سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31906 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تزریق ۱۱۰میلیون بچه ماهی به خزر معضلات اصلی صیادان، کشوری است که بخشی به سازمان هدفمندی یارانه ها برمی گردد تا اعتبار و تخصیص بودجه اش را انجام دهد و دوبخش ازمشکلات دیگر هم بطور تخصصی در حوزه سازمان تامین اجتماعی است که باید انجام دهد تزریق ۱۱۰میلیون بچه ماهی به خزر حسن اسحاقی،مدیرکل شیلات […]

تزریق ۱۱۰میلیون بچه ماهی به خزر

معضلات اصلی صیادان، کشوری است که بخشی به سازمان هدفمندی یارانه ها برمی گردد تا اعتبار و تخصیص بودجه اش را انجام دهد و دوبخش ازمشکلات دیگر هم بطور تخصصی در حوزه سازمان تامین اجتماعی است که باید انجام دهد

تزریق ۱۱۰میلیون بچه ماهی به خزر

حسن اسحاقی،مدیرکل شیلات مازندران در گفتگوی تخصصی با سیده آمل از پیگیری‌های این سازمان برای رفع مشکلات صید و صیادی تا پایان ۱۴۰۰ گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته ۲۷درصد کاهش صید داشته ایم، سازمان شیلات کشور و به تبع آن اداره کل شیلات استان، عنوان بازسازی ذخایر را در دستور کار قرار داشتیم که طبق آن ۱۱۰ میلیون بچه ماهی تولیدی در رودخانه های شاخص شیلاتی در دریا رها سازی شد. که امیدواریم با این رهاسازی انجام شده بتوانیم درسبد بهره برداری صیادان صیدخوبی را شاهد باشیم.

اسحاقی آغاز به کار صید صیادان درسال جاری را از ۱۵ مهر ماه اعلام کرد و افزود: با توجه به تصمیم گیری کمیته مدیریت صیدسازمان شیلات ایران، صید ماهیان استخوانی در مازندران از ۱۵ مهرماه در منطقه شرق میانکاله شروع و از ۲۰ مهرماه درمابقی مناطق ساحلی استان نیز آغاز شد.

وی درادامه تعداد صیادان مازندرانی را ۴۲۰۰ نفر عنوان کرد و اظهارداشت: این عزیزان در ۵۴ شرکت تعاونی پره درسطح استان مازندران مشغول بکار ماهیگیری هستند..
مدیرکل شیلات مازندران درتوضیح بیشتر مطالبه به حق و اصلی جامعه صید وصیادی را اینگونه برشمرد و تصریح کرد: مطالبات صیادان در۳ بخش سخت و زیان آور شماردن شغل صیادی، بحث انتفاع بیمه ۱۰ درصدی آنها و بحث تعدیل و تثبیت شغل صیادی است

تزریق ۱۱۰ میلیون بچه ماهی به خزر
تزریق ۱۱۰ میلیون بچه ماهی به خزر
Seyyedeamol.ir

وی در ادامه باتاکید پیگیری مشکلات صیادان مازنی بیان داشت: بحث تعدیل و تثبیت شغل صیادی در دو استان همجوار گیلان و گلستان گرفته شد ولی متاسفانه در مازندران هنوز به مرحله اجرا و عملیاتی نرسید.
اسحاقی با بیان اینکه ما همچنان از سال گذشته با مکاتبه از طریق استانداری و مجمع نمایندگان مازندران ۵ بار پیگیر این امر شده ایم ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال جاری بحث تعدیل و تثبیت شغل صیادی در استان ما هم حل و این مشکل صیادان ما رفع و فتح شود.
این مقام مسئول صید وصیادی درخصوص بیمه و سخت و زیان آوری شغل صیادی نیزاضافه کرد:در دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی کشور آورده شده و بایستی به استان ابلاغ شود و شیلات استان آن را انجام دهد وبا توجه به جلسه آخری که ما با مسئولین امر داشتیم امیدواریم دراسرع وقت این معضل میز برای صیادان مازندران رفع و اتفاق خوبی رقم بخورد.

تزریق ۱۱۰میلیون بچه ماهی به خزر

اسحاقی با تاکید براینکه برخی از تصمیمات استانی است و ما آنها را حل کردیم و معضلات استانی وجود ندارد اضافه کرد: معضلات اصلی کشوری است که بخشی به سازمان هدفمندی یارانه ها برمی گردد تا اعتبار وتخصیص بودجه اش را انجام دهد و دو بخش از مشکلات دیگر هم بطور تخصصی درحوزه سازمان تامین اجتماعی است که باید انجام دهد و انشاالله با پیگیری ماهانه ای که انجام میدهم امیدوارم تاپایان امسال به سرانجام برسد.

تزریق ۱۱۰میلیون بچه ماهی به خزر
تزریق ۱۱۰میلیون بچه ماهی به خزر
Seyyddeamll.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید