جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33165 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تصمیم خداپسندانه روستایی را متحول کرد چشمه های آب روستای هلیچال که به دلیل بی توجهی مسئولین امر رها شده و محل آبشخور انواع حیوانات حیات وحش و دام بود با تصمیم بجای بانوی خوش فکر؛ حکیمه پرنی و همت بلند اهالی و شورای محل به طول ۶ کیلومتر در منطقه صعب العبور کوهستانی کوهپایه […]

تصمیم خداپسندانه روستایی را متحول کرد

چشمه های آب روستای هلیچال که به دلیل بی توجهی مسئولین امر رها شده و محل آبشخور انواع حیوانات حیات وحش و دام بود با تصمیم بجای بانوی خوش فکر؛ حکیمه پرنی و همت بلند اهالی و شورای محل به طول ۶ کیلومتر در منطقه صعب العبور کوهستانی کوهپایه قله دماوند از سلسله جبال البرز ساماندهی و با احداث منبع آب دربالا دست، روستای هلیچال با جمعیت ۲۸۵ نفر دارای آب شرب آشامیدنی شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: حکیمه پرنی از اهالی شهر امامزاده عبدالله با معرفی خود بعنوان همسرحاج عبدالله شعبانی، از صداقت و جوانمردی همسر اینگونه سخن می گوید: حاج عبدالله، شوهری نمونه و پدری به معنای واقعی پدربود که همه فامیل و اهالی محل از او راضی و با نام نیک یاد می کنند.

وی در ادامه از شغل همسرش گفت: او مسئول رسیدگی به امورات شهرک صنعتی رینه بود که در یکی از شبهای سرد پاییز سال ۹۳پس از انجام یک سری از خریدها و کارهای شهرک ساعت ۹ شب عازم رینه شد که در جاده هراز نرسیده به پلمون در سانحه تصادف با کامیون جان خود را ازدست داد و من و پسرمان را تنها گذاشت.

تصمیم خداپسندانه روستایی را متحول کرد

این بانوی خیر با اشاره به مراحل دریافت دیه پس از فوت همسر که از طریق بیمه به آنها تعلق گرفت ادامه داد: واقعا دلم نمی آمد، بدون حضور همسر وفادارم با آن همه خوبی، این مبلغ دیه رابرای رو به راه کردن زندگی شخصی ام هزینه کنم.

حکیمه پرنی همچنین خاطر نشان شد: پس از مشورت با پدر شوهر و مادرشوهرم تصمیم گرفتم با پول دیه همسرم برای آبرسانی به اهالی روستای ییلاقی خانواده؛ یعنی هلی چال از بخش امام زاده عبدالله اقدام کنم.

این بانوی دلداده به همسری مهربان دراین گفتگو اظهار امید واری کرد روح همسر وفادار وعزیزش نیزازاین حرکت خدا پسندانه خشنود و راضی شده باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید