شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34263 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تضمین شغلی باانتخاب درست دانشگاه فرهنگیان واحد بنت الهدی شهرستان آمل که در سال های دور دهه ۴۰ بعنوان دانش سرا فعالیت فرهنگی، پرورشی خود را شروع کرد در سال ۶۲ رسماکار خود را بعنوان دانشگاه تربیت معلم آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سیده بتول حسینی، دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی واحد […]

تضمین شغلی باانتخاب درست

دانشگاه فرهنگیان واحد بنت الهدی شهرستان آمل که در سال های دور دهه ۴۰ بعنوان دانش سرا فعالیت فرهنگی، پرورشی خود را شروع کرد در سال ۶۲ رسماکار خود را بعنوان دانشگاه تربیت معلم آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سیده بتول حسینی، دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی واحد تهران که در کارنامه کاری خود،کارشناسی فرهنگی دانشگاه و تدریس، معاونت رئیس دانشگاه را دارد، درحال حاضر بعنوان ریاست دانشگاه فرهنگیان واحد بنت الهدی شهرستان آمل با تبریک ایام گرامیداشت جایگاه دانشجو، از فعالیت های این دانشگاه گفت: این دانشگاه هم اکنون با تعداد ۳۹۶ دانشجوی معلم در رشته های، دبیری آموزش ابتدایی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اجتماعی و امور تربیتی مشغول به فعالیت هست.

فعالیت های شبانه روزی دانشگاه فرهنگیان

حسینی بابیان اینکه باتوجه به حضوردانشجویان بصورت شبانه روزی از شهرستان و شهرهای دیگر استان در این مرکز آموزشی ما ۲۶ سرای دانشجویی با ۱۲ کلاس فعال به آموزش و با تدریس ۴۴ استاد داریم. ابراز داشت: ۴ استاد عضو هیات علمی دانشگاه بوده که درکنار این عزیزان،۲ استاد بعنوان مامور آموزشی و ۳۸ مدعو در دانشگاه فرهنگیان آمل مشغول به کار هستند.

ریاست دانشگاه فرهنگیان واحد بنت الهدی شهرستان آمل با اظهار تاسف از اینکه در سالهای قبل تر این دانشگاه از رشته های ریاضی و تجربی نیز دانشجو می پذیرفت ادامه داد: تمام تلاش ما براین است تا دوباره آن رشته های تحصیلی را در این مرکز احیاء و تدریس کنیم.

وی باتقدیراز همکاری تنگاتنگ ادارات آموزش و پرورش استان و شهرستان بیان داشت: خدا را شکر دانشگاههای دیگر مانند حوزه علمیه و فنی، حرفه ای و دانشگاه علوم قرآنی نیز همکاری خوبی با این مرکز آموزشی دارند.

تضمین شغلی باانتخاب درست

تضمین شغلی باانتخاب درست

حسینی ازمحسنات دانشگاه فرهنگیان به اشتغال رسمی و حقوق برداری با فیش حقوقی دانشجویان بعنوان معلمان رسمی درحال تحصیل اشاره کرد و افزود: با پذیرش دراین دانشگاه نه تنها آینده شغلی فرزندان خانواده ها تامین خواهدبود بلکه برای آقایان نیز قبولی دردانشگاه فرهنگیان مصداق خدمت سربازی نظام هست که درزمان تحصیل دیگر مشمول سربازی بعنوان سرباز نمی شوند.

ریاست دانشگاه فرهنگیان واحد بنت الهدی شهرستان آمل درپایان گفت:تمام سعی من و همکارانم پرورش نیروهای کارآمد برای ساخت فردای روشن کشور هست که امیدوارم شهروندان شهرستان نیز دراین مسیر یاریگر ما باشند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید