پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34980 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تلاش برای حضور دربورس سیاستهای کلی بورس کشورهای پیشرفته به چرخش در آوردن مالی بنگاههای اقتصادی خصوصی برای رشد و توسعه اقتصادی است. و نقش دولتها درکنار بخش خصوصی پشتیبانی مالی توسط آورده های منابع و ذخایرطبیعی کشورشان از بازیگران این عرصه هست تا با چرخه حیات اکوسیستم اقتصادی که در این میدان متولد می […]

تلاش برای حضور دربورس

سیاستهای کلی بورس کشورهای پیشرفته به چرخش در آوردن مالی بنگاههای اقتصادی خصوصی برای رشد و توسعه اقتصادی است.

و نقش دولتها درکنار بخش خصوصی پشتیبانی مالی توسط آورده های منابع و ذخایرطبیعی کشورشان از بازیگران این عرصه هست تا با چرخه حیات اکوسیستم اقتصادی که در این میدان متولد می شود جانی تازه در رگهای اقتصاد مالی جامعه مدنی تزریق نمایند و کشور با سیر صعودی، شکوفایی تا قله پیشرفت تکنولوژی سکان قدرت اقتصادی و سیاسی را نه تنها در جامعه مدنی داخلی خود بلکه دربین مجامع خارجی نیز بدست آورد.

مجیدعشقی بعنوان سیزدهمین سکاندار تاریخ بورس ایران در جلسه حوزه اقتصادی آمل که در پایانه بین المللی برنج شهرستان آمل برگزارشد اذعان داشت: تا وقتیکه بخش خصوصی اقتصاد کشور را بدست نگیرد ما نمی توانیم از معضلات اقتصادی رها شویم.چرا که بخش دولتی توان نجات اقتصادی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: رئیس سازمان بورس واوراق بهادار کشور در جلسه حوزه اقتصادی شهرستان آمل بیان داشت: بواسطه طرح های توسعه بخش اقتصادی شهرستان آمل به این نتیجه رسیده ایم که بخش اقتصادی این شهرستان نیازمند تامین مالی هست.

تلاش برای حضور دربورس
تلاش برای حضور دربورس
seyyedeamol.ir

تلاش برای حضور دربورس

وی در ادامه ابراز کرد:یکی از مشکلاتی که ما در بورس کشور با آن مواجه هستیم عدم آشنایی بیشتر بنگاه‌های اقتصادی و ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه دربورس است.

به گفته مجیدعشقی: چون شرایط و ویژگی‌های فعالان اقتصادی در آمل شرایط و ویژگی‌هایش متفاوت هست، باید درخواستشان بیشتر مورد  بررسی قرار گیرد.

انتشار ۲ هزار میلیارد تومان اوراق بهادار در بازار بورس

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادارکشوربااعلام آمادگی جهت انتشار اوراق بهادار اظهار داشت: با ارائه گواهی سپرده مجوز ورود به صندوق کالایی بورس داده می شود که در همین راستا ۲ هزارمیلیاردتومان اوراق بهادار انتشار یافت.

پیشنهاد عشقی به فعالان اقتصادی

وی همچنین گفت: دراین راستاپیشنهاد دادیم این فعالان درخواست پذیرش را در بورس داده تا در اولین فرصت با پیگیری دست اندرکاران پذیرش صورت بگیرد.

عشقی تصریح کرد: یک سری از شرکت‌ها هم از طریق شرکت‌های مشاوره سرمایه گذاری ما می توانند از ابزار های تامین مالی پیشرفته مثل اوراق بهادار دار تامین مالی جمعی اقدام و استفاده کنند.

ورود پایانه برنج آمل در بورس

وی درخصوص پیگیری مرکز تجارت برنج آمل نیز بیان داشت: طبق درخواستی که این مرکز مبنی بر حضور در فرابورس دارد جهت سهولت و تسریع کار سرمایه گذاری این پایانه پیگیری می کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور باتاکیدبر اینکه میزان تامین مالی بورس متناسب با ترازنامه و توان مالی آن مجموعه خواهد بود عنوان کرد: طبق فرآیندی که در بورس کشور وجود دارد پیشبرد کار بنگاه‌های اقتصادی به پیگیری درخواست آنها بستگی دارد تا عملیات پذیرش سریعتر صورت گیرد.

آینده بورس در ایران

این مسئول اقتصادی در بورس آینده بورس در کشور را متعادل دانست و خاطرنشان شد: نوسانات در بازار از طبیعت آن است که همواره متاثر از متغیرهای اقتصادی و روانی اتفاق می افتد.

اعلام تاریخ توزیع سهام عدالت

مجید عشقی در رابطه با توزیع سهام عدالت توضیح داد: ابتدابایدمجامع تشکیل شوندتاببینیم شرکت‌های سرمایه پذیر چقد سود تقسیم می کنند.

تعیین تکلیف سهام عدالت تا پایان تیرماه سال جاری

رئیس بورس کشور اعلام کرد:تاآخر تیرماه امسال مجامع شرکت‌ها تشکیل می شود و بر اساس برنامه زمانبندی که طبق پرداخت سود دریافتی اطلاع داده می شود بعد از ۴ الی ۶ ماه سهام عدالت بین سهامداران توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید