پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34434 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تبیین جهاد کادر درمان ریاست نظام پزشکی مازندران تبیین جهاد مقابله با نفوذ را بخصوص درحوزه سلامت مهم و جدی دانست واعلام کرد: زنگ خطر مهاجرت جامعه پزشکی نواخته شده است، در نظام پزشکی گزینه ای داریم با عنوان ” گواهی حسن انجام کار” و دریکسال اخیر تعداد صدور این گواهی نامه به ۳ برابر […]

تبیین جهاد کادر درمان

ریاست نظام پزشکی مازندران تبیین جهاد مقابله با نفوذ را بخصوص درحوزه سلامت مهم و جدی دانست واعلام کرد: زنگ خطر مهاجرت جامعه پزشکی نواخته شده است، در نظام پزشکی گزینه ای داریم با عنوان گواهی حسن انجام کارو دریکسال اخیر تعداد صدور این گواهی نامه به ۳ برابر رسید و این جای نگرانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست نظام پزشکی استان مازندران با استناد بر آیه قرآن کریم جهاد را از ۲ جنبه مبارزه تبیین کرد و گفت: یک جهاد را درنبردهای رودر روجنگ سخت دشمن در۸ سال دفاع مقدس تجربه کردیم، اما نوع دوم جهاد که باید با شناخت بیشتری به تاکتیک های دشمن باآن مقابله کنیم کوشش دربرابر نفوذ دشمن و اصلاح امور هست که حضرت آقا بارها برآن تاکید داشت.

دکتر محمدابراهیمی مقاومت مردم غیور آمل را دربرابر دشمن جهادی فراتر از نبرد رویاروی دانست و افزود: منافقین به خیال خام خود قصد داشتند انقلاب نوپای ما را که با رهبری امام راحل پیش بردند، دچار خسران و مشکل کنند اما مردم با بصیرت این شهر بزرگ از همه سنین و اقشار با دست خالی دربرابر این ملعونان بی رحم ایستادند تا بتوانند آرمانهایی را که برایش به خیابانها آمدند و انقلاب کردند حفظ کنند و به دست نسل آینده برسانند.

وی همچنین تصریح کرد: از روزی که سربند هزرسنگر بر پیشانی این شهر برجا ماند، حماسه ای از شهر هزارسنگر آمل شکل گرفت که الگوی اولیه مقابله با نفوذ منافقین شد.

حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل هویت انقلابی آمل و مردم مازندران است

به گفته ابراهیمی حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل هویت انقلابی این شهر و مردم استان مازندران هست که نشان می دهد مردم غیور آمل که براساس نام قدیمش آمارد یعنی دارای مردم غیور از بدو تاریخ تا کنون پرچمدار مقاومت و ایثار بودند که این نشان دهنده هویت انقلابی مردم این شهراست.

ریاست نظام پزشکی استان مازندران، با اشاره به قدردانی امام خمینی از مردم آمل دروصیتنامه سیاسی الهی خود که فرمودند: من از مردم فداکار شهر آمل قدردانی می کنم”به اهمیت حماسه۶بهمن آمل پرداخت و ادامه داد: قسم دوم جهادی که ما امروزه با آن مواجه هستیم بحث نفوذ درتمام حوزه ها حتی حوزه سلامت هست .

تبیین جهاد کادر درمان

وی با بیان اینکه همه شاهد بودیم که در زمان کرونا نفوذ درحوزه سلامت چگونه برزندگی مردم تاثیر گذاشت،تاکیدکرد: نفوذ درحوزه سلامت، یعنی تحت تاثیرگذاشتن برهمه حوزه های دیگر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی که می تواند آینده یک کشور را دگرگون کند.

محمدابراهیمی در ادامه بیان داشت: جامعه پزشکی یکی از نهادهایی است که باید قدرتمندانه و قاطعانه دربحث نفوذ ورود پیداکند.

نهاد مردمی جهاد پزشکان یکی از شاخصه های بسیج کشور است.

ریاست نظام پزشکی استان باتاکبدبراینکه بایددراین راستا ازنهاد مردمی جهاد پزشکی تشکر کنیم که یکی از شاخصه های بسیج کشور است، اذهان داشت: زحمات جامعه پزشکی از زمان جنگ و حضور کادر درمان و پزشکان ما چه درخط مقدم و چه در پشت سنگرها و حتی در حوزه مقاومت سوریه و عراق بسیج جامعه پزشکی در مراکز درمانی و بیمارستانها درحال خدمت رسانی به مردم بوده است.

نقش کادر درمان در سلامت جامعه

وی خاطرنشان شد: این خدمات تا کنون و زمان کرونا با حضور غیورمردان ما و شیرزنان کادر درمان در بیمارستانها برای مقابله با نفوذ بیماری کرونا و درمان مردم ادامه داشته و شهدای مدافع سلامت، برای جان بخشیدن، از جان خود گذشتند.

زنگ خطر مهاجرت جامعه پزشکی و کادردرمان

ریاست نظام پزشکی مازندران تبیین جهاد مقابله با نفوذ را بخصوص درحوزه سلامت مهم و جدی دانست واعلام کرد: زنگ خطر مهاجرت جامعه پزشکی نواخته شده است، در نظام پزشکی گزینه ای داریم با عنوان گواهی حسن انجام کارو دریکسال اخیر تعداد صدور این گواهی نامه به ۳ برابر رسید و این جای نگرانی دارد.

ابراهیمی اصافه کرد: زمانی ما به درمانهای سنگین داخل کشورمان می بالیدیم اما اگر این مساله مهاجرت جدی گرفته نشود ممکن است در سالهای آتی باعقب گرد به زمانی که ازهندو تایلندپزشک وارد می کردیم برویم.

ایجاد بسترهای مناسب برایحفظ کادرپزشکی

وی همچنان تاکیدکرد: لازم هست افرادی که در راس قدرت تصمیم گیر هستند، برای ایجاد بسترهای مناسب برای همکاران ما در همه حوزه های پزشکی و پرستاران و کادردرمان بسترهای کاری مناسب ایجادکنند که خدای ناکرده این عقب گرد ادامه پیدا نکند.

ریاست نظام پزشکی استان به استفاده از ظرفیت های پتانسیل بالای استان مازندران پرداخت و عنوان کرد: مابا داشتن ۳ ناحیه کوه، جنگل و دریا و کادرمجرب درمان می توانیم مراکزدرمانی مجهزی را در این منطقه برای جذب توریست درمانی ایجاد کنیم که این امر می تواند برای کشور ارزآور بوده و تبلیغی برای علم ودرمان کشور جهت جذب توریسم خارجی باشد همان روشی را که سالهای اخیر کشورهای همسایه ما ترکیه و امارات درحال انجامند و مردم عادی نیز از آن منتفع خواهند شد.

تبیین جهاد کادر درمان
تبیین جهاد کادر درمان
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید