سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34430 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جذب متخصصین درفرمانداری آمل فرماندارشهرستان آمل عنوان کرد: دردهه فجر امسال ۱۴ قطعه زمین به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دربحث محرومیت زدایی بصورت رایگان به مردم اهداء خواهد شدو اولین مسکن ملی ۵۱ واحده استان با پیشرفت ۷۰درصدی تاپایان سال، اتمام رسیده وبه شهروندان تحویل داده خواهد  شد. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان […]

جذب متخصصین درفرمانداری آمل

فرماندارشهرستان آمل عنوان کرد: دردهه فجر امسال ۱۴ قطعه زمین به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دربحث محرومیت زدایی بصورت رایگان به مردم اهداء خواهد شدو اولین مسکن ملی ۵۱ واحده استان با پیشرفت ۷۰درصدی تاپایان سال، اتمام رسیده وبه شهروندان تحویل داده خواهد  شد.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان آمل در نشست سه ساعته خود با اصحاب رسانه با اشاره به ایام گرامیداشت دهه فجر آن ایام را از روزهای پرشکوه انقلاب و تاریخ اسلامی کشور عنوان کرد و افزود: افتخار آن روزها رامرهون خون شهدا و مجاهدت‌های مردم شریف ایران اسلامی هستیم که امیدواریم این انقلاب زمینه ساز ظهور برحق صاحب عصر والزمان شود.

اجرای برنامه های مناسب ایام الله بهمن ماه

وی در ادامه تصریح کرد: قطعا باتوجه به جنگ شناختی، ترکیبی که بسترش رسانه و فضای مجازی است و اتفاقات اخیر که درکشورشکل گرفت دهه مبارک فجرامسال را باید با شدت و قوت بیشتری پیش ببریم و دستاوردهای نظام را درجهاد تبیین با نگاهی ویژه بپردازیم.

به گفته سیدعباس حسینی: یکی دیگر از روزهای تعیین کننده تاریخ انقلاب که حضرت امام رحمت الله نیز در وصیت نامه سیاسی، الهی خود از آن یاد کرد، حماسه اسلامی مردم شهرستان آمل در ششم بهمن سال ۶۰ بود که ختم مارکسیسم را درکشور  رقم زد.

وی با اعلام اجرای ۷۰ برنامه در هفته گرامیداشت هفته حماسه ششم بهمن آمل بیان داشت: ما در این حماسه با تقدیم ۴۱ شهید در یک روز به دشمن فهماندیم در محاسبات خود با نذر خون مردم آمل روبرو هستند.

حسینی همچنین تاکید کرد: برنامه شاخص ما درغروب پنجم بهمن با حضور وزیر کشور و خیل عظیم حماسه سازان شهرستان خواهدبود.

جذب متخصصین درفرمانداری آمل

فرماندار آمل با بیان اینکه دراین دولت سعی شد یک تحرک و پویایی شکل بگیرد و ما هم براساس آن نشست هایی را با نخبگان و گروه های مرجع گذاشتیم، ابراز داشت: درحوزه بازآفرینی شهری توجه ویژه ای را به قشر آسیب داریم تا با مدل جدیدی بصورت زیرساختی مشکلات بافت عجیب را حل کنیم.

گرم خانه آمل منتظر پیمانکار

وی همچنین گفت: دراین خصوص ساختمان کودکان کار که ماه‌ها بلا استفاده بود فعال شد و به دنبال آن درقالب تفاهم نامه های چند جانبه با دستگاه‌های ذی ربط گرمخانه آمل تجهیزشد اما بنا به دلایلی در مزایده پیمانکاری که بتواند با تخصص و تعهد این مجموعه را مدیریت کند هنوز اعلام آمادگی نکرد.

نتایج مثبت در حوزه عمرانی شهرستان آمل

حسینی از کارهای دیگر درحوزه آسیب شناسی اجتماعی به ساخت و تحویل ۴۵ خانه محروم اشاره و اذعان داشت: در قشرآسیب این تنها کاری است که بدرستی شکل گرفت.

این نماینده استاندار مازندران درآمل یکی از معضلات حوزه فرهنگی را نبود ایده های مناسب کاربردی دانست و ادامه داد: ایده هایی که حجم کم ولی با کیفیت باشند بسیار اندک بود ولی با این اوصاف ازجمله میزهای موفق تخصصی ما میز فرهنگی آمل شناسی بود و با پیگیری جهت راه اندازی کافه ها اولین کافه کتاب ویژه بانوان دراستان نیز درآمل افتتاح شد.

پیمان فرهنگی آمل با دهلی نو

فرماندارآمل همچنین درحوزه فرهنگی اعلام کرد:هیات۹نفره از دانشگاه های هند به شهرآمل آمده بودند و درپی آن دردهه مبارک فجر با کمک رای زن فرهنگی ایران با مشارکت فرمانداری شهرستان آمل هیاتی را جهت بسته شدن پیمان فرهنگی، تاریخی با دهلی و محوریت طالب آملی به هندوستان اعزام خواهندشد.

وی ازتغییر رویکرد فعالیت های حوزه عمرانی خبردادواظهارکرد: دوستان ما دراداره راه و شهرسازی بابت تمدید قرار داد مشکلاتی داشتند که با استفاده از ظرفیت های فعالین اقتصادی یک معادله جدید بوجود آمد که نتیجه آن، پیشروی در پایان فاز اول محور چمستان و آغاز فاز دوم تا پایان سال، در دست اقدام قرارگرفتن محور امامزاده عبدالله با ۲ میلیارد تومان اعتبار، شروع به کار محور چمستان که از دغدغه های مردم منطقه بود و امیدواریم تا عید امسال این هم به اتمام برسد.

سیدعباس حسینی تاکیدکرد: با پیگیری مستمر میدان و پل هزار سنگر نیز تا پایان سال تمام خواهدشد.

انجام طرح هادی در ۴۰ روستا

فرماندار آمل با اعلام اینکه پیرامون طرح هادی ۱۱ هزار متر آسفالت در ۴۰ روستا، ارزشی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان عملیاتی شد و در حوزه فاز دوم گاز رسانی بخش لاریجان ۴ روستا به گاز سراسری پیوستند.

اهداء زمین در راستای محرومیت زدایی

فرماندارشهرستان آمل عنوان کرد: دردهه فجر امسال ۱۴ قطعه زمین به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دربحث محرومیت زدایی بصورت رایگان به مردم اهداء خواهد شدو اولین مسکن ملی ۵۱ واحده استان با پیشرفت ۷۰درصدی تاپایان سال، اتمام رسیده وبه شهروندان تحویل داده خواهد  شد.

افزایش گفتمان اقتصادی و کسب و کار

حسینی با تاکیدبر اینکه در حوزه اقتصادی تحولات خوبی را با همکاری فعالان اقتصادی دانش بنیان داشته ایم، ادامه داد: با افزایش گفتمان اقتصادی درمیز تخصصی این حوزه ما شاهد افزایش محصولات صادراتی با حضور هیات سرمایه گذار روسی بالغ بر هزار و ۱۱۵ همت قرارداد درسطح استان با محوریت فرمانداری شهرستان آمل هستیم که یکی دیگر از تحریکهای فضای عمومی اقتصادی درحوزه کسب و کار بود.

تسهیلات اشتغالزایی بانکها به شهروندان آملی

به گفته نماینده استاندار مازندران درآمل طی سال ۱۴۰۱ پنج هزارو نهصدو ۶۰ هزارمیلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بانکها به شهروندان آملی پرداخت شد که سال گذشته این تسهیلات هزار و ششصد و ۸۰ میلیارد تومان بود.

جذب متخصصین درفرمانداری آمل
جذب متخصصین درفرمانداری آمل
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید