جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34424 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حمایت از تیمداری شرکتهای خصوصی سرپرست مدیرکل ورزش وجوانان مازندران:شهرهای بزرگ مازندران، مانندبابل، ساری، امل از هدف برنامه ما پایین تر هستند، شهرستان بابل ۶ دهم مترمربع است و آمل ۹ دهم مترمربع است و دربرنامه هفتم بایداین شهرستان هایی که به هدف سرانه فضای ورزشی نرسیدیم، بیشتر مورد توجه قرار دهیم و در بحث […]

حمایت از تیمداری شرکتهای خصوصی

سرپرست مدیرکل ورزش وجوانان مازندران:شهرهای بزرگ مازندران، مانندبابل، ساری، امل از هدف برنامه ما پایین تر هستند، شهرستان بابل ۶ دهم مترمربع است و آمل ۹ دهم مترمربع است و دربرنامه هفتم بایداین شهرستان هایی که به هدف سرانه فضای ورزشی نرسیدیم، بیشتر مورد توجه قرار دهیم و در بحث عمرانی اماکن ورزشی در آمل، بابل بیشتر توجه شود هم در بخش خصوصی و هم دولتی کمک حال ما باشند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه جلسه رفع مشکل زمین چمران در گفتگو با خبرنگاران گفت: جلسات متعددی برای تعیین تکلیف وضعیت حقوقی ومالکیتی مالک باحضور مالکین و وکیل بهمراه نماینده قانونی شرکت کاله برگزار شد و قرار شدتا پایان سال این مشکلات مرتفع شود.

تعیین تکلیف مدعیان زمین های استادیوم شهید چمران آمل

وی ادامه داد: جلسه امروز مربوط به پلاک ۹ و ۳ هکتار است، پلاک های دیگر هم وجود داشته که مجموعا پلاک ۸،۹ و ۱۰ و جمعا ۵ هکتار که باید تعیین تکلیف شود.

به گفته عالیشاه: سرانه ورزشی مازندران یک و سه دهم متر مربع هست که این سرانه در شهرهای مختلف استان متفاوت است، بعنوان مثال در گلوگاه و بابلسر از این سرانه جلوتر هستیم و بیش از ۳ متر سرانه ورزشی دارند.

تحقق اهداف تا برنامه ششم

وی تصریح کرد: هدف ما تا پایان برنامه ششم یک و دو دهم بود که از هدف برنامه یک دهم جلوتر نیز هستیم، در پایان برنامه هفتم نیز هدفگذاری خواهد شد، در زمینه اصلاح قوانین برنامه پنجم توسعه هستیم، هر چند درحال حاضر هدف برنامه ششم را محقق کردیم .

توجه بیشتر به شهرهای آمل و بابل در برنامه هفتم

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرهای بزرگ مازندران کم است، عنوان کرد: اما شهرهای بزرگ مازندران، مانند بابل، ساری، امل از هدف برنامه ما پایین تر هستند، شهرستان بابل ۶ دهم مترمربع است و آمل ۹ دهم متر مربع است و در برنامه هفتم باید این شهرستان هایی که به هدف سرانه فضای ورزشی نرسیدیم، بیشتر مورد توجه قرار دهیم و در بحث عمرانی اماکن ورزشی در آمل، بابل بیشتر توجه شود هم در بخش خصوصی و هم دولتی کمک حال ما باشند.

برخورد جدی با عوامل مانع تیم داری

عالیشاه با تاکید اینکه کسانی که برای تیمداری مانع ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: کسی بخواهد در بحث تیم داری مانع و مشکلاتی ایجاد کند، برخورد خواهیم کرد.

حمایت از تیمداری شرکتهای خصوصی

وی با اشاره از حمایت به شرکت های خصوصی برای تیمداری، بیان کرد: دعوت میکنم در تیمداری و حمایت از ورزش قهرمانی هر شرکتی، موسسه، کارخانه های تولیدی همانطور که در این شهرستان شرکت های مثل هراز، کاله و فذا و ….ورود پیدا کردند و کمک حال هستند و در بالاترین سطح تیمداری می کنند.
عالیشاه حضورت تیم های بزرگ در آمل را باعث پویایی ورزش در این شهرستان عنوان کرد و افزود: ما از مدیران این شرکت ها و مالکین شرکت های تولیدی که باعث پویایی و زنده بودن ورزش شهرستان هستند وهر هفته سالن پیامبر اعظم برای تماشای این بازی ها و مسابقات با حضور پرشور تماشاگران برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید