چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35712 |
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حمایت بیمه سلامت ازناباروران حسین جلاهی:بیمه سلامت مازندران در سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال بابت هزینه درمان بیمه‌شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت کرد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران، امروز در دیدار با مهدی داودی، فرماندار شهرستان گلوگاه با ارائه گزارشی از وضعیت خدمات […]

حمایت بیمه سلامت ازناباروران

حسین جلاهی:بیمه سلامت مازندران در سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال بابت هزینه درمان بیمه‌شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران، امروز در دیدار با مهدی داودی، فرماندار شهرستان گلوگاه با ارائه گزارشی از وضعیت خدمات بیمه سلامت و اقدامات انجام شده در این شهرستان بیان کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از جمعیت شهرستان گلوگاه زیر پوشش بیمه سلامت هستند که ۷۷ درصد از این جمعیت را بیمه شدگان روستایی تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه با اعلام پرداخت به روز مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد افزود: سازمان بیمه سلامت برنامه‌های بسیار مهمی را درعرصه سلامت کشور در دست اجرا دارد که از این برنامه‌ها می‌توان به نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد که در راستای پیاده‌سازی دولت الکترونیک به بهترین نحو در این سازمان در حال اجرا است.

حمایت بیمه سلامت ازناباروران

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج را بعنوان یکی از بهترین اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و ابراز داشت: در بحث جوانی جمعیت و حمایت‌های بیمه سلامت از زوجین نابارور که در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می گیرد نیز کارهای بسیار مهمی انجام شد که بر این اساس فرد می‌تواند تا سه بار درسال انواع خدمات درمانی نازایی را دریافت نماید.

به گفته جلاهی: زوج های نابارور می توانند با زیرپوشش قرار گرفته بیمه سلامت از مزایای تخفیف ۹۰‌ درصدی تعرفه بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی بهره مند شوند.

طرح حمایتی دارویار

 این مسئول با بیان اقدامات حمایتی بیمه سلامت در بخش دارویار تصریح کرد: در راستای پوشش بیمه‌ای آحاد جامعه نیز پنج دهک نخست به صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند و اینکه هیچ ایرانی بدون بیمه وجود ندارد و تمامی این‌ها بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه سلامت مردم است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید