و از جهتی شرکت در انتخابات […]

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با سیده آمل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات اظهار کرد: انتخابات برای مردم هم حق و هم تکلیف است . مردم حق دارند فردی را که عالی‌ترین مقام اجرایی است انتخاب کنند و در تعیین سرنوشت خود دخالت داشته باشند و از جهتی شرکت در انتخابات یک وظیفه است؛ زیرا ما با تهدیداتی مواجه هستیم و هر قدر مشارکت گسترده‌تر باشد و انسجام بیشتری نشان داده شود، اقتدار ملی کشور به نمایش گذاشته می‌شود که عاملی برای مقابله با تهدیدات خواهد بود؛ در واقع مشارکت پرشور مردم در انتخابات نظام را بیمه می‌کند.

وی افزود: با توجه به مشکلات متعدد کشور در حوزه اقتصادی انتظار می رود کاندیداها راجع به این مشکلات صحبت کنند و برنامه های خود را برای حل آن ارائه کنند؛ البته هدفگذاری‌های کمی کلان در برنامه ششم برای مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در برنامه ششم هدفگذاری کردیم که بیکاری از ۱۲/۶ درصد به  ۸/۶ درصد برسد هر هشت دهم درصد کاهش نرخ بیکاری نیز به منزله ایجاد یک میلیون شغل در سال است. اگر چه یک میلیون شغل الزاماتی دارد که یکی از آن‌ها تامین منابع مالی لازم برای سرمایه گذاری است اما الزام دیگر اراده شخص رئیس‌جمهور است.

خدابخشی با بیان اینکه رئیس‌جمهور آینده باید با اراده قوی برای تحقق هدفگذاری های انجام شده تلاش کند گفت:‌ باید برنامه اجرایی برای حل مشکل مردم ارائه شود و با توجه به محدودیت منابع قاعدتا باید این منابع به سمت بخش هایی از اقتصاد سرازیر شود که همزمان سرمایه گذاری کمتری نیاز داشته باشد و اشتغال زایی بیشتری را موجب شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان یادآور شد: ما برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید روی بخش‌هایی سرمایه گذاری کنیم که به واردات کمتری نیاز دارد تا در شرایط تحریم با مشکل مواجه نشویم زیرا تاکید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی به خارج است. به طور کلی برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند به برنامه اجرایی قوی از سوی کاندیداها هستیم.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید