دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35809 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خانواده بی مهر، فرزندآسیب مانور رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با هدف والدآگاه و فرزندان ایمن وشعار آیا میدانی فرزندت الان در کجاست؟ در هفتمین روز از فعالیت های کارشناسان آسیب شناسی بهزیستی بصورت خودرویی همزمان باسراسر کشور در سطح شهرستان آمل به اجرا درآمد. ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل درگفتگوی خبری با سیده آمل […]

خانواده بی مهر، فرزندآسیب

مانور رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با هدف والدآگاه و فرزندان ایمن وشعار آیا میدانی فرزندت الان در کجاست؟

در هفتمین روز از فعالیت های کارشناسان آسیب شناسی بهزیستی بصورت خودرویی همزمان باسراسر کشور در سطح شهرستان آمل به اجرا درآمد.

ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل درگفتگوی خبری با سیده آمل از شهروندان و خانواده های آملی خواهش کرد باتوجه به بمب بارانهای رسانه ای فضای مجازی و دست یابی آسان به چالش ها، حتما خانواده ها دوره های کسب مهارت های زندگی فرزندپروری را بگذرانند و آن دوره را همانند دیگر گواهینامه های کسب تجربه در زندگی، الزامی و ضروری بدانند که مهارت پرورش فرزند سالم در جامعه کنونی قطعا از بالاترین ارزش ها برخوردار خواهدبود.

اجرای طرح ملی درآمل

کبری اسفندیاریان در ادامه تصریح کرد: این طرح که بصورت طرح ملی همزمان با سراسرکشور درشهرستان آمل مدت یک هفته هست به اجراء درآمده با همکاری مراکز تابع پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی یا همان DIC و CBO اورژانس اجتماعی و کمپ های تحت پوشش بهزیستی شهرستان با هدف آگاه سازی عموم شهروندان در سطح شهر برگزار می شود.

خانواده بی مهر، فرزندآسیب

وی باابرازتاسف از اثرات ناملایمت های اخلاقی والدین نسبت به یکدیگر و فرزندان در خانواده ادامه داد: خانواده ها امروزه برای فرزندان خود همه امکانات رفاهی و لوکس بروز را فراهم می کنند که از جمله ثبت نام در بهترین مدارس و کلاسهای آموزشی است ولی آنقدری که باید به لحاظ عاطفی به بچه هایخود توجه ندارند و خانواده ها باید آن ارتباط صمیمانه را در خانواده ایجاد کنند.

کسب مهارت والدین یعنی خانواده سالم

به گفته اسفندیاریان: پدر ومادر بایدآنقدرآگاه باشندتا باایجادفضای عاطفی درخانواده بچه نتواندفرد دیگری را جایگزین والدین خود کندو متعاقبا به یکسری مهارتهایی دست پیدا کند که احتمالا سلامت روان کودک را به خطر اندازد.

چگونه مهارت نه گفتن را کسب کنیم؟

وی با تاکیدبراینکه باید به کودک مهارت و قدرت نه گفتن را درجامعه آموزش دهیم بیان داشت: از شهروندان و خانواده های آملی خواهش کرد باتوجه به بمب بارانهای رسانه ای فضای مجازی و دست یابی آسان به شرایط، حتما خانواده ها دوره های کسب مهارت های زندگی فرزندپروری را بگذرانند و آن دوره را همانند دیگر گواهینامه های کسب تجربه در زندگی الزامی و ضروری بدانند که مهارت پرورش فرزند سالم در جامعه کنونی قطعا از ارزش بالایی برخوردار خواهدبود.

واکسینه شدن خانواده ها با کسب مهارتهای عاطفی

ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل اذعان داشت: کسب مهارت فرزندپروری در خانواده های سالم به والدین کمک می کند هم روابط خودشان مطلوب باشد و هم روابط عاطفی شان با فرزندانشان که قطعا دربرابر خیلی از چالش ها و آسیب های زندگی از خطرات احتمالی که درآینده پیش روی زندگی فرزندان خواهد بود واکسینه شوند

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید